ANTALYADA PROFESYONEL MUHABBET ÜRETİMHANESİ

kotkafa

Site Moderatörü
Yönetici
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,485
Konum
Antalya
Adı
Günay
Soyadı
Dönmez
Süleyman DERMENLİ' Alıntı:
Allah nazardan sakınsın fakat profesyonel kavramını anlayamadım neye gör profesyonel üretim belgeniz varda kuşlarınız veteriner kontrolünde mi?yada ne bileyim bakımınız damı faklılık anlayamadım  Bence profesyonel üratimhane görmek isteyenler Selahattin abinin kümesini görsünler
Selam Süleyman usta...Antalyalılar ittifak kurdmuş gibi olacak biraz    :D ;D ...yorum yapma sebebim şu profesyonellik sözüne biraz açıklık getirmek usta...yani amacım seni rencide etmek değil. Profesyonelliği görünüm, mekan büyüklüğü, ekipman, üretim kapasitesi veya tecrube ile ölçemeyiz. Profesyonel demek yaptığımız bir işten veya verdiğimiz bir hizmetten para kazanmak anlamına geliyor. Raşit ustanın konu başlığı "Antalyada Büyük Kapasiteli Muhabbet Üretimhanesi" olsaydı ozaman dediğinde haklı olabilirdin.
 

efekan_altun

Uzman Üyemiz
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
4,256
Konum
izmir
Adı
rasim efekan
Soyadı
altun
Günay DÖNMEZ' Alıntı:
Selam Süleyman usta...Antalyalılar ittifak kurdmuş gibi olacak biraz    :D ;D ...yorum yapma sebebim şu profesyonellik sözüne biraz açıklık getirmek usta...yani amacım seni rencide etmek değil. Profesyonelliği görünüm, mekan büyüklüğü, ekipman, üretim kapasitesi veya tecrube ile ölçemeyiz. Profesyonel demek yaptığımız bir işten veya verdiğimiz bir hizmetten para kazanmak anlamına geliyor. Raşit ustanın konu başlığı "Antalyada Büyük Kapasiteli Muhabbet Üretimhanesi" olsaydı ozaman dediğinde haklı olabilirdin.
 

canso

Takipçi Üyemiz
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
168
Konum
ANTALYA
Adı
Cansay
Soyadı
AKKAYA
Günay DÖNMEZ' Alıntı:
Selam Süleyman usta...Antalyalılar ittifak kurdmuş gibi olacak biraz    :D ;D ...yorum yapma sebebim şu profesyonellik sözüne biraz açıklık getirmek usta...yani amacım seni rencide etmek değil. Profesyonelliği görünüm, mekan büyüklüğü, ekipman, üretim kapasitesi veya tecrube ile ölçemeyiz. Profesyonel demek yaptığımız bir işten veya verdiğimiz bir hizmetten para kazanmak anlamına geliyor. Raşit ustanın konu başlığı "Antalyada Büyük Kapasiteli Muhabbet Üretimhanesi" olsaydı ozaman dediğinde haklı olabilirdin.
Katılıyorum.
 

Yahya SAYIN

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
1,958
Konum
Antalya
Adı
Yahya
Soyadı
SAYIN
Raşit kardeşimiz gerçekten işin uzmanıdır.Eski kanarycılardandır.(Eski derken işi bilen gerçek kanaryacılardandır...Bişeyden anlamayan eski kanaryacılardan degildir...)
Artık kunusunda(kanatlılarda) uzmanlaşmış ve hatta gerçektende Prof olmuş bir arkadaşımızdır.Bence başlıkta daha az bile yazmış.Kendisini kutluyorum.Allah daha iyi yerlere ulaştırsın...Bereketli üretimler diliyorum...
 

