Dışkı Hakkında

Murat TÜRK

Takipçi Üyemiz
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
194
Konum
Şişli / İSTANBUL
Adı
Murat
Soyadı
TÜRK
Dostlar 2 tane dişi kuşumun poposu yumurta varmış gibi şiş ancak yumura yok.Yalnız dışkıları misket gibi sert ve beyaz elimle ufalayınca kireç gibi dağılıyor.Sizce rahatsızlıkları ne olabilir.
 

Murat TÜRK

Takipçi Üyemiz
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
194
Konum
Şişli / İSTANBUL
Adı
Murat
Soyadı
TÜRK
Evet baya bi yumuşak yumurta varmı diye kontrol etmiştim.anynı yumurta varmış gibi şişik.Yağ bağlıyan kuşta beyaz dışkı oluyormu ?
 

PROGRAMCI

Uzman Üyemiz
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,803
Konum
MARDİN
Adı
HALİL İBRAHİM
Soyadı
ÇABUK
kuşlarınızın resmini eklerseniz daha ii olur ama bahsettiğiniz gibi şişkinlik sertse ur olma ihtimali bayağı yüksek
 

Murat TÜRK

Takipçi Üyemiz
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
194
Konum
Şişli / İSTANBUL
Adı
Murat
Soyadı
TÜRK
Ur olduğunu zannetmiyorum ama dikkate almakta fayda var.
Fotoğraf yüklemek daha iyi olucak.Çekip yükliyeceğim.
Teşekkürler.