- Katılım
- 5 Mar 2010
- Mesajlar
- 4,990
- Konum
- İstanbul / Fatih
- Web sitesi
- www.muhabbetkusuureticileri.org
- Adı
- Selahattin
- Soyadı
- GÜÇLÜ
Teşekkürler İlker satıyorum satıyorum bitmiyor bayağı biriktirmişim demekki ???
Erhan KİRET' Alıntı:abi hayırlı satışlar...
Mahmut KARAYOL' Alıntı:Hayırlı satışlar.Güzel yavrular..
Habil TANTA' Alıntı:ALLAH SAYILARINI ARTIRSIN İNŞALLAH. BOL BEREKETLİ KAZANÇLARINIZ OLSUN İNŞALLAH.
Gayet Açık Bir Konu Toplu Alımda Adet Fiyatı 20 TL * alınacak Kuş Adedi = Toplam Tutar..Mert BUTAY' Alıntı:Toptan derken hocam 1 tane kuşmu 20 TL oluyor?

