EV VE SÜS HAYVANLARININ ÜRETİM, SATIŞ, BARINMA VE EĞİTİM YERLERİ HAKKINDA YÖNETMELİK
Bu konu hepimizi ilgilendirdiği için paylaşmakta fayda görüyorum. Üretici olarak 2013 yılı itibarı ile hepimizin yerine getirmemiz gereken şartlar bu yönetmelikte açıklanıyor:
http://www.gkgm.gov.tr/mevzuat/yonetmelik/ev_sus_hayv_uretim_satis_barinma_egitim_yonetmelik.html
Diğer yandan da yönetmeliği tartışmak için de açılmış bir konu olması bizlere faydalı olacağını düşünüyorum. Soruları olanlar olabilir, bu topikte cevaplarını bulabilirler...yönetmelikle ilgili çalışmalarına başlamış arkadaşlar olabilir, bu topikte tecrubelerini paylaşıp bizlere yol gösterebilirler.
Bu konu hepimizi ilgilendirdiği için paylaşmakta fayda görüyorum. Üretici olarak 2013 yılı itibarı ile hepimizin yerine getirmemiz gereken şartlar bu yönetmelikte açıklanıyor:
http://www.gkgm.gov.tr/mevzuat/yonetmelik/ev_sus_hayv_uretim_satis_barinma_egitim_yonetmelik.html
Diğer yandan da yönetmeliği tartışmak için de açılmış bir konu olması bizlere faydalı olacağını düşünüyorum. Soruları olanlar olabilir, bu topikte cevaplarını bulabilirler...yönetmelikle ilgili çalışmalarına başlamış arkadaşlar olabilir, bu topikte tecrubelerini paylaşıp bizlere yol gösterebilirler.

