Sohbet Kutusu

Yenile Geçmiş
  • Burak ENDAM: https://www.facebook.com/japoneshagoromo
    28 Ocak 2015, 18:06:01
  • Ali Osman KALKAN: aşagıdan konu seç ve yeni konu üstte olacaktır
    27 Ocak 2015, 18:59:55
  • Ali Osman KALKAN: forum a konu aaçmak için üye olacaksın sonra aşa
    27 Ocak 2015, 18:59:15
  • Uğur Mazhar MADENCAN: ARKADAŞLAR FORUMA NASIL KONU AÇABİLİRİM YARDIMA İHTİYACIM VAR LÜTFEN BİRİNİZ SÖYLESİN.
    27 Ocak 2015, 17:28:12
  • Uğur Mazhar MADENCAN: foruma nasıl konu açılıyor?
    27 Ocak 2015, 15:24:34
  • Tamer SEZER: s.a arkadaslar
    27 Ocak 2015, 14:11:44
  • Volkan DEMİR..: Slm merhabalar
    24 Ocak 2015, 21:23:14
  • Kerem SOL: Merhaba. Foruma konu acmak istiyorum. nasil yapabilirim.
    24 Ocak 2015, 15:49:27
  • Nuri DEMİR: iyi günler arkadslar yeni katıldm aranıza muhabbet kusu arıyorum 4 adet yardımı olabilirmsnz ankara içi
    23 Ocak 2015, 13:36:03
  • Tuncay AVŞAR: search sanıp yazdım ya :) aferin bana
    23 Ocak 2015, 11:26:19
  • Tuncay AVŞAR: mama tarifi
    23 Ocak 2015, 11:26:01
  • Behzat TİĞİZ: yeni gelen arkadaslar hepiniz ailemize hg niz
    22 Ocak 2015, 20:33:57
  • Abdullatif KÜÇÜK.: Teşekürler Kayhan bey.Hallettim,Selahattin abi yardımcı oldu sağolsun.
    22 Ocak 2015, 11:13:11
  • Kayhan BOLU: abdüllatif küçük ilan sitelerinde muhabbet kuşu kategorisinde oluyo 70 80 tl civarı
    21 Ocak 2015, 21:20:01
  • Abdullatif KÜÇÜK.: slm.Yem eleme makinası almak istiyorum.Nasıl temin edebilirim bilgi verebilirmisiniz?
    20 Ocak 2015, 00:19:38
  • O.Sami ŞEN: bu kadar beleşçi olmayın..önce siteye bi göz atın..sol sütunlarda nasıl üye olunacağına dair başlığı göreceksiniz..
    19 Ocak 2015, 10:19:50
  • Yasin TURAN: gardaş kımse yok burda heralde bilgi verecek
    18 Ocak 2015, 20:54:46
  • Yasin TURAN: derneye uretıcıyım istanbulda oturuyorum yardımcı olurmusunuz
    18 Ocak 2015, 20:47:21
  • Yasin TURAN: nasıl uye olurum
    18 Ocak 2015, 20:46:45
  • Oktay KOÇ: ist maltepeden 26 takim mdf dolapli toplu satis 2500 tl 0507 750 69 95
    17 Ocak 2015, 16:10:06
  • M.Refik POLAT: 1 çift kuşum var   ikincikez  oluyor yumurtaları boş çıkıyor   bu sebepten dolayı aklıma gelen soru erkek kuşun kısır olup olmadığı  acaba sorun erkekdemi dişidemi bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.
    16 Ocak 2015, 22:14:12
  • Birol ÖZTEKİN: üretici arkadaslar sayfalarda konular var cevap bekleyen bu konuda yardimci olursak seviniriz
    14 Ocak 2015, 23:54:03
  • İbrahim KICIR: arkadaslar merhaba kutahyadan m.kusu ureticisi var mi
    14 Ocak 2015, 21:25:54
  • Fatih KÖLE: konu açyacaksınız konuya cevap yazacaksınız !
    09 Ocak 2015, 09:51:39
  • Ali KEMAL..: konu acamiyom yardim lutfen
    08 Ocak 2015, 12:05:36
  • Bülent KARATAŞ: numara belirlemek istıyorum çekiliş için
    08 Ocak 2015, 11:13:50
  • Ali KEMAL..: bende konu acamadim alakali konuya giriyom ama yeni konu acamiyom
    08 Ocak 2015, 10:21:46
