Sadece bagırsaklarda meydana gelen ic mantara etkili olur.. kursak mantarina bir faydasi yoktur.. ic parazitle yakıdan uzaktan kesinlikle bir ilgisi yok.. 5 litre suya 1 gram eritilerek icme suyuna verilir.. 5 ay boyunca her ay 10 gun kullanılır.. tabi ic mantar tanısı kuslara konmuşsa.. bunun haricinde suda eritecek kümesinizin dezenfektasyonunda küf ve mantarları yok etmek icin kullannabilirsiniz.. ayrıca yine suda eriterek badana yapar gibi duvarlarınıza sürebilirsiniz..
googleden biraz araştırdım, şahsi fikrim ben olsam kullanmam,
onun yerine iç parazit yok edici, söktürücü olarak SİTRAKS şurubu kullanın, eczanelerde satılır fiyatı 2-3 tl dir...
UZUN ZAMAN SONRA TEKRAR MERHABA ARKADAŞLAR
İÇ PARAZİT OLARAK YARIM ÇAY BARDAĞI SUYA 1 ÇAY KAÇIĞI TUZ - 1 ÇAY KAŞIĞI ŞEKER- VE BİR DİŞ SARIMSAĞI EZEREK KARIŞTIRIP KUŞUN SUYUNA KOYARSANIZ BU KARIŞIM SERUM GÖREVİ GÖRÜR