benim mahallemdeki petşopçunun sattığı, bir tane adam gibi kuş görmedim.
yerli almıyorum diyor. pahalı oluyor diyor.
ben zaten 25ten satıyorum diyor yerli alırsam karsız satmam lazım diyor.
bende diyorum 25ten zaten alma ama bi yer belirle kendine sürekli ondan al. anlaş sana mutlaka uygun...