CİHAN AYTAN ABİMDEN ALDIĞIM ALBİNOM VE 02/03/2014 TE ÇIKAN YAVRUM

tolga1292

Üyemiz
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
49
Konum
istanbul
Adı
tolga
Soyadı
bingöl
Yaklaşık 9-10 ay önce Cihan Aytan abimden yavru albino almıştım ve aradan 10 ay geçti artık albinomun 4 yumurtası oldu bu gün ilk yumurtamız çıktı ve annesi çok iyi bakıyor bana olan yardımlarından dolayı Cihan abime teşekkürü bir borç bilirim....

küçüklük hali


yumurtalarıımız



yavrumuz

 

ciancarlo

Uzman Üyemiz
Katılım
15 Eki 2010
Mesajlar
3,074
Konum
İSTANBUL / Pendik
Web sitesi
renkmuhabbetkusu.blogspot.com
Adı
Cihan
Soyadı
AYTAN
Tolga kardeşim gözünaydın sabırla bekledin kuşlarına iyi baktın asıl ben bu sabrın özverin den dolayı kuşlar adına teşekkür ederim ne yazıkki herkes senin gösterdiğin sabrı gösteremiyor.Yavru çift alırken bile kaç ay sonra yumurtlar pazarlığı yapılıyor :)

Hadi bakalım hayırlısı çok sevindim senin adına albinomuzun maşallahı var
 

BACE

Takipçi Üyemiz
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
211
Konum
diyabakır
Adı
Deniz
Soyadı
Yılmaz
Maşallah  Allah Yazarlardan Saklasin İnşallah sizin adiniza cok sevindim :) farisi olmayanların basina (bende dahil )  :) :) :)
 

tolga1292

Üyemiz
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
49
Konum
istanbul
Adı
tolga
Soyadı
bingöl
Cihan AYTAN' Alıntı:
Tolga kardeşim gözünaydın sabırla bekledin kuşlarına iyi baktın asıl ben bu sabrın özverin den dolayı kuşlar adına teşekkür ederim ne yazıkki herkes senin gösterdiğin sabrı gösteremiyor.Yavru çift alırken bile kaç ay sonra yumurtlar pazarlığı yapılıyor :)

Hadi bakalım hayırlısı çok sevindim senin adına albinomuzun maşallahı var
abi zaten sen ilk alırken sabırla olacağından bahsediyordun sabrettik oldu:) ama albino gerçekten çok anaç çıktı.. sen zaten annesinden bahsediyordun anlattığın kadarıyla albinom annesine çekmiş ve gerçekten çok iyi bir anne artık:)) :D :D thumbsupbo thumbsupbo alkisd
 

tolga1292

Üyemiz
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
49
Konum
istanbul
Adı
tolga
Soyadı
bingöl
Deniz YILMAZ...' Alıntı:
abi birşey sotucam basta yuvaya talas koydum mu yoksa hic koymafin mi merak ettim de :)
yok ben hiçbirşey koymadım ama birdahaki sefere koyucam :)) ben yavruluk taktım dişi 1buçuk aya yakın girmedi ama sonra girmeye başladı 10-15 gün sonrada ilk yumurta geldi:DD:
 

BACE

Takipçi Üyemiz
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
211
Konum
diyabakır
Adı
Deniz
Soyadı
Yılmaz
Tolga BİNGÖL' Alıntı:
yok ben hiçbirşey koymadım ama birdahaki sefere koyucam :)) ben yavruluk taktım dişi 1buçuk aya yakın girmedi ama sonra girmeye başladı 10-15 gün sonrada ilk yumurta geldi:DD:
bende takicamda ondan sordum :) devami gelir inşallah  :)
 

canan numan

Uzman Üyemiz
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
943
Konum
istanbul
Adı
canan
Soyadı
numan
Maaşallah. 9-10 ay emeğin üzerine yavru daha kıymetli olur sanırsam. MAAŞALLAH çok güzel.
 

tolga1292

Üyemiz
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
49
Konum
istanbul
Adı
tolga
Soyadı
bingöl
Canan NUMAN' Alıntı:
Maaşallah. 9-10 ay emeğin üzerine yavru daha kıymetli olur sanırsam. MAAŞALLAH çok güzel.
TEŞEKKÜRLER.. 9-10 ay öncesinde de yavru almak için uğraştım ama alamadım daha sonra Cihan abiyle tanıştım ve yavruyken aldım kuşları şuanda iki yavrum çıktı 3 ile 4'ü bekliyorum anne kuşun ilk kuluçkası olmasına rağmen yavruların kursakları dolu ve gerçekten çok iyi bakıcı bir anne:)))))
 

tolga1292

Üyemiz
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
49
Konum
istanbul
Adı
tolga
Soyadı
bingöl
Yasır KARA' Alıntı:
teşekkürler bur arada ilk kuluçkası dişinin 4 tane yumurtladı ilk 3 yumurta çıktı şuanda 4. çıkacak gibi durmuyor ama ilk 3 yavru gayet sağlıklı görünüyor:))