tan5634

Uzman Üyemiz
Katılım
27 Kas 2011
Mesajlar
282
Konum
antalya
Adı
ünal
Soyadı
tan
Antalyadada muhabbet anlamında küçük büyük ölçekdede olsa üretim yapılmakta.Antalyalılar olarak işallah bu işde daha iyiye doğru hep birlikta yol alacağız.Amaç bol kaliteli üretim kuşsever dostalarımıza bol bereketli üretimler.
 

polsuder

Uzman Üyemiz
Katılım
24 Tem 2011
Mesajlar
966
Konum
manisa
Web sitesi
www.imparatorogame.com
Adı
Süleyman
Soyadı
DERMENLİ
Kimse kusura bakmasın Manisa bölgesi muhabbet kuşu konusunda Tüm Türkiyenin önündedir Üretimhanemi merak eden kuşlara nasıl bakıldığını ne gibi ilgi alaka gösterildiğini gözleri ile görmek isteyen Manisaya buyursun gelsin. ;D
 

tan5634

Uzman Üyemiz
Katılım
27 Kas 2011
Mesajlar
282
Konum
antalya
Adı
ünal
Soyadı
tan
tabi herkese kendi memleketi özel.manisalı arkadaşlar üretim yapıyor ama üreticileri kendi hallerinde pek forumda rastlamıyoruz.üretimhane resimlerinizi bizle paylaşırsanız fikir sahibi olmak isteriz.herkes çok iddaalı.
 

kotkafa

Site Moderatörü
Yönetici
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
1,485
Konum
Antalya
Adı
Günay
Soyadı
Dönmez
Manisanın eline su dökülmez, 1500 irili ufaklı üretimhane olduğu söyleniyor  :)

Antalyada üretici sayısı az olabilir, ama bu işe soyunanlar er yada geç büyütüyor, 100 takım altında üretici sayısı azalıyo çoğu Antalyalı üretici 100ün üzerinde çiftle üretim yapıyor. Antalyalıların ve TKKKF hakemlerimizin (C.O.M Hakem Sınavını kim unutabilir) yakından tanıdığı Oğuz başkanımızın ve Aziz ÇETİN ustamızın yeri bizlere aslında çok iyi örnek oluyor...bilmeyenler için birde link ekleyelim tam olsun  :)

çiftlikten fotoğraflar - http://www.botanikakvaryum.com.tr/tr/index.php?option=com_datsogallery&func=viewcategory&catid=1&Itemid=54

C.O.M Hakem Sınavından fotoğraflar - http://www.botanikakvaryum.com.tr/tr/index.php?option=com_datsogallery&func=viewcategory&catid=3&Itemid=54

tüm fotoğraf galerileri , http://www.botanikakvaryum.com.tr/tr/index.php?option=com_datsogallery&Itemid=54

Yakın gelecekte Antalya bu kalibrede olan mekanlarla dolup taşacak, Manisayı artık kesin sollarız  :D

çiftlik girişi fotoğrafı ekleyelim, milletin iştahı kabarsın  :)


 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
İZMİR MANİSA  NU  İLLER BİLDİĞİNİZ  MUHABBETİN ANAVATANI  GİBİ :) KENDİM  İSTANBULLU OLMAMA RAĞMEN :d  DOGRUYA DOGRU
 

rasit

Üyemiz
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
93
Konum
antalya
Adı
rasit
Soyadı
topkara
Arkadaşlar yaklaşık 15 yıldır kanatlılarla uğraşıyorum tkkkf istatiklerine bakıcak olursak antalya türkiyede en fazla puan toplayan ilidir artı bir okadarda dünya şampiyonluğu vardır
(kanarya dalında )Bakın antalyada profosyonel anlamda ırk kanaryası yapan arkadaşların çoğunda muhabbetkuşuda vardır size  şöyle söylicem 1000 çift yapanda var  antalyadaki üreticilerin çoğu bu veb sitesini bilmiyor ve haliyle sizde antalyada muhabbetüreticisi az diye biliyorsunuz.  Not:Sayın başkanımız ve federasyon başkan yardımcımız Oğuzözkaya  Hilmi süer AV. aziz çetin  Ahmet Dönmez gibi üstadlarımız abilerimiz olduğu sürece biz hep daha iyi yerlerde olucağız çok yakında ankara yarışmasıyla sezon başlıyor hepinize başarılar diliyorum .
 

