2 aylik yavru muhabbet rahatsız

brk18

Yeni Üyemiz
Katılım
21 Kas 2019
Mesajlar
2
Konum
İstanbul
Adı
Burak
Soyadı
Maman
Herkese merhaba forumda yeniyim yardımlarınız icin simdiden teşekkür ederim

1 ay önce yeme yeni düşmüş olarak aldım her hangi problemi yoktu. gayet hareketliydi son 1 haftadır. tek başına suluktaki suyu 1 günde içiyor takip ettim yere falan da dökmüyor veya banyo yapmaya çalışmıyordu ve kafesin altındaki kağıt su içinde kalıyor bütün içtiği suyu dışkıyla beraber çıkartıyor ama dışkı normal şeklinde ishal gibi değil. ilk başta önemsemedim fakat bugun durum ciddi olabilir veterinere götüriyim dedim eve geldim baktım ki kafesin içinde yere muhtemelen düşmüş ayaklarının üstünde duramaz halde buldum hemen koştum veterinere orda 3 tane ilaç verdiler. ağrı kesici,multivitamin diğerini bilmiyorum sulugun 3/1 ine koy bunlardan dedi. verdim şuan bekliyorum yem yemiyor. doktor da zayıf kalmış dedi. ama bu zmana kadar yemesinde bi problem yoktu. sıcakta kalsın biraz soguk geldi bana dedi. Sorun ne olabilir başına gelmiş olan varsa ne yaptıgını anlatırsa sevinirim.