cihad çiçek
Uzman Üyemiz
Şehitlerimize rahmet ailelerine sabır diliyorum bu kanayan yaraya biri dur demeli
+1Cihad ÇİÇEK' Alıntı:Şehitlerimize rahmet ailelerine sabır diliyorum bu kanayan yaraya biri dur demeli
+1Ahmet Öndül' Alıntı:Bu mübarek ayda hain saldıryı kınıyorum.Vatanı mileti bölenlere ALLAH fırsat vermesin, Bu olaylara sebeb olanlardan ALLAH razı olmasın bu dünyada ve öbür dünyada ALLAHın azabına nail olurlar İNŞALLAH.
ORÇUN AST' Alıntı:Şehitlerimize rahmet ailelerine sabır diliyorum bu kanayan yaraya biri dur demeli
Az bile yazmışın arkadaş insan daha neler söylemek istiyor ama burada olmuyor. Sonra insanlar siyaset yapıyorsunuz diyecek ama askerlerimiz şehit olmaya devam ediyor. Gıkları çıkmıyor sadece rahmet dileyip geçiştiriyorlar. ''Bir de ramazan nedeniyle terörle mücadeleye ara verildi.'' inşallah ramazan bitiminden sonra bişey yapmaya çalışılacak..............durduacar' Alıntı:Şu an bi anlayış var ya '' demokrasi'' bu ülke okadar demokratikki hergün bayram, ramazan demeden şehit veriliyor. Hala kimsede ses yok üç beş çapulcu mecliste üçyüz küsürtane gerizekalıyı susturuyor... Allahtan meclise fazla giremiyorlar.... Mecliside ele geçirirler.
Başlarım demokrasisine asın gitsin beee.... birde it sürüsünün başını benim vergilerimle kırallar gibi adada besliyonuz... Sizinde allah belanızı versin...
İçim çok dolu daha çok şeyler söylemek istiyorum ama....
Şehitlerimize Allahtan rahmet diliyor... Bir fatihayı şehitlerimizden esirgemeyelim istiyorum.. :'( :'( :'( :'( :'(
Ahmet Öndül' Alıntı:Bu mübarek ayda hain saldıryı kınıyorum.Vatanı mileti bölenlere ALLAH fırsat vermesin, Bu olaylara sebeb olanlardan ALLAH razı olmasın bu dünyada ve öbür dünyada ALLAHın azabına nail olurlar İNŞALLAH.