  • Faruk ŞANLI: Hakan AY: forumda nasıl konu açaçcağız FORUM GİR HANGI KANUYLA ALAKALI KANU AÇACAKSAN O KUNUYA GIR USTTE YENI KONU VAR
    07 Ocak 2015, 15:38:01
  • Yücel KURT: s.a.
    06 Ocak 2015, 14:13:30
  • Ufuk GÜLER: İstanbul - Gaziosmanpaşa elden teslim ; 1 adet erkek beyaz çift faktör, 1 adet Dişi Sarı Yüz Albino ( creamino ) ve 1 adet Dişi Lutino yavrusu sahiplendirilecektir. İlgilenenler özelden yazabilir. Facebook kullanıcı adım Ufuk Güler, mail adresim ufukcan977@gmail.com
    06 Ocak 2015, 14:13:01
  • Hakan AY: yardım lütfen
    05 Ocak 2015, 17:02:08
  • Hakan AY: forumda nasıl konu açaçcağız
    05 Ocak 2015, 17:02:04
  • Hakan AY: Slm
    05 Ocak 2015, 17:01:55
  • Furkan UYSAL: akhisarda muhabbet kusu albino ariyorum...
    04 Ocak 2015, 17:27:11
  • Gurur ŞEN: İzmir içi damızlık altı 10 adet yavru satılır ev üretimi tane fiyatı 25 toplu alım 20tl ilgilenenler mesaj atabilir 35 40 günlük yavrular
    03 Ocak 2015, 16:56:26
  • Umut CANTÜRK: Merhabalar; Elinde  2015  bilezik olan  varmı ??? Simdilik  3 Adet  lazım maksat  senesi  belli  olsun. (  2.9 mozaik kanarya bilezigi )
    01 Ocak 2015, 23:05:10
  • Rahmi KOTLUK: Rahmi. İzmirdeyim toptan 50 muhabbet kuşu istiyorum yavru 3 _4 aylık satır yapan üreticilerine yardım bekliyorum
    01 Ocak 2015, 21:30:26
  • Melih Burak UZUNBOY: istanbul içerisinden ; hint bülbülü satan varsa Ulaşsın. ücretiyle veya Muhabbet kuşu vererek Alabilirim. iyi forumlar
    28 Aralık 2014, 01:00:22
  • Melih Burak UZUNBOY: istanbul içerisinden ; hint bülbülü satan varsa Ulaşsın. ücretiyle veya Muhabbet kuşu vererek Alabilirim. iyi forumlar
    28 Aralık 2014, 01:00:18
  • Ömer GÜDÜL: taniyormusunuz mudtafa ismindeki bu uretici arkadasi.
    27 Aralık 2014, 15:25:35
  • Ömer GÜDÜL: s.a arkadaala denizliden mustafa isminde muhabbet ureticisi bi arkadad arıyorum.soyadını hatırlayamiyorum.kusları guzeldi.
    27 Aralık 2014, 15:24:47
  • Melih Burak UZUNBOY: istanbul içerisinden sultan papaağanı arayan varsa ulaşabilir. iyi forumlar dilerim.
    26 Aralık 2014, 23:35:14
  • Adem DOYMAZ: istanbul da muhabbet kuşu üreticisi arıyorum elinde eş tutmaya hazır jumbo arıyorum 6 adet kadar alıcam,jumboya dönüş yapıyorum
    24 Aralık 2014, 23:28:07
  • Mehmet PINAR: 1 çift istiyorum 1 bembeyaz bir de sapsarı çift ırklarını bilmiyorum anlamıyorum saedce sewiyorum yardım lütfen..
    24 Aralık 2014, 19:50:30
  • Tarık ÜNLÜ: boş yumurtalar
    21 Aralık 2014, 17:27:38
  • Onur KAPIKIRAN: asdasdasd
    20 Aralık 2014, 15:35:54
  • Görkem AK: selam 40 tl
    17 Aralık 2014, 10:45:34
  • Murat DEMİR......: Selam Görkem bey fiyatı nedir?
    17 Aralık 2014, 08:44:14
  • Görkem AK: Ankaradan Sahiplendirilecek erkek yavru son kalan 1 adet ev üretimidir saglıklı cekoslavak
    15 Aralık 2014, 16:45:56
  • Yılmaz KAPLAN: menu kısmından bizim formu bul guncelleme gelmiş daha ıyı olmuş
    15 Aralık 2014, 13:03:17
