Sohbet Kutusu

Yenile Geçmiş
  • Bahadır ÇAKICI: jumbo cıft  bı sıkıntı var dısı olanı kaybettım oldu  nedenı cozemedım  ıhall  olmus  ama  besledıgım yerde  16 cıft var  ılk defa bole  bısıle krsılastımm  yenı almıstım dısıyı  4 gun olmustu 5 gunde gozlerı kapıyor  kanatları gerı ıtıyor  yesıl  su ıcınde  dıskısı sabah kaltım obelırtılerı  verdıgı gecenın olmus  sonra  benım kendı kusumda  ıshal  gordum yesıl  suu  akıntısı hırlama  desem vıtamınsel bı sorun hyok  kuslarıma  ıyı bakıyorum ve evımde  havasız  desem oda deıl ceyran  alan bı bolumude  yok  sıcak deıl   haslanmıs patetes verddım bıraz topladı neyapmam lazım nedır  abılerım bı yardımcı olabılırmısınız o kadar buyuk bı uretıcı deılım  hobıcıyım
    29 Temmuz 2014, 01:30:51
  • Bahadır ÇAKICI: s.a
    29 Temmuz 2014, 01:25:14
  • Fatih KAYARDI: Sen Ne Taraftan Okuyosun ?
    27 Temmuz 2014, 12:22:04
  • Murat GÖÇMEN: her yardim amacli yazi yazana sava$ ilan edilecegine, anlamakta zorlandiginiz yaziyi 2 veya 3 kez okuyunki, kizdigi konuyu anlayin, ve ondan sonra hem hak veririsniz kizana, hem siz olsaniz sizde kizarsiniz !:) ... sorulana cevap, hepsi bu, ve kimi 2 cümle yazar, kimide 2 sayfa, ... ve size verilen degeride görseniz, hic mesele yok ve olmazda, ... fakat onuda görecek göz pek kimsede yok, ... ne yazikki, ...
    27 Temmuz 2014, 11:50:32
  • Murat GÖÇMEN: yazilardan gereken icerigi alamiyorsan kim ne yapsin ???
    27 Temmuz 2014, 11:45:20
  • Fatih KAYARDI: Adam yardım etmiyo direkman kızıyor kardeş
    27 Temmuz 2014, 10:52:15
  • Mert AYDIN: adam güzel cevaplamış yardım sorunu??
    27 Temmuz 2014, 10:45:11
  • Mert AYDIN: be kardeşim kızacaksan ne diye soruyorsun
    27 Temmuz 2014, 10:44:54
  • Mert AYDIN: al işte bir yardım sorusu ve bir arkadaşımızın yaptıgı yoruma kızan kişi
    27 Temmuz 2014, 10:44:45
  • Fatih KAYARDI: Burhan bilseydik Yatmayacagını bizde Almazdık Herhalde Kuşların emeği boşa gitsin Diye Almadık !
    27 Temmuz 2014, 09:15:02
  • Burhan ALTUN: geçmiş olsun diyelim.ter değişikliğinden dolayı yumurtaya yatmıyor.hadi sen neysede bu kuşu satan kişi hiçmi allahtan korkmuyor
    27 Temmuz 2014, 00:55:47
  • Fatih KAYARDI: Bi cevap vercek yokmu ya
    26 Temmuz 2014, 20:21:13
  • Fatih KAYARDI: Yardımmm lütfen kuscudan 4 yumurtalı kuş aldım eve geldim dişi yatmıyor ne yapmam lazım?
    26 Temmuz 2014, 19:02:41
  • Mustafa POYRAZ.: SATILIK JUMBO YAVRULAR (BURSA)
    26 Temmuz 2014, 05:06:59
  • İlknur KAYA: gecenlerde yazmıştım kuşum çok hareketliydi yem falan yiyemiyodu ağzına bir yem alıyodu ayna karşısında geveleyip duruyodu...geçen veterinere götürdüm bi karışım hazırladı..2 gündür o karışı veriyorum ama hiç bi belirti yok..bi tanııdk güvercin besliyo ondada aynı hastalık olmuş o KURUMA HASTALIĞI dedi internetten araştırdım tüm belirtiler o hastalığa çıkıo FLUCAN DERMOTOLOJİK TABLET KULLANILIOMUŞ...bu hastalığın tedavisinde yem yiyemiyodestekleyici sıvı mama yaptım ne derece doğru bilmiyorum su ve pirinç unu karışımı 4 yada 5 damla veriyorum ...
    23 Temmuz 2014, 14:23:36
  • Ahmet DEMİR...: s.a
    20 Temmuz 2014, 15:05:01
  • İbrahim ŞEYHANLIOĞLU: slm abilerim yavru muhabbetim var kafasteyken cıldırıyor cıkmak ıstıyordu alıssın dıye bır gun cıkartmadım su an ucamıyor kanadını ıncıtmıs olabılırmı
