kuşları kızıştırmam için kaç gün ayrı tutmam yeterli olur

KurKur

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
2,541
Adı
Yılmaz
Soyadı
KURŞUN
    Kuşlarımı kızıştırmak amaçlı ayırmadım, Beraber yaşadılar beraber kızıştılar..
    Ayırmak, kuşları birbirinden soğutabilir yada bir işkence olabilir.. Onların birer sürü hayvanı olduğunu ve hisleri olduğunu umutmayalım..  Saygılarımla.
 

forumfrom

Üyemiz
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
28
Konum
AYDIN
Adı
Mehmet
Soyadı
Kıdır
Yılmaz KURŞUN' Alıntı:
    Kuşlarımı kızıştırmak amaçlı ayırmadım, Beraber yaşadılar beraber kızıştılar..
    Ayırmak, kuşları birbirinden soğutabilir yada bir işkence olabilir.. Onların birer sürü hayvanı olduğunu ve hisleri olduğunu umutmayalım..  Saygılarımla.
Katılıyorum tabiki işkence, zaten bu yüzden kızışıyorlar. Evde tek besleyenler bir oyuncağa bağlanmasını istiyorsanız şunu yapın mutlaka kuş çileden çıkacaktır. Bir oyuncak belirleyin, küçük içi boncuklu bir top olabilir. Kuş içerdeyken dokunamayacağı mesafede kafesine asın. Ama kesinlikle dokunamasın. Kuşu saldığınızda kafes içine atın, kafesi kapatın. Kuş bir hafta sonra ona dokunabilmek için çıldıracaktır. Yapan arkadaşlar var.
 

ilker

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
316
Konum
MURATLI-TEKİRDAĞ
Adı
ilker
Soyadı
ERTÜRK
Yılmaz KURŞUN' Alıntı:
    Kuşlarımı kızıştırmak amaçlı ayırmadım, Beraber yaşadılar beraber kızıştılar..
    Ayırmak, kuşları birbirinden soğutabilir yada bir işkence olabilir.. Onların birer sürü hayvanı olduğunu ve hisleri olduğunu umutmayalım..  Saygılarımla.
:)
 

ercanyuksel

Takipçi Üyemiz
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
119
Konum
malatya
Adı
ercan
Soyadı
yüksel
bu düşünce daha mantıklı ayırmadm vazgeçtm sonradan ayrı kalmasnlar die sabah ezanı vakti erkek kuşun çiftleşmeye çalıştığını gördm bi kaç sefer denedi dişi izin vermeyince sonradn durdu yine arada bir yem kusuyolar birbirine
 

forumfrom

Üyemiz
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
28
Konum
AYDIN
Adı
Mehmet
Soyadı
Kıdır
ercanyuksel' Alıntı:
bu düşünce daha mantıklı ayırmadm vazgeçtm sonradan ayrı kalmasnlar die sabah ezanı vakti erkek kuşun çiftleşmeye çalıştığını gördm bi kaç sefer denedi dişi izin vermeyince sonradn durdu yine arada bir yem kusuyolar birbirine
Dişin ezan okunuyor diye izin vermemiştir :D
 

ceylin123

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
465
Konum
balıkesir
Adı
nihal
Soyadı
baskurt göksu
bizim erkekte de ona benzer problem vardı çünkü erkeği sonradan getirdik anlaştılar  hatta dişi yavruluğu takınca daha az dövmeye başladı adamını  fakat dişi, erkeğin önünde o kadar kıvrılıp bükülmesine rağmen erkek kuş ona yaklaşmıyo en fazla besliyo kaşıttırıyor kendini, başka bi icraatı yok  gagası koyu mavi çok ufakta değil en fazla dişiyle aynı yaştadır (6 aylık)