  • Erkan ERGÜN: tapatalk tan giriş yapamıyorum sorun mu var acaba
    15 Aralık 2014, 08:28:12
  • Erkan KARADAŞ.....: yavru erkek albino veya lutino arıyorum satan arkadaşlar abiler mesaj atabilirmi
    12 Aralık 2014, 20:37:15
  • Erkan KARADAŞ.....: selam herkese
    12 Aralık 2014, 20:36:48
  • Kıvanç DORUK: damızlık tepeli eş muhabbet arıyorum kaç liradır
    12 Aralık 2014, 19:17:44
  • Kıvanç DORUK: sahiplenmek için tepeli damızlık muhabbet arıyorum çifti kaç liradır
    12 Aralık 2014, 19:16:42
  • Tankut ÜNAL: ayak şişmesi
    07 Aralık 2014, 20:13:39
  • Burak KARAGÖZ: Hasan Hakan KILIÇ   bursada çift var bende
    06 Aralık 2014, 11:20:58
  • Hasan Hakan KILIÇ: Ferhat hocam buradaki yazıları pek önemsemiyorlar heralde :D benim yazılarıma hiç cvp veren olmadı :D
    04 Aralık 2014, 15:42:50
  • Ferhat ÖZKER: Slm arkadaşlar vitamin suyu tavsiyeniz ?
    04 Aralık 2014, 15:27:23
  • Hasan Hakan KILIÇ: Merhaba arkadaşlar bursadan yavru alabileceğim damızlık çifti olan arkadaşlar benimle temasa geçerse sevinirim( hobi amaçlı üretim yapıcam para kazanmayı ummuyorum)
    03 Aralık 2014, 13:52:45
  • Faruk ŞANLI: ayak şişmesi
    03 Aralık 2014, 12:40:30
  • Ali KARADAĞ.: meraba arkadaşlar bi arkadaşımla beraber severek bir kümes kurduk 12 çift kuşumuz var acemiyiz biraz bilgi verirseniz sevinirim
    03 Aralık 2014, 11:36:15
  • Hüseyin BULUT: kuşların birbirini görmememsi daha iyi
    02 Aralık 2014, 22:09:37
  • Hüseyin BULUT: çifthanelerin aralarını kontra plakla böldüm
    02 Aralık 2014, 22:09:20
  • Hüseyin BULUT: ben yaptım sorun olmadı
    02 Aralık 2014, 22:08:55
  • Hüseyin SERİN: bende saf kan ingiliz jumbo var  anaclardan 5 tane yavru aldım suan 9 aylık oldular elımde bır cift var buları cifty yapsam bi sorun olurmu bılgı verebılecek arkadaslara simdiden tesekkur ederim. bıde 2 cift anacları aynı kafeste tutsam tabı kafesı ortadan ayırarak birbirlerini gorduklerinde bi sorun ulurmu..
    01 Aralık 2014, 20:34:40
  • Hüseyin SERİN: ben mersinden yeni uye huseyin
    01 Aralık 2014, 20:31:18
  • Hüseyin SERİN: slm aleykum
    01 Aralık 2014, 20:30:59
  • Hasan Hakan KILIÇ: selamün aleyküm arkadaşlar
    01 Aralık 2014, 15:32:19
  • Murat GÖÇMEN: Aleykümselam, ho$ geldiniz
    01 Aralık 2014, 00:55:28
  • Yusuf ERTOSUN: ben yeni üyeyim arkadaslar
    30 Kasım 2014, 21:21:24
  • Yusuf ERTOSUN: sa
    30 Kasım 2014, 21:21:01
  • Mertcan ÖZBEK: arkadaşlar elinizde yavru muhabbet kuşu var mı  ankara
    30 Kasım 2014, 15:14:05
  • Mertcan ÖZBEK: arkadaşlar elinizde yavru muhabbet kuşu var mı  ankara
    30 Kasım 2014, 15:10:53
  • Murat GÖÇMEN: :)
    27 Kasım 2014, 16:31:55
  • Murat GÖÇMEN: ve aleykümselam, :-) ba$kan kim ?':-)
    27 Kasım 2014, 16:31:26
  • Ayhan AÇIKGÖZ: merhaba ben kuşlara bilezik  nerden alacam yardımcı olurmusunuz
    27 Kasım 2014, 14:27:37
  • Hakan AY: Selamünaleyküm başkanım
    27 Kasım 2014, 14:04:01