    19 Temmuz 2014, 14:33:48
  • Ali DOĞAN: hayırlı akşamlar cumartesi istanbula gideceğim mümkünse malzeme ve vitamin yem gibi şeyler alabileceğim bir yer adresi verebilirmisiniz Şimdiden herkese teşekkürler
    18 Temmuz 2014, 00:26:59
  • Fatih KAYARDI: Kimsede yok galiba :(
    17 Temmuz 2014, 17:31:39
  • Fatih KAYARDI: Bana msj atarmsn abi nasıl atılıyor bilmiyorm
    17 Temmuz 2014, 16:40:16
  • Fatih KAYARDI: Sen nerdesin abi
    17 Temmuz 2014, 16:39:42
  • Mustafa ELARSLAN: aksaraymış yakın olsan ben yardımcı olurdum
    17 Temmuz 2014, 16:39:11
  • Fatih KAYARDI: Aksaray abi
    17 Temmuz 2014, 16:38:39
  • Mustafa ELARSLAN: nerede oturuyorsun fatih?
    17 Temmuz 2014, 16:36:36
  • Fatih KAYARDI: Selam Abiler Hayırlı Ramazanlar Belki Garip Ama Sizden bir yardım istiyorum benim bir çift muhabbet kuşum var kafesi çok küçük açıkcası kafes alacak durumum yok kuşlar yüzünden çok laf yedim ama yinede pes etmedim çok seviyorum sizden ricam elinde kullanmadığı  büyük kafesi olan hayır yapabilirmi şimdiden çok teşekkür ediyorum :(
    17 Temmuz 2014, 16:26:12
  • Mustafa ELARSLAN: travma geçiriyo olabilir yapacak pekte bişey yok açıkcası
    17 Temmuz 2014, 11:39:22
  • Senem ŞAHİN: merhaba yardıma ihtiyacım var. muhabbet kuşumun üstüne bastım. can havliyle bir de duvara carptı. dün 17:00 civerında hala kendine gelmedi. suyunu içmiyor ve yemeğini yemiyor.kanaması yok. kafasının üstü kızarık. sürekli uyukluyor. çok hareketli ve yerinde durmayan bir kuştur. olduğu yerde halsiz duruyor. ne yapabilirim.
    17 Temmuz 2014, 11:19:05
  • Ahmet ÖZTÜRK: tüy
    16 Temmuz 2014, 17:47:57
  • M.Yalçın YILMAZ: Arkadaşlar 4 ve 4,5 numaralı bilezik vardır elimde. Yer istanbul avrupa yakası. Ücretli olarak sahiplendirilecektir. Özel mesajdan yada telefondan ulaşabilirsiniz. 0539 607 31 37
    15 Temmuz 2014, 03:29:39
  • Mustafa ELARSLAN: aydın ve çervesinden damızlık ve damızlık altı yavru konusunda yardımcı olabilirim
    14 Temmuz 2014, 13:40:55
  • Ahmet DEMİR...: otomatik sistem pvc muahbbet kuşu kafesi içiçn bilgi
    13 Temmuz 2014, 12:06:13
  • Eyüp KAPLAN: degerli abilerim varsa elinde olan yavru rainbow ariyorum istanbulda yasamaktayim bilginize hyrli aksamlar
    11 Temmuz 2014, 23:25:51
  • Sinan DERELİ: h
    09 Temmuz 2014, 23:51:54
  • Sinan DERELİ: arkadaşlar muhabbet kuşuma hangi mamayı almalıyım hangi marka en iyi
    09 Temmuz 2014, 23:50:55
  • Hasan KOCATÜRK: abiler ve arkadaşlar herkese iyi akşamlar ve hayırlı ramazanlar konu açmadığım için sohbet bölümünü kullandım Aydın cevresınde damızlık çift arıyorum yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
    09 Temmuz 2014, 23:33:04
  • Murat GÖÇMEN: Tüg sorunu icin bildigimiz salatalik i$e yarar !
    07 Temmuz 2014, 10:20:05
  • Doruk VAROL: Arkadaşlar herkese hayırlı ramazanlar.1 adet 1,2 yaşlarında dişi damızlık jumbo kuşa ihtiyacım var istanbulda ikamet ediyorum ilgilenenler mesaj atabilirler..
    06 Temmuz 2014, 21:15:46
  • İ.Aydın KAMBUR: Tüy sorunu muhabbetlerim için yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler
    06 Temmuz 2014, 01:54:37
