aralarındaki yaş farkı sorun olurmu. ?

berkansenol

Uzman Üyemiz
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
361
Konum
istanbul
Adı
berkan
Soyadı
şenol
selam abiler, üstadlar. ben evde hobi amaçlı üretim yapmaktayım aslında şuanda hiçbir kuşum çiftleşmedi. elimde 5 tane kuş var. bunlar 1 çift yeşil yerli . yeşil çifti hazır eş tutmuş aldım henüz çiftleşmemişler şimdiye kadar. bide 2 tane erkek bide aramıza yeni katılan dişimiz var. dişiyi erkeklerden birinin yanına attım. ilk gün erkek kuşuum hiç dokunmadı sürekli uyuyordu. sularına vitamin koydum ertesi sabah erkek kuşum yeni gelen dişiyi kaşıyor , yem veriyor ve etrafında mutlu bir şekilde dolaşıyordu. şimdi birbirlerini kaşıyorlar yem veriyorlar. ( dişi hariç ) 1) kuşların arasında bayağı bir yaş farkı var sorun olurmu. ? erkek : 1,5 yaşında dşi : 7 aylık 
iki erkekte 1,5 yaşında . dişi erkeğin yanında ufacık duruyor. ama birbirlerine alıştılar.  dişiyi biraz  ufak aldık. malesef değiştirme imkanımızda yok. 2)erkek sürekli kur yapıyor. kızgınlıktan  dişiye zarar verirmi. ?? sorularıma cevap yazarsanız sevinirim. teşekkürler . saygılar.. .  fotoğraf koyamıyoruz makinemiz arızalandı. telefonumuzunda usb kabloları mevcut değil. kusura bakmayın .
 

levent33

Uzman Üyemiz
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
556
Konum
MERSİN
Adı
LEVENT
Soyadı
ULUCA
DİŞİ BÜYÜK ERKEK KÜÇÜK OLSAYDI OLURDU AMA BU DURUMDA PEK Bİ SORUN OLMAZ ZAMAN LAZIM AMA İLLEDE ANLAŞACAKLAR DİYE BİR KAİDE YOK
 

berkansenol

Uzman Üyemiz
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
361
Konum
istanbul
Adı
berkan
Soyadı
şenol
Levent ULUCA' Alıntı:
DİŞİ BÜYÜK ERKEK KÜÇÜK OLSAYDI OLURDU AMA BU DURUMDA PEK Bİ SORUN OLMAZ ZAMAN LAZIM AMA İLLEDE ANLAŞACAKLAR DİYE BİR KAİDE YOK
hayır anlaşıyolar ama aralarında 3 yada 4 ay neyse tam 7 ay fark var. keşke telefonun usb kablosu yanımda olsaydı fotoğraf koysaydım..
 

murat kabayel

Uzman Üyemiz
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
619
Konum
izmir
Adı
murat
Soyadı
kabayel
dişi kuşun ufak daha biraz daha büyüsün hangi erkekle daha iyi anlaşırsa onla eşe at öbür erkegi başka kuşla eşe atarsın