- Katılım
- 20 Şub 2011
- Mesajlar
- 3,078
- Konum
- Batman
- Web sitesi
- www.powermaxmama.com
- Adı
- Behzat
- Soyadı
- Tiğiz
tek basıma yetisemiyorum ki elemanım var... bu kusların haricinde bide ispinoz kümesim var.. Alllah bakabilcek Hak eden herkese nasip eylesinAli ŞENER' Alıntı:maşallahda bu kadar kuşa nasıl yetişiyorsun müdür

