1 aylıkken aldığım ve 4 yıldır bizle birlikte yaşayan fransız tüy dökümü olduğu için hiç uçamamış olan ve son 1-2 aydırda kanat altında çıkan ceviz büyüklüğünde ur ile sendeleyerek yaşayan güççük oğlum azönce öldü :'( :'( :'( dayanamıyorum böyle şeylere