  • Mert AYDIN: kafesi balkona birak 1-2 gün
    06 Temmuz 2014, 01:20:08
  • Efe ARSLAN: Arkadaşlar öncelikle selamın aleyküm muhabbet kuşum fıstık bugün sabah kafesinden kendisi çıkıp balkondan uçtu  çok üzgünüm şuan ne yapacağımı bilmiyorum onu eve nasıl getirebilirim bildiğim üzere geceleri göremiyolar fıstık normalde az uçardı hemen yorulurdu bugün onu kaçarken gördüm ama yakalayamadım ne yapmalıyım sabahtan beri ağlıyorum :((:((
    05 Temmuz 2014, 22:22:06
  • M.Salih KARABIYIK: http://www.facebook.com/aydinkusculuk/  FACEBOOK SAYFAMIZ DOSTLAR. Buradan da ulaşabilirsiniz...
    05 Temmuz 2014, 16:10:29
  • Ahmet HARŞİT: s.a hayırlı cumalar
    04 Temmuz 2014, 11:47:24
  • Ümit Fahri BARLAS: selam
    04 Temmuz 2014, 06:13:26
  • Levent KARA: slm
    04 Temmuz 2014, 05:50:30
  • Levent KARA: slmü
    04 Temmuz 2014, 05:50:15
  • Levent KARA: slm
    04 Temmuz 2014, 05:50:00
  • Ümit Fahri BARLAS: iilgilenenlere teşekkürler şimdiden
    04 Temmuz 2014, 02:18:11
  • Ümit Fahri BARLAS: http://www.muhabbetkusuureticileri.org/index.php?topic=31604.msg349346;topicseen#new
    04 Temmuz 2014, 02:17:56
  • Sinan ÇELİKEL: Arkadaşlar sahiplendirilecek Albino Jumbo dişi 2 aylık resmini akşam çekip ilan vereceğim.
    03 Temmuz 2014, 10:57:32
  • Sinan ÇELİKEL: Mehmetcan yılmaz arkadaşım gayet normaldir ilk yumurtasıyla fazla ilgilenmez zaten 2.3. yumurtadan sonra dışarıya sadece karnı açıkınca çıkacaktır.normal sıkıntı yok bence
    03 Temmuz 2014, 10:56:24
  • Mehmetcan YILMAZ: ya beyler bayanlar benim 1 cift muhabbet kusum var ilk yumurtasını cok uzun zaman once verdı 5 tane idi yumurtaları sogutmustu şimdi yeniden yumurtladı yumurtası 1 tane ve uzerinde bazen yatıyo bazen yatmıyo cözümü bilen var mı
    02 Temmuz 2014, 10:14:37
  • Mehmetcan YILMAZ: Günaydın
    02 Temmuz 2014, 10:12:40
  • Mehmetcan YILMAZ: Günaydın
    02 Temmuz 2014, 10:12:32
  • Mehmetcan YILMAZ: Günaydın bir soru soracaktım
    02 Temmuz 2014, 10:11:58
  • Esra KESİCİ: sorum yanıtlanır ya da bir yorum yazılırsa çok mutlu olucam
    01 Temmuz 2014, 12:27:39
  • Murat AYDOĞAN: slm
    30 Haziran 2014, 14:01:59
  • Zafer YÜCE: konu ekle
    28 Haziran 2014, 22:43:04
  • İsmail İLERİ: Kontrol ettim. ve yazdım
    26 Haziran 2014, 16:49:09
  • Esra KESİCİ: sayın ismail ileri bey iletilerim kısmını kontrol edermisiniz?
    26 Haziran 2014, 15:55:18
  • Behzat TİĞİZ: buyrun salih bey  siz hangi bolume konu actiniz
    26 Haziran 2014, 15:16:13
  • M.Salih KARABIYIK: Ceza filan mı aldım? Yönetici arkadaşlar yardım etsin çok uzun bi konu hazırlamıştım
    26 Haziran 2014, 10:46:14
  • M.Salih KARABIYIK: gönder butonu devre dışı
    26 Haziran 2014, 10:42:25
  • M.Salih KARABIYIK: konu açamıyorum?
    26 Haziran 2014, 10:41:59
  • Sinan ÇELİKEL: arkadaşlar elimde 3 adet erkek jumbo yavru var...isteyen ileti göndersin
    26 Haziran 2014, 09:15:25
  • Sadettin KOYUN: bende 1cift ingilizkırıgıile cekoslafak karışimı kuşvar
    24 Haziran 2014, 20:34:56
  • Sadettin KOYUN: selam arkadaşlarlar
    24 Haziran 2014, 20:32:25
  • Esra KESİCİ: benim konuya neden kimse cevap yazmıyor
    23 Haziran 2014, 14:16:53
  • Hasan KANDEMİR: slm açılan konuyu nasıl kapatıyoruz
