matraxgreen
Yeni Üyemiz
Merhaba arkadaşlar kuşuma mama yapıp vermiştim fakaat sanırım bir rahatsızlıga yol açtı. Dışkısı şimdi yeşil ve popo kısmı çok ıslak .
Deneyimli olan arkadaşlar bana tedavi konusunda yardım edebilir mi veterinere götürdüm anlamadı.
Su anda dışkının durumu daha sulu
Yardımcı olabılırsenız gerçekten çok sevinirim.
Deneyimli olan arkadaşlar bana tedavi konusunda yardım edebilir mi veterinere götürdüm anlamadı.
Su anda dışkının durumu daha sulu
Yardımcı olabılırsenız gerçekten çok sevinirim.
Ekli dosyalar
-
22 KB Görüntüleme: 228
-
13.2 KB Görüntüleme: 224

