FESHANE ATMOSFERİNDEN

jumbocu_tuncay

Takipçi Üyemiz
Katılım
10 Şub 2012
Mesajlar
163
Konum
konya
Adı
tuncay
Soyadı
göçtü
FESHANEDEKİ YARIŞMLARDA Kİ GÜZEL GÖRÜNTÜLER MUHTEŞEMDİ. ÖZELLİKLE SELAHATTİN GÜÇLÜ ABİMİN İLGİ VE ALAKASINDAN DOLAYI TŞK EDİYORUM. DERNEK ÜYELERİMİZDEN BİR ÇOK KARDEŞİMİN İLGİ VE ALAKASINDAN DOLAYIDA TŞKLER. DİKKAT ÇEKTİGİM Bİ KONUYUDA PAYLAŞMAK İSTEDİM. ONCA ÜRETİMCİ ARKADAŞLAR VARKEN BENDE DAHİL AMA DERNEK BİLEZİGİM YENİ GELDİGİ İÇİN SENEYE BOY GÖSTERCEM BU AYRİ Bİ KONU AMA STANDART KİŞİLERİN YARIŞMALARDA OLMASI VE BİR ÇOK ÜRETİMCİLERİN OLMAMASI DİKKATİMİ ÇEKTİ AMA SANIYORUMKİ SENEYE MÜKEMMEL Bİ YARIŞMA OLCAK BİR ÇOK ÜRETİMCİ DOSTLARIMIN YARIŞMADA OLMASINI TEMENNİ EDİYORUM. 2013 YARIŞMALARI BEKLE GÜMBÜR GÜMBÜR SHOW LARLA GELİYORUMMMM. FESANE İZLEMİMDEDE İTAL KUŞLARIN SATIŞDAKİ ÇOGUNLUGU BİR ÇOK ÜRETİMCİ ARKADAŞ VE DOSTLARIM TARAFINDANDA İYİ DEGİLDİ EMEGİMİZİN KARŞILIGININ TÜKENMEYE BAŞLADIGINI GÖRMEK TUAFIMA GİDİYOR. FESANEDE BİR ÇOK İNANIN BELKİDE 50 NİN ÜSTÜNDE TANIDIGIM TANIMADIGIM KİŞİLER. SORULARI İLGİNÇTİ ABİ SHOW JUMBO ALDIM 80 90 TL YE AMA 1 HAFTA YADA 1 AY SONRA ÖLDÜ. YAVRU ALAMIYORUM KALÇA BÖLÜMÜNDE ŞİŞKİNLİK VAR VS VS SORULARI KARŞISINDA ZORLANSAMDA KALİTE OLCAKSA KALİTELİ KUŞ ALCAKSIN FİYATI UYGUN KUŞ ALINIYORSADA BU TÜR SORUNLARDA KİMSEYİ SUÇLAMICAK KADERİNE RAZI OLACAKSIN DEDİM.
 

gökay tatar

Uzman Üyemiz
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
346
Konum
istanbul
Adı
gökay
Soyadı
TATAR
kısacası ucuz etin yahnisi olmaz...

kuş alacaklarsa üretecekler ise bu işe gönül vermiş isim yapmış tanıdık bir ÜRETİCİDEN alacaksın...
 

omeradam

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
1,425
Konum
KONYA
Adı
ömer
Soyadı
adam
ABİ PİYASADA İRİ ÇEKLER JUMBO DİYE SATLIYORSA BUNUN SEBEBİ TÜKETİCİDE YADA YETERLİ BİR BİLİNÇLENDİRME MEKANIZMASININ OLMAYIŞI...
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
acıkcası  bu  seneki  yarısmada  2  bilemediniz  3  ü  geçmeyecek  kuş gördüm......katılmasını beklediğim  üstadlar  benim  şasırttı  doğrusu neden katılmadı idyeceğim  ama  mutlaka  2013  e katılacaklardır.... yada  eşe atıldıgından  kuslar  katılmadılar.....ama  2013  süper  gececege benziyor  şimdiden heyecanlamaya  basladım bile... :)
 

