Kuşum eşleşmedden yuvalıktan çıkmaz olddu

MODOGLU

Takipçi Üyemiz
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
113
Konum
LEFKOŞA
Adı
MUSTAFA
Soyadı
KONCUK
3 hafta önce alddığıım kuşlarımı eşleşmeye atmıştım dişi olan kaçmak için bile yuvaya girmezken şimdi erkek olan yanına yaklaştırmamayı bırakın yuvalıkktan çıkmaz olddu neddir ne önerirsiniz kkorkuyorum yumurtlarsa boş çıkkar diye ilk yumurtaları boş görmekk istemem
 
F

fenerbahçeli

Guest
İsmail AKBAŞ' Alıntı:
kuşlar genelde sabah erken saatlerde çiftleşirler ve sizde bunu günün 24 saati izleyemezsiniz belki siz görmeden çiftleşmilş olabilirler ve ayrıca ben hiç çiftleştiğini görmediğim kuşlarımdan yavru aldım bunu takip etmek çok zor
 

ciancarlo

Uzman Üyemiz
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
3,074
Konum
İSTANBUL / Pendik
Web sitesi
renkmuhabbetkusu.blogspot.com
Adı
Cihan
Soyadı
AYTAN
İsmail AKBAŞ' Alıntı:
kuşlar genelde sabah erken saatlerde çiftleşirler ve sizde bunu günün 24 saati izleyemezsiniz belki siz görmeden çiftleşmilş olabilirler ve ayrıca ben hiç çiftleştiğini görmediğim kuşlarımdan yavru aldım bunu takip etmek çok zor

İsmail dostum gerekeni  yazmış


Mustafa bey ben neden korktuğunuzu anlayamadım yumurtalar neden boş çıksınki hem zaten ilk yumurtalarıysa boş çıksa bile bu normal birşey    hayırlısıyla yumurtlar ve yavrularını büytürler inşallah


bu arada
 

MODOGLU

Takipçi Üyemiz
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
113
Konum
LEFKOŞA
Adı
MUSTAFA
Soyadı
KONCUK
Verdiğiniz cevaplar için çok teşekkürler Ama dert her seferinde erkeği yanından uzaklaştırmaya çalışması ve kavga çıkarmaası asla yanına yaklaştırmıyor erkeği ve kuşlarıda yeni aldım 1 senelik mubişlerim hala birbirine ağızlarınddan yem verirken bunların çiftleşmiş olacağını sanmadığım için korkuyorum döllenmemiş yumurta olabileceği çiftleşmemiş bidr dişininde boş yumurtalar verebileceği ve erkeği yaklaştırmadığı için devamlı kuluçkada yatarak ölüm riski taşıdığını okumuştum bi yerde ondan korkuyorum
 

tankuuu

Takipçi Üyemiz
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
225
Konum
TEKİRDAĞ çorlu
Adı
ERHAN
Soyadı
ÖZGÜR
panik yapmanıza gerek yok bence  yumurtaların boş çıkması dünyanın sonu değil sen onların bakımını düzenli ve iyi yap onlar yumurtaları doldurur emin ol
 

MODOGLU

Takipçi Üyemiz
Katılım
6 Eki 2011
Mesajlar
113
Konum
LEFKOŞA
Adı
MUSTAFA
Soyadı
KONCUK
teşekkürler cevap için bakım her gün yapıyorum hafta sonuda temizliklerini yapıyorum valla kendime bile o kadar bakmıyorum 3 çiftin bakkımı bile baya zamanımı alıyor üreticilerin allah yardımcısı olsun valla