    23 Haziran 2014, 11:32:24
  • Gökhan AKIN: slm iyi akşamlar jumbo  yavru arıyorum...
    22 Haziran 2014, 22:07:32
  • Doruk VAROL: MERHABA ARKADAŞLAR..TEK GÖZ YUVALIKLI PVC KAFES SATAN VARSA ALABİLİRİM İLGİLENENLER MESAJ ATABİLİRLER.HAYIRLI GÜNLER HERKESE..
    22 Haziran 2014, 10:47:28
  • Ersin ÇELİK: selam arkadaslar
    21 Haziran 2014, 21:08:16
  • Uğur CAM: ordan cankiraya arkadasin yanina
    21 Haziran 2014, 14:44:55
  • Uğur CAM: biliyom cankiri da oldugunu ben karabuke gelicem
    21 Haziran 2014, 14:42:56
  • Sinan ÇELİKEL: Topragım çek yapmıyorum ben artık komple jumboya başladım
    21 Haziran 2014, 12:52:23
  • Sinan ÇELİKEL: Ben Çankırıdaım Karabükde değilim Beni karabükde değilim
    21 Haziran 2014, 12:48:39
  • Uğur CAM: gelicem karabuke yanina ugrayacam zaten
    21 Haziran 2014, 12:25:48
  • Uğur CAM: topragam olur da uzak
    21 Haziran 2014, 12:25:29
  • Sinan ÇELİKEL: Uğur bey Çankırı olmazmı
    21 Haziran 2014, 09:14:19
  • Uğur CAM: ankara da kus satan yokmu
    20 Haziran 2014, 13:03:55
  • Uğur CAM: cekoslavak veya ingiliz kirigi lazim 2erkek 1 disi
    19 Haziran 2014, 23:10:57
  • Uğur CAM: ankara da muhabet kusu ariyorum yavru olucak
    19 Haziran 2014, 23:10:10
  • Uğur CAM: slm
    19 Haziran 2014, 23:09:40
  • Uğur CAM: slm
    19 Haziran 2014, 23:09:26
  • Murat GÖÇMEN: pardon, Mustafa olacakti :-)
    19 Haziran 2014, 12:10:33
  • Murat GÖÇMEN: Sayin Mehmet Demir, en iyisi konunuza bir göz atin ve en iyisi ellemeyin !!!
    19 Haziran 2014, 12:10:08
  • Hasan ERGÖR: GÜNAYDIN. HAYIRLI SABAHLAR. HAYIRLI İŞLER. KOLAY GELSİN.
    19 Haziran 2014, 08:59:43
  • Mustafa DEMİR: acil güvercin balkonda yere yumurtlamış ne yapmalıyım??
    18 Haziran 2014, 16:09:17
  • Hasan ORAKÇI: Yalçın bey ücretlimi ?
    16 Haziran 2014, 15:08:16
  • M.Yalçın YILMAZ: Elimde 20 - 30 ADET 4.0 BİLEZİK VARDIR SAHİPLENDİRİLECEK İSTANBUL.
    14 Haziran 2014, 07:18:27
  • Hasan ORAKÇI: Selamunaleykum arkadaşlar herkezin kandilini en içten dileklerimle kutlarım ...
    12 Haziran 2014, 21:59:20
  • Cihangir ZİYLAN: bilezik
    12 Haziran 2014, 18:18:17
  • Cüneyt KARAMAN: arkadaşlar yeni konu açabilmek için ne yapman gerekiyor
    11 Haziran 2014, 17:05:18
  • Serdar AKBAŞOĞLU: satılık
    10 Haziran 2014, 06:15:39
  • Serdar AKBAŞOĞLU: satılık
    10 Haziran 2014, 06:15:07
  • Ahmet GÜNAY: http://www.muhabbetkusuureticileri.org/index.php?topic=31442.msg348324#msg348324
    08 Haziran 2014, 23:15:36
  • İlker PASLI: pankreas sorunu olan bir kuş için neler yapılmalı
    08 Haziran 2014, 22:04:20
  • Evren DÜZENLİ: arkadaslar bana ingliz kızgin dişi lazım... numaram 0532 5991980 istanbul
    08 Haziran 2014, 14:02:38
  • Mehmet GÜLÜM: Bir türlü yavru alamıyorum sebebi nedir. Dört çift muhabbet kuşum var bir yıldır besliyorum. Bir tek yavru bile alamadım önerisi olan var mı?
    07 Haziran 2014, 20:01:32
  • Cüneyt KARAMAN: arkadaşlar 5 adaet damızlık adayı dişiye ihtiyacım var istanbuldan yardımcı olabileciklerden cvp bekliyorum
    07 Haziran 2014, 12:28:33
  • İsmet TAŞÇI: http://www.muhabbetkusuureticileri.org/index.php?topic=31429.msg348194;topicseen#new
    06 Haziran 2014, 21:35:02
 
