Dişiyi değiştim bakarmısınız sorularım var :)

Leyla Sömür

Yeni Üyemiz
Katılım
29 Ocak 2014
Mesajlar
16
Konum
istanbul
Adı
Leyla Sömür
Soyadı
Leyla Sömür
Arkadaşalar üretim için yapmadığım şey kalmamıştı.Dişi bir kuşum vardı bir sürü sorunları vardı değiştirmek zorunda kaldım.2 saat önce bir dişiyle takasa girdim
1.Dişide hamilelik belirtileri var emin değilim ?
2.Dişiyi kafese koydum hiç kıpırdamıyor erkekle hiç bi ilgisi yok ne zaman düzelir ?
3.Erkek çok baskın ne zaman yavruları olur ?
4.Nasıl renkte yavruları olur ?

http://i.hizliresim.com/jJJWlG.jpg
http://i.hizliresim.com/2779G0.jpg

TEŞEKKÜR EDERİM FORUM AİLESİ :)
 

Leyla Sömür

Yeni Üyemiz
Katılım
29 Ocak 2014
Mesajlar
16
Konum
istanbul
Adı
Leyla Sömür
Soyadı
Leyla Sömür
Soru sorduk yardım eden yok bu forumda da kendi aranızda bi gruplaşmamı var ?
 

BACE

Takipçi Üyemiz
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
211
Konum
diyabakır
Adı
Deniz
Soyadı
Yılmaz
Abi bu kuşta yumurta var gibi geldi bana yuvalik takili değilse tak bence birde yeni gelmiş alismasi içinzaman tani bence asaygilar
 
Katılım
27 Mar 2014
Mesajlar
42
Konum
Gaziantep
Adı
Serdar
Soyadı
POLAT
Kuşunuz hayırlı olsun 2 kuşta güzel, dişi çok kızgın ve yumurta var gibi görüntü olarak, folluk takılı değilse folluk takın, ve birbirlerine alışmaları için zaman tanıyın, fazla ürkütmeyin kuşları, yavruları olursa beyaz ağırlıklı olur ama diğer renklerden de çıkabilir. Bunu tam kestiremeyiz,
Diğer sorunuz olan gruplaşma konusuna gelince gruplaşma felan yok, sadece insanlar butür soruları cevaplamaktan bıktılar, çok aciliyeti olmayan konulara cevap vermek artık bayıyor, hastalık gibi aciliyet arzeden konular daha önemli olduğu için onlara genelde cevaplar veriliyor..
 

Leyla Sömür

Yeni Üyemiz
Katılım
29 Ocak 2014
Mesajlar
16
Konum
istanbul
Adı
Leyla Sömür
Soyadı
Leyla Sömür
Yuvalık takılı arkadaşlar dişi erkeğe gagasıyla vurmaya çalışıyor bu normalmi yoksa sürekli böylemi devam edicek.
 

mehtapyılmaz

Uzman Üyemiz
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
1,484
Konum
Ankara
Adı
Mehtap
Soyadı
Yılmaz Maraşlıoğlu
Leyla Hanım dişiyi yeni koymuşsunuz erkeğin yanına bu hemen eş tutacak yumurtlayacaklar anlamına gelmiyor. Kuşlar eş tutmayadabilir her kuş birbirini kabul etmez. Ayrıca aldığınız kuşu eşinden ayırıp aldıysanız yumurtası olabilir duruşu öyle gibi. Ve ayrıca anladığım kadarıyla kuş daha çok yeni olmasına rağmen acele ediyorsunuz bu işler zaman ister önce kuşların anlaşıp anlaşmadığından emin olacaksınız birbirlerini kaşıyor yem yediriyorlarsa eş tutacaklar demektir onlara zaman vermeniz ve rahatsız etmeden uzaktan gözlemlemeniz gerekir.
 