Fdevil

Takipçi Üyemiz
Katılım
6 Kas 2011
Mesajlar
179
Konum
istanbul
Adı
ronay
Soyadı
Aykoç
Karahan beye katılıyorum.Bu sene Muhabbette baya kuş bekliyodum ama çok azdı geçen seneki yarışmaya göre.
 

jumbocu_tuncay

Takipçi Üyemiz
Katılım
10 Şub 2012
Mesajlar
163
Konum
konya
Adı
tuncay
Soyadı
göçtü
2013 inş üretimci kardeşlerimde gelirler. karahan kardeşime katılıyorum bendee aman aman kuşlar görmedim yarışmada.ömer kardeşim de güzel bi konuya deyinmiş iri çeki jumbo diye satıyorlar diyor ama örnek bi üretimci çiftine 400 500 tl fiyat çektigindede filan kişi daha uygun fiyata veriyor deyip yöneliyorlar. kalite kuş ucuz fiyata olmaz olacak olsaydı ben 35 bin tl gömmezdim üretimhaneme bir çok kişi ucuzdan kalite peşinde bunu fesanedede gördüm kendi gözlerimle
 

Sıddık

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
3,277
Konum
Ankara
Adı
Sıddık
Soyadı
Yamaç
Gökay TATAR' Alıntı:
kısacası ucuz etin yahnisi olmaz...

kuş alacaklarsa üretecekler ise bu işe gönül vermiş isim yapmış tanıdık bir ÜRETİCİDEN alacaksın...
+1
 

devran58

Uzman Üyemiz
Katılım
8 Kas 2011
Mesajlar
935
Konum
kocaeli
Adı
AYHAN
Soyadı
YILDIRIM
selahattin abimizim misafir perverliği zaten tartışılmaz feshanede ithal kuş vardı ama nasıldı üst üste hayvanları doldurmuşlar sanki pazarda meyve satıyorlar yazık günah zaten kaliteli üretici arkadaşlar her hallerinden belliydi işi bilen kişi nerden kuş aldığını bilir ....
 

ersinaksar

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
1,161
Konum
ANKARA
Web sitesi
ersinaksar.blogspot.com
Adı
ERSİN
Soyadı
AKSAR
Ayhan YILDIRIM' Alıntı:
selahattin abimizim misafir perverliği zaten tartışılmaz feshanede ithal kuş vardı ama nasıldı üst üste hayvanları doldurmuşlar sanki pazarda meyve satıyorlar yazık günah zaten kaliteli üretici arkadaşlar her hallerinden belliydi işi bilen kişi nerden kuş aldığını bilir ....
+1
 

PROGRAMCI

Uzman Üyemiz
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,803
Konum
MARDİN
Adı
HALİL İBRAHİM
Soyadı
ÇABUK
emeğe saygı olmadıkça hiçbir yere varamayız diye düşünüyorum adam jumbo jumbodur diye düşünürse o zaman çok bekler yavru almayı ve iyi kuşa sahip olmayı
 