 
Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.
HTML Generator Sample Page

HTML Generator Sample Page

Bugün Siteye Girenler

  • Nokta Ziyaretçi: 385
  • Nokta Gizli: 0
  • Nokta Üye: 145
  • Nokta Çevrimiçi Üyeler:

Son Üyeler

HTML Generator Sample Page

Ticari ilan şartları
Lütfen okuyunuz

HTML Generator Sample Page
HTML Generator Sample Page

Kıvgader

HTML Generator Sample Page

Natural Türkiye

HTML Generator Sample Page

Buyruklar Yem

HTML Generator Sample Page

Raff mama

HTML Generator Sample Page

Seba kafes

HTML Generator Sample Page

Basut kafes

HTML Generator Sample Page

Eser kafes

HTML Generator Sample Page

Federasyon sitesi

HTML Generator Sample Page

kıvrık gagalılar kulüp sitesi

HTML Generator Sample Page

Bravo

PROFESYONEL ÜRETİCİLERİN PLATFORMU

Son konular

Kuşlarımızın dinlenme sezonu 1.ay C.AYTAN Gönderen: The Benefit
[Bugün, 09:26:53]


Trabzondan Selamlar Gönderen: The Benefit
[Bugün, 08:33:01]


1 Aylık Olan Mubişim Cumanın Resmi..Cinsiyeti Nedir ? Gönderen: Halil AY
[Bugün, 01:42:40]


lutino bebeklerim... Gönderen: Fatih MANSIZ
[Dün, 23:08:59]


Gök Mavisi x Kobalt Mavisi ve albino yavru Gönderen: Ahmet KARA.
[Dün, 17:51:46]


vitaform.... Gönderen: Doruk VAROL
[Dün, 14:41:45]


yavru ayakta durmuyor Gönderen: Mert AYDIN
[Dün, 14:19:37]


Kuşumun nesi var!!! Gönderen: Mustafa BEKTAŞ
[Dün, 14:13:31]


dinlendirme Gönderen: Erkan APUHAN
[Dün, 00:51:23]


Ankara Damızlık Çift Alınır. Gönderen: Mehtap YILMAZ
[31 Temmuz 2014, 23:04:04]


yavrum öldü yardımcı olun :) Gönderen: Hakan ÖZDEMİR
[31 Temmuz 2014, 16:47:26]


2013-2014 Jombo dişi arıyorum. Gönderen: Mert ALACAN
[31 Temmuz 2014, 10:43:36]


Cüce gelişmeyen yavrular Gönderen: Hasan US
[31 Temmuz 2014, 03:05:35]


VETAVİT Gönderen: Kerim YAPAR
[31 Temmuz 2014, 00:04:38]


cinsiyeti nedir? Gönderen: Vedat MUT
[30 Temmuz 2014, 18:44:27]

Son Konular [Satış]

Selahattin GÜÇLÜ
05 Aralık 2013, 07:59:56 Gönderen: Selahattin GÜÇLÜ
Görüntülenme: 857 | Yorumlar: 0

Üretim hakkında bilgiler,

Üretime başlamadan önce,üretim esnasında tüketeceğimiz yemi önceden ayarlamalıyız.Ür
...
M.Coşkun ÖZDEMİR
14 Ocak 2013, 02:01:02 Gönderen: M.Coşkun ÖZDEMİR
Görüntülenme: 3198 | Yorumlar: 36

