Öncelikle herkese iyi akşamlar dilerim. Benim 4 yıldır beraber yaşayan muhabbet kuşlarımdan dişi olanını tüm çabalarıma rağmen ne yazık ki kaybettim.2 hafta önce bir yaş civarında yeni bir dişi aldım. Aralarında ki yaş farkı her hangi bir sorun yaratır mı? İkisini aynı kafese koydum hiç bir...
Öncelikle herkese selamlar. Benim iki tane sorum olacaktı. Yeni aldığım kuşumun cinsiyeti ve tahmini yaşı hakkında beni aydınlatırsanız çok memnun olurum. Şimdiden sorumu cevaplayan arkadaşlara çok teşekkür ederim.