Yahya SAYIN

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Ocak 2011
Mesajlar
1,958
Konum
Antalya
Adı
Yahya
Soyadı
SAYIN
ŞU ilde fazla bu ilde daha fazla bütür tartışmalar hoş degil.Herkezinde bildiği gibi Muhabbette üretim  İzmir ve Manisa ili öndedir.(merdiven altı üretim hanelerle birlikte) Marifet  çok üretim hanelerin olması degil, marifat bilinçli, saglıklı üretimler yapmak.Merdiven altı saglıksız şartlarda üretim yapmak  ve piyasaya hastalıklı kuşlar sunmak degil...Piyasaya temiz,saglıklı, vasıflı kuşlar katabilmek...İster İzmir olsun, ister Manisa, ister Afyon, ister Sivas, ister Elazıg v.b gibi. Neresi olursa olsun heryer bizim Az olsun, öz olsun, temiz olsun, vasflı olsun bizim olsun misali...bye_kiss
 

cihangir

Üyemiz
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
66
Konum
DENİZLİ
Adı
cihangir
Soyadı
ziylan
Gördüğüm en temiz en düzenli üretümhane kuşlar desen süper ALLAH nazarlardan korusun.
 

BORABAY

Uzman Üyemiz
Katılım
1 Ara 2010
Mesajlar
506
Konum
DATÇA/MUGLA
Adı
BORA
Soyadı
DERİCİ
Yahya SAYIN' Alıntı:
ŞU ilde fazla bu ilde daha fazla bütür tartışmalar hoş degil.Herkezinde bildiği gibi Muhabbette üretim  İzmir ve Manisa ili öndedir.(merdiven altı üretim hanelerle birlikte) Marifet  çok üretim hanelerin olması degil, marifat bilinçli, saglıklı üretimler yapmak.Merdiven altı saglıksız şartlarda üretim yapmak  ve piyasaya hastalıklı kuşlar sunmak degil...Piyasaya temiz,saglıklı, vasıflı kuşlar katabilmek...İster İzmir olsun, ister Manisa, ister Afyon, ister Sivas, ister Elazıg v.b gibi. Neresi olursa olsun heryer bizim Az olsun, öz olsun, temiz olsun, vasflı olsun bizim olsun misali...bye_kiss
evil_idea evil_idea
 

rasit

Üyemiz
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
93
Konum
antalya
Adı
rasit
Soyadı
topkara
herkeze teşekkürler yeni fotoraflar video çekimleri bayramdan sonra yayınlıyorum

 

Ozan KARABULUT

Takipçi Üyemiz
Katılım
16 Ağu 2012
Mesajlar
205
Konum
İzmir
Adı
Ozan
Soyadı
KARABULUT
Birçok il muhabbet kuşu nasıl üretilir bilmiyorken İzmir bu işin merkeziydi öyle merdiven altı üretimhanelerle birlikte öncüymüş falan...Laf ola beri gele...
 

marjinal

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
454
Konum
izmir-tire
Adı
Ayhan
Soyadı
AYTEKİN
hayırlı uğurulu olsun harika bir üretimhane harika kuşlar emekleri sağlık.ayrıca Süleyman bey insanları bu şekil kırmanın,her konu açıldığında Selahattin beyin üretimhanesini  söyLemenin övmenin bir anlamı yok herkesin gözü var sonuçta insanlar araştırıyorlar.gerçekten size hiç yakıştıramadım.HERKES HADDİNİ BİLSİN VE KİMSEYİ RENCİDE ETMESİN BU SİTEDE..