berkansenol
Uzman Üyemiz
selam abiler, üstadlar. ben evde hobi amaçlı üretim yapmaktayım aslında şuanda hiçbir kuşum çiftleşmedi. elimde 5 tane kuş var. bunlar 1 çift yeşil yerli . yeşil çifti hazır eş tutmuş aldım henüz çiftleşmemişler şimdiye kadar. bide 2 tane erkek bide aramıza yeni katılan dişimiz var. dişiyi erkeklerden birinin yanına attım. ilk gün erkek kuşuum hiç dokunmadı sürekli uyuyordu. sularına vitamin koydum ertesi sabah erkek kuşum yeni gelen dişiyi kaşıyor , yem veriyor ve etrafında mutlu bir şekilde dolaşıyordu. şimdi birbirlerini kaşıyorlar yem veriyorlar. ( dişi hariç ) 1) kuşların arasında bayağı bir yaş farkı var sorun olurmu. ? erkek : 1,5 yaşında dşi : 7 aylık
iki erkekte 1,5 yaşında . dişi erkeğin yanında ufacık duruyor. ama birbirlerine alıştılar. dişiyi biraz ufak aldık. malesef değiştirme imkanımızda yok. 2)erkek sürekli kur yapıyor. kızgınlıktan dişiye zarar verirmi. ?? sorularıma cevap yazarsanız sevinirim. teşekkürler . saygılar.. . fotoğraf koyamıyoruz makinemiz arızalandı. telefonumuzunda usb kabloları mevcut değil. kusura bakmayın .
iki erkekte 1,5 yaşında . dişi erkeğin yanında ufacık duruyor. ama birbirlerine alıştılar. dişiyi biraz ufak aldık. malesef değiştirme imkanımızda yok. 2)erkek sürekli kur yapıyor. kızgınlıktan dişiye zarar verirmi. ?? sorularıma cevap yazarsanız sevinirim. teşekkürler . saygılar.. . fotoğraf koyamıyoruz makinemiz arızalandı. telefonumuzunda usb kabloları mevcut değil. kusura bakmayın .

