Arama sonuçlarınız

  1. D

    Tüyden çıkamayan kuş.

    Benimkiler de sürekli tüydeydi, bir arkadaş aşırı sıcaktan olabilir, kaloriferin yanında mı kafes dedi! Gerçekten de öyleydi. Sanırım ısının yaklaşık 18-20 derecelerde olması yetiyor daha sıcak olmasına gerek yok şu aralar!
  2. D

    KÜMESLERDEKİ KANAT KUYRUK DÖKÜLMELERİ COZUM ONERİLERİ (BEHSAT TİĞİZ )

    Merhaba, Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ediyorum.. Bende 3 çift kuş var hiç bir şekilde mama yemiyorlar nerede yanlış yapıyorum acaba? mamayı yemleri çıkartıp yemliğe koysam bir faydası olur mu acaba?
  3. D

    YENİ YAPTIĞIM ŞIK GÖRÜNÜMLÜ AĞAÇ SALMAM

    Ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Ben de bir tane salma çiziyorum şimdi bakalım hayata geçirebilecek miyim :)
  4. D

    Nerden katıldığımızı yazsak nasıl olur (isim soyisimde beraber)

    Merhaba, Durukan / İstanbul - Bahçelievler
  5. D

    LÜTFEN YARDIM..

    Merhaba, iyi haftalar. resimde de görüldüğü gibi, 2 gündür tüylerini kabartmış öylece duruyor. Sabah yerdeydi, dışkısı beyaz ve sıvı şekilde, ne yapmam gerekiyor? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
  6. D

    HERKESE MERHABA

    Merhabalar...
  7. D

    İyi seneler :) :)

    İyi seneler arkadaşlar...
  8. D

    Destek lütfen

    Sağolun, sizin yavrular çıktı mı yumurtadan?
  9. D

    EV ÜRETİCİLERİ İÇİN YEM TEMİZLEME MAKİNESİNİN KÜÇÜK VE PRATİK VERSYONU

    Ben küçük pet şişe ile denedim sabah çok verimli olmadı ama yine de işe yaradı! Biraz normal yem de süpürgeye gitti mesafe az olduğu için ama taktik süper. +1
  10. D

    ANKARA NEKTON (VİTAMİN) ALIMI ORGANİZASYONU

    Bana da öyle geldi..
  11. D

    Destek lütfen

    Çok teşekkür ederim...
  12. D

    Destek lütfen

    Yok mu yardımcı olabilecek kimse?
  13. D

    Destek lütfen

    Merhaba, Aşağıya resimlerini eklediğim kuşların sizce ırkları ve cinsleri nelerdir? Yorumlarınız, paylaşımınız için şimdiden teşekkürler.. Mavi erkek; Aldığım yeni dişi; Birlikte çekilmiş ilk fotoları; Diğer çiftimden iki resim;
  14. D

    ANKARA NEKTON (VİTAMİN) ALIMI ORGANİZASYONU

    Merhaba, bende çok kuş olmadığından (2 çift)  her ikisinden de 30 grama ortak olabilirim...
  15. D

    Tüm Mubişci Arkadaşlara...

    Merhaba, Durukan ben, 37 yaşındayım ve İstanbul / Bahçelievler'deyim. Bu hobiye yeni başladım. 3 dişi, 3 erkek kuşum (3 jumbo, 2 çek, 1 jumbo kırığı) var çift oldular mı bilmiyorum açıkçası. Yem ve diğer malzemeler konusunda ortak çalışmalar yapmak benim de işime gelir..
  16. D

    ideal vitamin tavsiyesi

    Ben de isterim ;)
  17. D

    YUMURTLAYACAK YUMURTLAMAYACAK MUHABBET KUŞLARI

    Merhaba, evet ben de resimleri göremiyorum.