2 yıl sabretmek zorunda kalsam da ...

spectacular_iey

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
624
Konum
ANKARA
Adı
Ethem
Soyadı
YAMAN
Öncelikle herkese selamlar. 2 senedir - lutino(dişi) albino(erkek) - çiftimden yavru almaya çalışyorum. Sağolsun bir çok kişi ellerinden geldiğince bana yardım etmeye çalıştı. Allah razı olsun. 10 gündür kuşlarım çiftleşiyorlar. Dişinin poposu şişti yumurta var belli. 2 gündür de yuvalığa daha bir ilgili. Sanırım bugün yarın yumurtlar. Mutlu sona az kaldı Allah'ın izniyle. Şu dakikadan sonra da beni hayal kırıklığına uğratmazlar diye ümit ediyorum , en azından yumurtasını görürüz diye düşünüyorum.

Bu başlığı açtım çünkü nasip olursa kuluçka sürecini bu başlıktan sizlerle paylaşacam.
 

spectacular_iey

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
624
Konum
ANKARA
Adı
Ethem
Soyadı
YAMAN
@faruk çelik , Sağolasın kardeş bekliyoruz heyecanla , yumurtlamadan içim rahatlamayacak , o yumurtları görmeden :D

@deniz yılmaz , eyvallah amin diyelim herkes tadar inşallah o duyguları 
 

A.Cem DÜZGÜN

Üyemiz
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
26
Konum
Niğde
Adı
cem
Soyadı
düzgün
Oyle bir ciftim var benimde tepeli 4 yumurta yaptilar ancak 4ude bos. Defalarca kezde ciftlestiklerini gordum :(
 

spectacular_iey

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
624
Konum
ANKARA
Adı
Ethem
Soyadı
YAMAN
A.Cem DÜZGÜN' Alıntı:
Oyle bir ciftim var benimde tepeli 4 yumurta yaptilar ancak 4ude bos. Defalarca kezde ciftlestiklerini gordum :(
Acemilik atmışlar hocam 2.seferde inşallah dolu çıkar. 12.günü yumurtlamadı bile benim kuş :)) Bekliyoruz daha boş da çıksa yapacak bir şey yok. O süreç bir başlasın yeter ki tecrube kazandıkça dolu da çıkar .
 

spectacular_iey

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
624
Konum
ANKARA
Adı
Ethem
Soyadı
YAMAN
15 gündür çiftleşen kuşlarım yumurtlamadı hayal kırıklığı yaşadım sebebi ne acaba ? Döllenme olmasa bile yumurtlaması ancak yumurtaların boş çıkması gerekmez miydi ?