zeki ankara

Uzman Üyemiz
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
1,279
Konum
ankara -
Adı
Zeki
Soyadı
Mülayim
bu yarışma işi her sene aynı olur.tüm sene herkes show jumbo muhabbet kuşu üreticisiyim der.mangalda kül bırakmazlar ama ne hikmetse yarışmada kimse yoktur.eğer bu işin aslı bu değil derseniz kanarya istatistik sitesi var oradan bakabilirsiniz.
ben cennet papağanı üretiyorum yarışmalara da bu alanda katılıyorum.rakibim yok tek başıma mücadele ediyorum o kulvarda.ama muhabbet üreticilerine bakınca binlercesi var ama yarışmada 4 kişiyi geçmiyor katılan üretici sayısı.işin en acı tarafıda yarışmada derece verecek hakemin olmaması.bence show jumbo üreticileri eğer TÜRKİYEde bu alanda bir gelişme olmasını istiyorlar,kuşlarının değerini bulmalarını istiyorlarsa yarışmalara katılımı çoğaltmaları ve hakem olarak daha çok arkadaşı eğitmelerini sağlamaları gerekmektedir.bu işe başlayanların %80 i bu işin çok paralara alınan ve satılan kuşlarla ilgili bülümüyle ilgileniyorlar.
KONYADAKİ ÜRETİCİLER,İSTANBULDAKİ ÜRETCİLER,İZMİRDEKİ ÜRETİCİLER,VANDAKİ ÜRETİCİLER,ANKARADAKİ ÜRETİCİLER VE DİĞER İLLERDEKİ PROF DİYE VİTRİNE ÇIKAN ÜRETİCİLER yarışmalarda malesef daha göremedik kendilerini.
arkadaşlar zaten federasyon muhabbet kuşunu dikkate almıyor.birde katılım az olunca tümden adam yerine koymuyor.feshanede standın en arka ve kötü yerine koyuyorlar doğa kuşları bile muhabbetlerden kıymetli.çünki onlara değerini üreticileri vermiyorki ,federasyon versin.
valla herkes kendi bilir bu şekilde katılım olursa yarışmaların ne zevki olur.nede muhabbet kuşu istenen seviyeye gelir.üertmek isteyen arkadaşlarda 100 tl.lik muhabbetin peşinde koşar durur.
eğer bu işin başarılı olmasını istiyorsanız.hem yarışmalara katılacaksınız,hemde hakem yetiştireceksiniz.yoksa sizin 500 tl ve 1000 tl. değer  edecek kuşlarınıza adam 100 tl.vereyimmi deyince sinirden adamın boğazını sıkmanız gerekmeyecek.çünki kalite yülseldikçe o bu teklifi yapamayacak bile.
tüm üretici arkadaşları yarışmalara bekliyoruz.
 

Sıddık

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
3,277
Konum
Ankara
Adı
Sıddık
Soyadı
Yamaç
Zeki MÜLAYİM' Alıntı:
bu yarışma işi her sene aynı olur.tüm sene herkes show jumbo muhabbet kuşu üreticisiyim der.mangalda kül bırakmazlar ama ne hikmetse yarışmada kimse yoktur.eğer bu işin aslı bu değil derseniz kanarya istatistik sitesi var oradan bakabilirsiniz.
ben cennet papağanı üretiyorum yarışmalara da bu alanda katılıyorum.rakibim yok tek başıma mücadele ediyorum o kulvarda.ama muhabbet üreticilerine bakınca binlercesi var ama yarışmada 4 kişiyi geçmiyor katılan üretici sayısı.işin en acı tarafıda yarışmada derece verecek hakemin olmaması.bence show jumbo üreticileri eğer TÜRKİYEde bu alanda bir gelişme olmasını istiyorlar,kuşlarının değerini bulmalarını istiyorlarsa yarışmalara katılımı çoğaltmaları ve hakem olarak daha çok arkadaşı eğitmelerini sağlamaları gerekmektedir.bu işe başlayanların %80 i bu işin çok paralara alınan ve satılan kuşlarla ilgili bülümüyle ilgileniyorlar.
KONYADAKİ ÜRETİCİLER,İSTANBULDAKİ ÜRETCİLER,İZMİRDEKİ ÜRETİCİLER,VANDAKİ ÜRETİCİLER,ANKARADAKİ ÜRETİCİLER VE DİĞER İLLERDEKİ PROF DİYE VİTRİNE ÇIKAN ÜRETİCİLER yarışmalarda malesef daha göremedik kendilerini.
arkadaşlar zaten federasyon muhabbet kuşunu dikkate almıyor.birde katılım az olunca tümden adam yerine koymuyor.feshanede standın en arka ve kötü yerine koyuyorlar doğa kuşları bile muhabbetlerden kıymetli.çünki onlara değerini üreticileri vermiyorki ,federasyon versin.
valla herkes kendi bilir bu şekilde katılım olursa yarışmaların ne zevki olur.nede muhabbet kuşu istenen seviyeye gelir.üertmek isteyen arkadaşlarda 100 tl.lik muhabbetin peşinde koşar durur.
eğer bu işin başarılı olmasını istiyorsanız.hem yarışmalara katılacaksınız,hemde hakem yetiştireceksiniz.yoksa sizin 500 tl ve 1000 tl. değer  edecek kuşlarınıza adam 100 tl.vereyimmi deyince sinirden adamın boğazını sıkmanız gerekmeyecek.çünki kalite yülseldikçe o bu teklifi yapamayacak bile.
tüm üretici arkadaşları yarışmalara bekliyoruz.
+1000
 

