[/img]uzun zamandır beslemiş olduğum ingiliz çiftimin yavrularını görmek nasip oldu.arkadaşlar bu aşamaya gelene kadar yaptıklarımı açıklamak isterim,ilk önce kafesimi değiştirdim ,büyük bir çifthane aldım kuşlar rahat etsin diye,büyük bir yuvalık, tahta tünekler,vitaminler,bira mayası diazme,keçi boynuzu tozu,buğday çimlendirmesi yani aklınıza ne geliyorsa denedim olmadı.evde tek çiftin üremesi zor olur dendi gittim yavruyken bir çift jumbo aldım şahin güngör abimizden,aradan zaman geçti jumbolor büyüdü benim eski çiftte yine bir faliyet yok,sabır sabır ama nereye kadar,en son olarak kuşlarımı üretim yaban bir abimizin üretimhanesine gtürüp bıraktım aradan bir ay geçti bizim kuşlar yumurtladı.ama malesef onlarda boş çıktı,tekrar eve getirdim aradan on beş gün geçti kuşlar tekrar yumurladı.şuan 4tane yavrum var.emeği geçen herkese teşekkür ederim
[/url]]http://
[/url][/img][/img] bunlarda jumbolarım
[/url]][/img]][/img]

