Leyla Sömür
Yeni Üyemiz
Arkadaşalar üretim için yapmadığım şey kalmamıştı.Dişi bir kuşum vardı bir sürü sorunları vardı değiştirmek zorunda kaldım.2 saat önce bir dişiyle takasa girdim
1.Dişide hamilelik belirtileri var emin değilim ?
2.Dişiyi kafese koydum hiç kıpırdamıyor erkekle hiç bi ilgisi yok ne zaman düzelir ?
3.Erkek çok baskın ne zaman yavruları olur ?
4.Nasıl renkte yavruları olur ?
http://i.hizliresim.com/jJJWlG.jpg
http://i.hizliresim.com/2779G0.jpg
TEŞEKKÜR EDERİM FORUM AİLESİ
1.Dişide hamilelik belirtileri var emin değilim ?
2.Dişiyi kafese koydum hiç kıpırdamıyor erkekle hiç bi ilgisi yok ne zaman düzelir ?
3.Erkek çok baskın ne zaman yavruları olur ?
4.Nasıl renkte yavruları olur ?
http://i.hizliresim.com/jJJWlG.jpg
http://i.hizliresim.com/2779G0.jpg
TEŞEKKÜR EDERİM FORUM AİLESİ