Emre ceyhan

Uzman Üyemiz
Katılım
24 Eki 2012
Mesajlar
366
Konum
Çanakkale \ Merkez
Adı
Emre Erman
Soyadı
Ceyhan
Kimsenin söylemediği bir şey söyleyeyim bende.Kafesiniz üretim için küçük bir kafes.Üremez demiyorum ama kuşlara yazık olur diyorum.
 

mus elalan

Uzman Üyemiz
Katılım
10 Ara 2012
Mesajlar
263
Adı
mustafa
Soyadı
elarlsan
Leyla SÖMÜR' Alıntı:
Arkadaşalar üretim için yapmadığım şey kalmamıştı.Dişi bir kuşum vardı bir sürü sorunları vardı değiştirmek zorunda kaldım.2 saat önce bir dişiyle takasa girdim
1.Dişide hamilelik belirtileri var emin değilim ?
2.Dişiyi kafese koydum hiç kıpırdamıyor erkekle hiç bi ilgisi yok ne zaman düzelir ?
3.Erkek çok baskın ne zaman yavruları olur ?
4.Nasıl renkte yavruları olur ?

http://i.hizliresim.com/jJJWlG.jpg
http://i.hizliresim.com/2779G0.jpg

TEŞEKKÜR EDERİM FORUM AİLESİ :)
1. yapmadığınız şey kalmış leyla hanım bunlardan ilki üretim kafesi almak olmalı. koymuş olduğunuz kafes süs kafesi olarak geçen evcil ve tek kuşlar için uygun bir kafes. Almanız gereken model ortadan bölmeli çifthaneli kafes modeli
2. Tek çift ile üretim olmaz değil tabikide olur. Ama öncelikle sabır iyi bakım arkasından üreme gelir.
3. Erkeğiniz dişinin yanında kızgın ve baskın olmalı öncelikle kafes hakimiyeti onda olmalı fotolardan bununda sağlanamadığı ortada birde dişi vuruyo diyorsunuz.
4. Dişi evet kızgın uygun döneminde fakat üretimhaneden ya da eşinin yanından geldi ise tehlikeli eğerki folluğa girdiğinde erkekte yanaşırsa saldırıya maruz kalabilir erkeğiniz
5. Forumda gruplaşma yok aklınızda bu tür soru işaretleri olmasın merak etmeyin bu sitede muhabbet kuşu ile ilgili bulamayacağınız hiçbirşey yoktur..

saygılarımla...
 

Leyla Sömür

Yeni Üyemiz
Katılım
29 Ocak 2014
Mesajlar
16
Konum
istanbul
Adı
Leyla Sömür
Soyadı
Leyla Sömür
Sağolun arkadaşlar ben forumda yeni üyeyim 5.soru için özür dilerim :)
 

Leyla Sömür

Yeni Üyemiz
Katılım
29 Ocak 2014
Mesajlar
16
Konum
istanbul
Adı
Leyla Sömür
Soyadı
Leyla Sömür
Kafesin hakimiyetinde erkek kuş değilse bu eşleşmeye yada üremeye mani olur mu ?
 

mus elalan

Uzman Üyemiz
Katılım
10 Ara 2012
Mesajlar
263
Adı
mustafa
Soyadı
elarlsan
Leyla SÖMÜR' Alıntı:
Kafesin hakimiyetinde erkek kuş değilse bu eşleşmeye yada üremeye mani olur mu ?
tabikide direk yapar diyemeyiz ama öncelikle erkek baskın olmalı ki dişiyi yola getirebilsin.
 

Gökhan YILDIZLI

Uzman Üyemiz
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,998
Konum
ANKARA
Adı
Gökhan
Soyadı
YILDIZ
Mustafa ELARSLAN' Alıntı:
1. yapmadığınız şey kalmış leyla hanım bunlardan ilki üretim kafesi almak olmalı. koymuş olduğunuz kafes süs kafesi olarak geçen evcil ve tek kuşlar için uygun bir kafes. Almanız gereken model ortadan bölmeli çifthaneli kafes modeli
2. Tek çift ile üretim olmaz değil tabikide olur. Ama öncelikle sabır iyi bakım arkasından üreme gelir.
3. Erkeğiniz dişinin yanında kızgın ve baskın olmalı öncelikle kafes hakimiyeti onda olmalı fotolardan bununda sağlanamadığı ortada birde dişi vuruyo diyorsunuz.
4. Dişi evet kızgın uygun döneminde fakat üretimhaneden ya da eşinin yanından geldi ise tehlikeli eğerki folluğa girdiğinde erkekte yanaşırsa saldırıya maruz kalabilir erkeğiniz
5. Forumda gruplaşma yok aklınızda bu tür soru işaretleri olmasın merak etmeyin bu sitede muhabbet kuşu ile ilgili bulamayacağınız hiçbirşey yoktur..

saygılarımla...
alkisd