Evimizin Yeni Üyesi

E.Karaman

Takipçi Üyemiz
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
109
Konum
ANKARA
Adı
Emre
Soyadı
KARAMAN
İşte ailemizin yeni üyesi Bulut... :)

Mahir Beyden alığım minik sevimli yavrumuzun fotolarını sonunda yükleme fırsatı bulabildim. kendisine çok teşekkür ediyorum böyle bir varlığın benimle buluşmasına vesile olduğu için.







 

jany

Uzman Üyemiz
Katılım
20 May 2012
Mesajlar
1,099
Konum
Mersin
Adı
Mehmet
Soyadı
Dikbaş
Maşallah gle gle besleyin güzel kuş ...
 

mehtapyılmaz

Uzman Üyemiz
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
1,484
Konum
Ankara
Adı
Mehtap
Soyadı
Yılmaz Maraşlıoğlu
Hayırlı uğurlu olsun maşallah güzel kuş. Benim çikomada çok benziyor.
 

Gs1905

Yeni Üyemiz
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
6
Adı
Bedirhan
Soyadı
Güneş
Konuşur inşallah evin neşe kaynaı olur :) Maaşallah çok tatlı
 

E.Karaman

Takipçi Üyemiz
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
109
Konum
ANKARA
Adı
Emre
Soyadı
KARAMAN
Bedirhan GÜNEŞ' Alıntı:
Konuşur inşallah evin neşe kaynaı olur :) Maaşallah çok tatlı
iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. sıcak kanlı cana yakın olsunlar o bana yeter konuşması bonus olur :)
 

mehtapyılmaz

Uzman Üyemiz
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
1,484
Konum
Ankara
Adı
Mehtap
Soyadı
Yılmaz Maraşlıoğlu
Emre KARAMAN' Alıntı:
iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. sıcak kanlı cana yakın olsunlar o bana yeter konuşması bonus olur :)
Konuşuncada hiç susmuyor keretalar bizimki öyle adı çiko ama geveze olmalıymış diyorum :)
 

Batuhan26

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ara 2012
Mesajlar
817
Konum
Eskişehir
Web sitesi
www.facebook.com
Adı
Batuhan
Soyadı
Sevinç
maşallah renkleri çok güzel güzel bir kuş olucak size bir önerim tünekleri tahta yapmanız daha iyi olur güle güle besleyin
 

E.Karaman

Takipçi Üyemiz
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
109
Konum
ANKARA
Adı
Emre
Soyadı
KARAMAN
Mehtap YILMAZ' Alıntı:
Konuşuncada hiç susmuyor keretalar bizimki öyle adı çiko ama geveze olmalıymış diyorum :)
öyle oluyorlar bundan önceki tek beslediğim kuşum vardı. o da çok fenaydı lokmaları ağzımdan çalardı. neşe pıtırcıkları :)

Batuhan SEVİNÇ' Alıntı:
maşallah renkleri çok güzel güzel bir kuş olucak size bir önerim tünekleri tahta yapmanız daha iyi olur güle güle besleyin
o tünekler geçici zaten bugün dışarı çıktığımda tahta olanlarında alacağım. tavsiyeniz için teşekkür ederim.
 

mahir_06

Uzman Üyemiz
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
411
Konum
ankara
Web sitesi
www.facebook.com
Adı
mahir
Soyadı
kocatürk
rica ederim emre bey sizin seçiminiz..

maşallah toplamış biraz daha kendini emre bey güle güle besleyin
 

E.Karaman

Takipçi Üyemiz
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
109
Konum
ANKARA
Adı
Emre
Soyadı
KARAMAN
Mahir KOCATÜRK' Alıntı:
rica ederim emre bey sizin seçiminiz..

maşallah toplamış biraz daha kendini emre bey güle güle besleyin
baya topladı civil civil ötüp duruyor yemmide güzel kırıyor yavaş yavaş ortamında da ayak uydurdu oyun peşinde koşmaya başladı çok şükür. şu sıra iki kuyruk tüyü düşürdü inş tazeler :)

A.Cem DÜZGÜN' Alıntı:
maşallah çok güzel bir kuş kafesinizin markası nedir hagen mi?
iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
Evet hagen vison s01
 

E.Karaman

Takipçi Üyemiz
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
109
Konum
ANKARA
Adı
Emre
Soyadı
KARAMAN
son halimiz. Allah nazarlardan saklasın daha da iyi olacak inş.  rotfl








 

BACE

Takipçi Üyemiz
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
211
Konum
diyabakır
Adı
Deniz
Soyadı
Yılmaz
Maşallah abi çok tatil bende yavru kus aldim elimde yem yiyor insandan korkmuyorda ne zaman odadan saliyim daha 30 35 günlük :)