Merhaba,
Benim 4 tane muhabbet kuşum var. Hepsini bebekken aldım. En büyükleri erkekti sonra bir erkek daha aldım ayrı kafeslerde bakıyordum. Sonra 1 dişi bebek aldım onu da ayrı bir kafese koydum. Dişi bebek uçamıyor ama diğerleriyle de iyi anlaşıyorlar. Şimdi 1 erkek bebek daha aldım diğerleri büyüdü. Onu da en büyük erkekle aynı kafese koydum.
Asıl sorum şu üremeleri gibi bir isteğim yok. Dün dişi kuşun hızlı nefes alıp verdiğini titrediğini gördüm sonra düzeldi. İnternetten baktığımda yumurtlama öncesi belirtileri olabilir deniliyor. Sabahları hepsini salıyorum her gün dışarıdalar ama çiftleştiklerini görmedim. Dişi Kuş uçamıyor ama kafesler üzerinde geziniyor. Yumurtlaması onun için zor olur mu? Ne yapmalıyım, çiftleşmeleri daha mı iyi olur? Yumurtlaması durdurulabilir mi? Beslenmesi için nelere dikkat etmem gerekir?
Tek istediğim 4’ünün de sağlıklı olması. Yardımcı olabilir misiniz?
Benim 4 tane muhabbet kuşum var. Hepsini bebekken aldım. En büyükleri erkekti sonra bir erkek daha aldım ayrı kafeslerde bakıyordum. Sonra 1 dişi bebek aldım onu da ayrı bir kafese koydum. Dişi bebek uçamıyor ama diğerleriyle de iyi anlaşıyorlar. Şimdi 1 erkek bebek daha aldım diğerleri büyüdü. Onu da en büyük erkekle aynı kafese koydum.
Asıl sorum şu üremeleri gibi bir isteğim yok. Dün dişi kuşun hızlı nefes alıp verdiğini titrediğini gördüm sonra düzeldi. İnternetten baktığımda yumurtlama öncesi belirtileri olabilir deniliyor. Sabahları hepsini salıyorum her gün dışarıdalar ama çiftleştiklerini görmedim. Dişi Kuş uçamıyor ama kafesler üzerinde geziniyor. Yumurtlaması onun için zor olur mu? Ne yapmalıyım, çiftleşmeleri daha mı iyi olur? Yumurtlaması durdurulabilir mi? Beslenmesi için nelere dikkat etmem gerekir?
Tek istediğim 4’ünün de sağlıklı olması. Yardımcı olabilir misiniz?