Show kuşlarında yapay tohumlamayı ders olarak Güney Avustralya kümes hayvanları Derneğinin Güneydoğu Şubesi Nigel Tonkin tarafından veri...
Selahattin GÜÇLÜ
26 Aralık 2012, 21:00:10 Gönderen: Selahattin GÜÇLÜ
Görüntülenme: 3920 | Yorumlar: 46

Show Kuşları yetiştirmeye yeni başlayanlar için tavsiye niteliğinde bir makale
...
M.Coşkun ÖZDEMİR
17 Eylül 2012, 21:36:40 Gönderen: M.Coşkun ÖZDEMİR
Görüntülenme: 2300 | Yorumlar: 24

Daha önce açtığım
[Linkleri Yalnızca Üyelerimiz Görebilmektedir. Ailemize Katılmak İçin Tıklayın ya da Giriş Yapınız]...
M.Coşkun ÖZDEMİR
29 Ağustos 2012, 06:51:35 Gönderen: M.Coşkun ÖZDEMİR
Görüntülenme: 3775 | Yorumlar: 31

Merhabalar


Öncelikle yazıyı okumadan ufak bir bilgi paylaşmak istiyorum. Sitemize 2010 yılında üye oldum. İş yoğunluğum ne...
Selahattin GÜÇLÜ
28 Temmuz 2012, 05:28:34 Gönderen: Selahattin GÜÇLÜ
Görüntülenme: 2736 | Yorumlar: 20

Dr.Rob Marshall's (B.V.Sc., M.A.C.V.Sc. (Kuş sağlığı), Sydney)
           Gösteri Muhabbet Kuşu üretimi Felsefesi;
...
24 Temmuz 2012, 22:10:15 Gönderen: Mahmut KARAYOL | Görüntülenme: 1389 | Yorumlar: 12

Sultan papağanları jölelenmiş gibi duran güzel sorguçları, doğuştan makyajlı turuncu yanaklarıyla minicik sevimli ve her canlı gibi sevgiy...
Selahattin GÜÇLÜ
08 Haziran 2012, 18:58:24 Gönderen: Selahattin GÜÇLÜ
Görüntülenme: 6109 | Yorumlar: 97

Kıvrık gagalılar kulübü üyelerimizden Ruhi Saruhan Abimiz yazısı okumanızı öneririm...
Günay DÖNMEZ
25 Nisan 2012, 23:58:54 Gönderen: Günay DÖNMEZ
Görüntülenme: 4365 | Yorumlar: 69

Okuyacağınız bu yazı alıntı değildir, aksine bire-bir tecrube edilen bir olaydır.

Değerli dostlar, kuruma olarak adlandırılan ha...
Cihan AYTAN
26 Mart 2012, 21:55:35 Gönderen: Cihan AYTAN
Görüntülenme: 1746 | Yorumlar: 20

Kafes kuşlarında davranış bozuklukları

Saldırgan karakter sergileme, ısırma, çığlık atma, tüy yolma ve
...
05 Mart 2012, 23:08:56 Gönderen: Murat DURGUT | Görüntülenme: 2134 | Yorumlar: 23

Öncelikle bazı terimleri bilmemiz gereklidir arkadaşlar;
Dominant: Baskın gen anlamına gelir.
Resesif: Çekinik gen anlamına gelir.
...
Habil TANTA
09 Şubat 2012, 13:28:42 Gönderen: Habil TANTA
Görüntülenme: 9159 | Yorumlar: 178


SALMA ÜRETİMDE DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR


Salma sistem...
Selahattin GÜÇLÜ
28 Aralık 2011, 00:17:10 Gönderen: Selahattin GÜÇLÜ
Görüntülenme: 1353 | Yorumlar: 34

[Linkleri Yalnızca Üyelerimiz Görebilmektedir. Ailemize Katılmak İçin Tıklayın ya da Giriş Yapınız]
...
Sayfalar: [1] 2 3 4
HTML Generator Sample Page

Tapatalk

HTML Generator Sample Page

Suni tohumlama
sehpası tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Vitaform tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Coxidin tıklayınız

HTML Generator Sample Page

probiyotik toz
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Aminovit vitamin
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Vitamineral
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Bira mayası
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

İshal ilacı tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Baytril tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Parazit ilacı
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Dış parazit
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

İç parazit tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Dış parazit
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

E vitamini tıklayınız

HTML Generator Sample Page

K vitamini tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Mamalık tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Yuvalık tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Akıllı yemlik
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Büyük gaga suluk
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Küçük gaga suluk
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Küçük yemlik
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Büyük yemlik
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Banyoluk tıklayınız