  • Murat GÖÇMEN: Derdinizi yeni okiyabildim, gecmi$ olsun, ... resim atabilirseniz daha kesin bir$ey diyebiliriz, ... konu acip, ...
    26 Kasım 2014, 21:31:43
  • Murat GÖÇMEN: Selam Funda hanim, buyrun ?
    26 Kasım 2014, 21:29:22
  • Funda SONGELEN: kmise yok mu
    26 Kasım 2014, 19:59:42
  • Funda SONGELEN: slm
    26 Kasım 2014, 19:58:35
  • Selçuk AYDOĞAR: acaba adanada jumbo muhabbet üreten kimse varmı varsa nasıl ulaşırım
    26 Kasım 2014, 16:43:26
  • Selçuk AYDOĞAR: selamlar arkadaşlar
    26 Kasım 2014, 16:42:48
  • Selçuk AYDOĞAR: selamlar
    26 Kasım 2014, 16:42:05
  • Vuqar HEYBETOV: selamlar
    25 Kasım 2014, 22:26:48
  • Kemal AKBULUT: sa ARKADAŞLAR GONLU BU SEVGIDEN GEÇEN HERKESE IYI FORMLAR
    25 Kasım 2014, 18:39:14
  • Tevfik ÖZCANLI: yeni konu açmak için forum bölümünde ilgili başlığa tıklayıp girdikten sonra konuların hemen üstünde (yeni konu ) yazan yere tıklarsanız yeni konu oluşturabilirsiniz
    24 Kasım 2014, 22:46:57
  • Tevfik ÖZCANLI: http://hizliresim.com/ bu adresten resim yükleye bilirsin
    24 Kasım 2014, 22:38:58
  • Funda SONGELEN: ya da konu nasıl açabilirim
    24 Kasım 2014, 22:07:35
  • Funda SONGELEN: lütfen cvp verebilir misiniz?
    24 Kasım 2014, 22:07:26
  • Funda SONGELEN: online oan arkadaşlar var
    24 Kasım 2014, 22:07:19
  • Funda SONGELEN: resim ekleyebileceğim bi yer var mı ya da video?
    24 Kasım 2014, 21:50:47
  • Funda SONGELEN: yeni üye oldum.Muhabbet kuşum var.Yaşı da 5-6 sene vardır.İnanılmaz derecede konuşkan ve yerinde duramayan bi kuş.Fakat son bir haftadır çok durgun.Tüy döüyo ama bu sefer farklı.Sanki yoluyor gibi tüylerini.Bİ de gaga etrafında da bariz bi şekilde dökülme (o kısımlarda et ) görünüyo:(. Dün kaat altlarına filan ilaç sıktım ama hala kaşınıyo.Sıkarkende tabi elime aldığım için küsüyo resmen.Benden çekinir oldu.Ne yapbilirim? Bİ de beyaz beyaz döküntüler döküyo :(:(:(:(
    24 Kasım 2014, 21:50:01
  • Funda SONGELEN: arkadaşlar merhaba
    24 Kasım 2014, 21:47:00
  • Mert ORDULAR: neden kan olmuş olabilir orasında ?
    24 Kasım 2014, 19:37:24
  • Mert ORDULAR: Arkadaşlar konu açmayı bilmiyorum o yüzden buraya yazıyorum  mutllaka bilgili arkadaş vardır 1 hafta önce aldığım kuşum çok hareketli insan canlısı çabuk alıştı ama bugün parmağııma uçarak geldi bende sevdim hafif uyuyordu kalkmış tüyünün altına baktım hafif kuru kan vardı korktum bişeyi yok canlı yem yiyor arada bir elimde omuzumda saçımda falan uyuyor evde uçuyor suda içiyor ?
    24 Kasım 2014, 19:35:23
  • Yafer AVCI: slm arkadaşlar iki aylık yavrularım var zayılayarak zamanla ölüyor ne yapmalıyım
    24 Kasım 2014, 10:42:02
  • Şener UZUNOĞLU: nasıl ilan paylaşabilirim,site degişmiş de
    23 Kasım 2014, 15:54:58
  • Şener UZUNOĞLU: arkadaşlar epeydir diteye girmiyorum
    23 Kasım 2014, 15:54:31
Hiçbir zaman büyük konuşma.Hayat seni öyle bir noktaya getirirki;kendini sevdiklerinle savaşırken,nefret ettiklerinle selamlaşırken bulursun...