burhan kadem

Üyemiz
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
72
Adı
Burhan
Soyadı
KADEM
zeki abi dediklerine aynen katılıyorum bende bir kaç şey eklemek istiyorum yarışmadaki muhabbetleri görünce hayal kırıklığına uğramadım değil yazık diyorum 2010 istanbul yarışmasında bile 100 taneye yakın kuş vardı o zaman sow muhabbet denen kuşu kimsede yoktu ama şimdi ise herkezde var yani herkez üretiyorum diyor ama demekki klavye arkası  üreticiler gördüm ve türemiş ve kuş sayısını geçtik show jumboda giren üretici sayısı 2 malum bütün dereceleri onlar aldı şimdi düşünüyorum neresi yarışma bunun bide kuşları en arka tarafa göndermişler diye feshanede sitem edenler gördüm ben fedarasyon yerien olsam o kuşları camların önüne koyardım bu kadar geldi kuş ibret olsun diye ve belli uygulama yaparrdım 2 sene içinde bu şekilde muhabbet sayısı gelirse yarışmalardan men ederim diye 3-4 senedir kavga ediyoruz yetkilerle boşu boşuna demek yazık bu sene hariç geçen yıllardaki yarışmalarda benle ibrahim kardeşim her yarışmada olduk yeri geldi ben gidemeidm adam tutup bütün masrafları karşılayıp gönderidm kuşları her yarışma sonra kavga dövuş yapardık hepsi boşmuş onu öğrendim artık. 
 

ersinaksar

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Kas 2010
Mesajlar
1,161
Konum
ANKARA
Web sitesi
ersinaksar.blogspot.com
Adı
ERSİN
Soyadı
AKSAR
Zeki MÜLAYİM' Alıntı:
bu yarışma işi her sene aynı olur.tüm sene herkes show jumbo muhabbet kuşu üreticisiyim der.mangalda kül bırakmazlar ama ne hikmetse yarışmada kimse yoktur.eğer bu işin aslı bu değil derseniz kanarya istatistik sitesi var oradan bakabilirsiniz.
ben cennet papağanı üretiyorum yarışmalara da bu alanda katılıyorum.rakibim yok tek başıma mücadele ediyorum o kulvarda.ama muhabbet üreticilerine bakınca binlercesi var ama yarışmada 4 kişiyi geçmiyor katılan üretici sayısı.işin en acı tarafıda yarışmada derece verecek hakemin olmaması.bence show jumbo üreticileri eğer TÜRKİYEde bu alanda bir gelişme olmasını istiyorlar,kuşlarının değerini bulmalarını istiyorlarsa yarışmalara katılımı çoğaltmaları ve hakem olarak daha çok arkadaşı eğitmelerini sağlamaları gerekmektedir.bu işe başlayanların %80 i bu işin çok paralara alınan ve satılan kuşlarla ilgili bülümüyle ilgileniyorlar.
KONYADAKİ ÜRETİCİLER,İSTANBULDAKİ ÜRETCİLER,İZMİRDEKİ ÜRETİCİLER,VANDAKİ ÜRETİCİLER,ANKARADAKİ ÜRETİCİLER VE DİĞER İLLERDEKİ PROF DİYE VİTRİNE ÇIKAN ÜRETİCİLER yarışmalarda malesef daha göremedik kendilerini.
arkadaşlar zaten federasyon muhabbet kuşunu dikkate almıyor.birde katılım az olunca tümden adam yerine koymuyor.feshanede standın en arka ve kötü yerine koyuyorlar doğa kuşları bile muhabbetlerden kıymetli.çünki onlara değerini üreticileri vermiyorki ,federasyon versin.
valla herkes kendi bilir bu şekilde katılım olursa yarışmaların ne zevki olur.nede muhabbet kuşu istenen seviyeye gelir.üertmek isteyen arkadaşlarda 100 tl.lik muhabbetin peşinde koşar durur.
eğer bu işin başarılı olmasını istiyorsanız.hem yarışmalara katılacaksınız,hemde hakem yetiştireceksiniz.yoksa sizin 500 tl ve 1000 tl. değer  edecek kuşlarınıza adam 100 tl.vereyimmi deyince sinirden adamın boğazını sıkmanız gerekmeyecek.çünki kalite yülseldikçe o bu teklifi yapamayacak bile.
tüm üretici arkadaşları yarışmalara bekliyoruz.
+1
 

