Herkeze selamlar.Hayırlı üretimler.
Arkadaşlar daha önce aldığım dal darı poşetinin içinde kalan tanelerini 5 gün önce balkonumda bulunan bir saksıya etmiştim.Size 3 gün önceki ve bu günkü resimleri
sunuyorum.Bence şimdilik gayet iyi gidiyor gibi geldi bana.Bilmiyorum sizin yorumlarınız ne olur. Daha önce böğle bir çalışma yapan değerli üstatlarımız varmı sonuç elde edebildilermi acaba.Şimdiden teşekkür ederim.
http://img89.imageshack.us/img89/695/img0394pksotn.jpg
http://img845.imageshack.us/img845/3779/img0404vy.jpg
Arkadaşlar daha önce aldığım dal darı poşetinin içinde kalan tanelerini 5 gün önce balkonumda bulunan bir saksıya etmiştim.Size 3 gün önceki ve bu günkü resimleri
sunuyorum.Bence şimdilik gayet iyi gidiyor gibi geldi bana.Bilmiyorum sizin yorumlarınız ne olur. Daha önce böğle bir çalışma yapan değerli üstatlarımız varmı sonuç elde edebildilermi acaba.Şimdiden teşekkür ederim.
http://img89.imageshack.us/img89/695/img0394pksotn.jpg
http://img845.imageshack.us/img845/3779/img0404vy.jpg

