3 hafta önce alddığıım kuşlarımı eşleşmeye atmıştım dişi olan kaçmak için bile yuvaya girmezken şimdi erkek olan yanına yaklaştırmamayı bırakın yuvalıkktan çıkmaz olddu neddir ne önerirsiniz kkorkuyorum yumurtlarsa boş çıkkar diye ilk yumurtaları boş görmekk istemem