cihad çiçek

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Ağu 2010
Mesajlar
490
Konum
van
Adı
Cihad
Soyadı
Çiçek
Zeki MÜLAYİM' Alıntı:
bu yarışma işi her sene aynı olur.tüm sene herkes show jumbo muhabbet kuşu üreticisiyim der.mangalda kül bırakmazlar ama ne hikmetse yarışmada kimse yoktur.eğer bu işin aslı bu değil derseniz kanarya istatistik sitesi var oradan bakabilirsiniz.
ben cennet papağanı üretiyorum yarışmalara da bu alanda katılıyorum.rakibim yok tek başıma mücadele ediyorum o kulvarda.ama muhabbet üreticilerine bakınca binlercesi var ama yarışmada 4 kişiyi geçmiyor katılan üretici sayısı.işin en acı tarafıda yarışmada derece verecek hakemin olmaması.bence show jumbo üreticileri eğer TÜRKİYEde bu alanda bir gelişme olmasını istiyorlar,kuşlarının değerini bulmalarını istiyorlarsa yarışmalara katılımı çoğaltmaları ve hakem olarak daha çok arkadaşı eğitmelerini sağlamaları gerekmektedir.bu işe başlayanların %80 i bu işin çok paralara alınan ve satılan kuşlarla ilgili bülümüyle ilgileniyorlar.
KONYADAKİ ÜRETİCİLER,İSTANBULDAKİ ÜRETCİLER,İZMİRDEKİ ÜRETİCİLER,VANDAKİ ÜRETİCİLER,ANKARADAKİ ÜRETİCİLER VE DİĞER İLLERDEKİ PROF DİYE VİTRİNE ÇIKAN ÜRETİCİLER yarışmalarda malesef daha göremedik kendilerini.
arkadaşlar zaten federasyon muhabbet kuşunu dikkate almıyor.birde katılım az olunca tümden adam yerine koymuyor.feshanede standın en arka ve kötü yerine koyuyorlar doğa kuşları bile muhabbetlerden kıymetli.çünki onlara değerini üreticileri vermiyorki ,federasyon versin.
valla herkes kendi bilir bu şekilde katılım olursa yarışmaların ne zevki olur.nede muhabbet kuşu istenen seviyeye gelir.üertmek isteyen arkadaşlarda 100 tl.lik muhabbetin peşinde koşar durur.
eğer bu işin başarılı olmasını istiyorsanız.hem yarışmalara katılacaksınız,hemde hakem yetiştireceksiniz.yoksa sizin 500 tl ve 1000 tl. değer  edecek kuşlarınıza adam 100 tl.vereyimmi deyince sinirden adamın boğazını sıkmanız gerekmeyecek.çünki kalite yülseldikçe o bu teklifi yapamayacak bile.
tüm üretici arkadaşları yarışmalara bekliyoruz.
Vandaki üreticilerden bir tek ben varım zeki abi ve ben herzamanda söledim yarışma hayalim yok sebebi vanın uzak oluşu geçen sene yılmaz kurşun abimlede uzunca bu konu hakkında konuşmuştuk malum uçaklar kanatlı hayvanları almıyolar otobüslede istanbul 22 saat kuşları oraya yollamaya kalksak zaten yarışmaya sokmamız için 1 hafta lazımki kendilerini toparlasınlar şartlar uygun olmadığı için kuş sokamıyoruz saygılar...