Bunlar da benim bebekler :)

azizoduk

Takipçi Üyemiz
Katılım
11 Kas 2012
Mesajlar
118
Konum
diyarbakır
Adı
AZİZ
Soyadı
ÖDÜK
Behzat abiden aldığım erkek ile evdeki dişimin yavruları çıktı :)
Maşallah diyeyim çok iyi bakıyorlar :)



















 

azizoduk

Takipçi Üyemiz
Katılım
11 Kas 2012
Mesajlar
118
Konum
diyarbakır
Adı
AZİZ
Soyadı
ÖDÜK
teşekkür ederim  :)
sitedeki konulara yazdım ancak cevap alamadım. bir yavrum ayrık bacaklı onun ayaklarını birleştirip bağladım resmi de aşağıda hiç olmazsa burda bakılıp yanlış varsa düzeltilirse sevinirim

 

azizoduk

Takipçi Üyemiz
Katılım
11 Kas 2012
Mesajlar
118
Konum
diyarbakır
Adı
AZİZ
Soyadı
ÖDÜK
teşekkürler...
Sağolasın Behzat abi çokta güzel bakıyor yavrularına Maşallah  :)