Çok teşekkür ederim öncelikle cevaplarınız için. Bugün gittim tekrar baktım kanat yapısı tekrar normale dönmüş,iki kanat çapraz halde duruyor. Gece rahatsız etmek istemediğim için fotoğraf çekemedim. Dün elime almıştım herhangi bir bölgesinde şişliğe rastlamadım. Bazen, geceleri göğsü biraz ilerde duruyor ama bu da uyuma şeklinden herhalde. Sabahleyin baktığımda gayet normal duruyor.