* Bilezik

 
 
Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.
HTML Generator Sample Page

HTML Generator Sample Page

Kıvgader

HTML Generator Sample Page

Kuş kafes ve aksesuvarları

HTML Generator Sample Page

Natural Türkiye

HTML Generator Sample Page

Mypetshop

HTML Generator Sample Page

İnci Mama

HTML Generator Sample Page

Buyruklar Yem

HTML Generator Sample Page

Seba kafes

HTML Generator Sample Page

Basut kafes

HTML Generator Sample Page

Eser kafes

HTML Generator Sample Page

Bravo

HTML Generator Sample Page

Federasyon sitesi

Bugün Siteye Girenler

Son Üyeler

HTML Generator Sample Page

Ticari ilan şartları
Lütfen okuyunuz

HTML Generator Sample Page
PROFESYONEL ÜRETİCİLERİN PLATFORMU

Son konular

Son Konular [Satış]

Selahattin GÜÇLÜ
05 Aralık 2013, 06:59:56 Gönderen: Selahattin GÜÇLÜ
Görüntülenme: 1626 | Yorumlar: 0

Üretim hakkında bilgiler,

Üretime başlamadan önce,üretim esnasında tüketeceğimiz yemi önceden ayarlamalıyız.Ür
...
M.Coşkun ÖZDEMİR
14 Ocak 2013, 01:01:02 Gönderen: M.Coşkun ÖZDEMİR
Görüntülenme: 4199 | Yorumlar: 36

Show kuşlarında yapay tohumlamayı ders olarak Güney Avustralya kümes hayvanları Derneğinin Güneydoğu Şubesi Nigel Tonkin tarafından veri...
Selahattin GÜÇLÜ
26 Aralık 2012, 20:00:10 Gönderen: Selahattin GÜÇLÜ
Görüntülenme: 5406 | Yorumlar: 46

