arkadaşlarim ve ustalarim bana acil bilğilerinize ihtiyacm vardir?

FeyzullahCrazymotorist

Takipçi Üyemiz
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
191
Konum
ANTALYA
Adı
Feyzullah
Soyadı
Crazymotorist
merhabalar benim bahcemde kuşlar icim külübe yapmiştim kişin cok oldu yanliz yazi bu kadar sicak olacagi külubenin ici bu kadar tahmin edemedim güneş 12:00 da kulübenin icinde 40. 45 derece oluyor ben buraya ne yapabilirim saygilar
NOT : sizden gelen bilgiler sonra yapıcam kulube küşlarim hepsi yatak odamdadir yaptiktan sonra külübenin icine koyacam
 

kinzavas

Uzman Üyemiz
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
650
Konum
afyonkarahisar
Adı
fatih
Soyadı
ay
yalıtım yapabilirsin kışın ısınmak için yapılan xps veya eps gibi yalıtım malzemelerini yazın serinlemek için kullan.
 

AkSeA

Üyemiz
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
75
Konum
Tokat
Adı
Sercan
Soyadı
YILMAZ
En azından bı pervane taktır sansın varsa ama ıcerıde kı havayı dısarı verebılmek ıcın ve hava sirkülasyonunu dene ıkı uclu acıklık yaparak kulubeye hafıf bı hava hareketı bı nebze faydalı olur ama yuksek hızda akım olmasın kusları rahatsız eder dıye bılıyorum.. Benım fıkrım bu abılerım daha ıyı bılırler elbet..
 

yosuncan1

Uzman Üyemiz
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
1,808
Konum
mardin
Adı
fatih
Soyadı
mansız
kulübeden en az 10 cm yüksekte (arada hava boşluğu olacak şekilde) tavanın tamamını hatta kenarlardan gölge yapacak kadar pvc tarzı bişeyler yapabilirsin