FIKRA.........

enginersin

Uzman Üyemiz
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
564
Konum
BİLECİK / BOZÜYÜK
Adı
engin
Soyadı
ersin
Çoban'ın biri dağda koyun otlatmaktadır.O sırada ihtiyar bir adam çobanın yanına gelir ve su ister. Çoban ihtiyar adama su verir.
İhtiyar da çobana teşekkür ederek biraz soluklanmak için çobanın yanına oturur.
O sırada ihtiyarın gözü çobanın köpeğine takılır ve çobana dönerek;

İhtiyar: - Ey çoban senin bu köpeğin konuşur mu?
Çoban: -Amca o bir köpek nasıl konuşsun.
O sıra ihtiyar adam elindeki bastonunu köpeğin önüne vurarak;
İhtiyar: - Ey köpek anlat bakalım çobanın sana ne yapıyor, nasıl davranıyor?
Köpeğin gözleri açılır ve başlar konuşmaya;
Köpek: - Çobanım bana çok iyi davranıyor, her gün yemeğimi veriyor, ben de sürüsüne bakıyorum.
Çoban çok şaşırır. Tam o sıra ihtiyarın gözüne çobanın koyunları takılır ve çobana dönerek;
İhtiyar: - Ey çoban senin bu koyunlar konuşur mu?
Çoban: - Amca hadi köpek bi şekilde konuştu ama onlar koyun nasıl konuşsun.
İhtiyar koyunların birinin önüne bastonunu vurarak;
İhtiyar: - Ey koyun anlat bakalım çobanınız size ne yapıyor, nasıl davranıyor?
Koyunun gözleri açılır ve başlar konuşmaya;
Koyun: - Çobanımız bize çok iyi davranıyor. Sabahları ahırdan alıp, akşama kadar otlatıp başımızda bekliyor tekrara akşam ahıra götürüyor.
Çoban iyice şaşırmıştır. Tam o sıra ihtiyarın gözü bu sefer çobanın eşeğine takılır ve çobana sorar;
İhtiyar: - Ey çoban peki senin bu eşek konuşur mu?
Çoban kızarır, bozarır ve ihtiyara dönerek;
Çoban: - Konuşur ama hep yalan söyler.. :).
 

Gunesisigi

Takipçi Üyemiz
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
140
Konum
Adana
Adı
Akşit
Soyadı
ER
;D    ;D    ;D
Anlayanlar anlamayanlara anlatsın
;D    ;D    ;D