Show Kuşları yetiştirmeye yeni başlayanlar için tavsiye niteliğinde bir makale
...
M.Coşkun ÖZDEMİR
17 Eylül 2012, 20:36:40 Gönderen: M.Coşkun ÖZDEMİR
Görüntülenme: 3095 | Yorumlar: 24

Daha önce açtığım
http://www.muhabbetkusuure...
M.Coşkun ÖZDEMİR
29 Ağustos 2012, 05:51:35 Gönderen: M.Coşkun ÖZDEMİR
Görüntülenme: 5606 | Yorumlar: 31

Merhabalar


Öncelikle yazıyı okumadan ufak bir bilgi paylaşmak istiyorum. Sitemize 2010 yılında üye oldum. İş yoğunluğum ne...
Selahattin GÜÇLÜ
28 Temmuz 2012, 04:28:34 Gönderen: Selahattin GÜÇLÜ
Görüntülenme: 3700 | Yorumlar: 20

Dr.Rob Marshall's (B.V.Sc., M.A.C.V.Sc. (Kuş sağlığı), Sydney)
           Gösteri Muhabbet Kuşu üretimi Felsefesi;
...
24 Temmuz 2012, 21:10:15 Gönderen: Mahmut KARAYOL | Görüntülenme: 1964 | Yorumlar: 12

Sultan papağanları jölelenmiş gibi duran güzel sorguçları, doğuştan makyajlı turuncu yanaklarıyla minicik sevimli ve her canlı gibi sevgiy...
Selahattin GÜÇLÜ
08 Haziran 2012, 17:58:24 Gönderen: Selahattin GÜÇLÜ
Görüntülenme: 8196 | Yorumlar: 97

Kıvrık gagalılar kulübü üyelerimizden Ruhi Saruhan Abimiz yazısı okumanızı öneririm...
Günay DÖNMEZ
25 Nisan 2012, 22:58:54 Gönderen: Günay DÖNMEZ
Görüntülenme: 6087 | Yorumlar: 70

Okuyacağınız bu yazı alıntı değildir, aksine bire-bir tecrube edilen bir olaydır.

Değerli dostlar, kuruma olarak adlandırılan ha...
Cihan AYTAN
26 Mart 2012, 20:55:35 Gönderen: Cihan AYTAN
Görüntülenme: 2486 | Yorumlar: 21

Kafes kuşlarında davranış bozuklukları

Saldırgan karakter sergileme, ısırma, çığlık atma, tüy yolma ve
...
05 Mart 2012, 22:08:56 Gönderen: Murat DURGUT | Görüntülenme: 2988 | Yorumlar: 23

Öncelikle bazı terimleri bilmemiz gereklidir arkadaşlar;
Dominant: Baskın gen anlamına gelir.
Resesif: Çekinik gen anlamına gelir.
...
Habil TANTA
09 Şubat 2012, 12:28:42 Gönderen: Habil TANTA
Görüntülenme: 12785 | Yorumlar: 187


SALMA ÜRETİMDE DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR


Salma sistem...
Selahattin GÜÇLÜ
27 Aralık 2011, 23:17:10 Gönderen: Selahattin GÜÇLÜ
Görüntülenme: 2352 | Yorumlar: 34

Muhabbet kuşu kategorileri kataloğu pdf[/c...
Sayfalar: [1] 2 3 4
HTML Generator Sample Page

Tapatalk

HTML Generator Sample Page

Suni tohumlama
sehpası tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Coxidin tıklayınız

HTML Generator Sample Page

probiyotik toz
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Aminovit vitamin
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Vitamineral
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Bira mayası
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

İshal ilacı tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Baytril tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Parazit ilacı
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Dış parazit
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

İç parazit tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Dış parazit
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

E vitamini tıklayınız

HTML Generator Sample Page

K vitamini tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Mamalık tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Yuvalık tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Akıllı yemlik
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Büyük gaga suluk
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Küçük gaga suluk
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Küçük yemlik
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Büyük yemlik
tıklayınız

HTML Generator Sample Page

Banyoluk tıklayınız