spectacular_iey
Uzman Üyemiz
Öncelikle herkese selamlar. 2 senedir - lutino(dişi) albino(erkek) - çiftimden yavru almaya çalışyorum. Sağolsun bir çok kişi ellerinden geldiğince bana yardım etmeye çalıştı. Allah razı olsun. 10 gündür kuşlarım çiftleşiyorlar. Dişinin poposu şişti yumurta var belli. 2 gündür de yuvalığa daha bir ilgili. Sanırım bugün yarın yumurtlar. Mutlu sona az kaldı Allah'ın izniyle. Şu dakikadan sonra da beni hayal kırıklığına uğratmazlar diye ümit ediyorum , en azından yumurtasını görürüz diye düşünüyorum.
Bu başlığı açtım çünkü nasip olursa kuluçka sürecini bu başlıktan sizlerle paylaşacam.
Bu başlığı açtım çünkü nasip olursa kuluçka sürecini bu başlıktan sizlerle paylaşacam.

