Merhaba
İki ay önce erkek kuşumun yanına dişi aldım. Dişi geldiğinden beri kafeste hiç durmuyor, tellerde dolanıyor, yemliklere girmeye çalışıyo, yuvaya da giriyor karıştırıyo kemiriyo geri çıkıyor. Bir nevi hiperaktif gibi birşey... Nedeni nedir sizce? Aldığımda kızgınlık döneminden çıktı şimdi tekrar giriyor. Hiç rahat durmadığı için kuyruğu kalmadı. Tellerde dolanıp durması çıkmak istediğini gösteriyo gibi ama kararsız kaldım ne olduğu konusunda. Yuvaya da girip çıkmasını eğer sadece kafeste sürekli yaptığı benzer davranışlardan dolayı mı yapıyor yoksa yuva hazırlığı mıdır diye size danışmak istedim. Görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.
İki ay önce erkek kuşumun yanına dişi aldım. Dişi geldiğinden beri kafeste hiç durmuyor, tellerde dolanıyor, yemliklere girmeye çalışıyo, yuvaya da giriyor karıştırıyo kemiriyo geri çıkıyor. Bir nevi hiperaktif gibi birşey... Nedeni nedir sizce? Aldığımda kızgınlık döneminden çıktı şimdi tekrar giriyor. Hiç rahat durmadığı için kuyruğu kalmadı. Tellerde dolanıp durması çıkmak istediğini gösteriyo gibi ama kararsız kaldım ne olduğu konusunda. Yuvaya da girip çıkmasını eğer sadece kafeste sürekli yaptığı benzer davranışlardan dolayı mı yapıyor yoksa yuva hazırlığı mıdır diye size danışmak istedim. Görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.

