Haluk Peker
Üyemiz
Sanırım, herkes empati kurduğunda, kurallara bile gerek kalmaz...
Selahattin GÜÇLÜ' Alıntı:arkadaşlar bu konuyu arasıra gündeme getirelimki dostluklar kenetleşsin![]()
![]()
Selahattin GÜÇLÜ' Alıntı:Sevgili Üye
1- Forum'umuzda hiçbir koşul altında siyasi ve benzeri amaç gütmemektedir bu doğrultuda site içerisinde dil, din, ırk ve mezhep ayrımı yapan yazılar yazılamaz.
2- Kişiler özel de samimi dahi olsalar genel başlıklar altında konu açtıkları durumlarda muhatab oldukları kişilere sen ve ben gibi hitab edemezler.
3- Bilgisayar başındayım, istediğimi yapabilirim diye düşünmeyin.İnsanlara saygılı olunki sizede saygı ve sevgi duysunlar
4- Forumda Argo kelime kullanmayın ,kullananları uyarın. Çünkü burası ortak kullanılan bir alan ve cümlelerimiz bizim aynamızdır.
5- Hiç bir kurum, Dernek,Site, ve kişiler'i rencide edici yazılar yazılamaz.
6- Noktalama işaretlerine dikkat edin. Anlaşılan cümleler kurun.
7- Açılan başlıklara boş mesajlar atmayın. Atılan boş mesajlar sadece mesaj sayınızı yükseltir kalitenizi belli etmez.
8- İnsanlarla polemiğe girmeyin. Tartışmayın demiyoruz tabii ki tartışacaksınız.Forum bunun için vardır.Tartışma kavgaya dönüştüğü anda yöneticilere başvurun.
9- İnsanların fikirlerine saygı duyunki sizinde fikirlerinize saygı duysunlar Size karşı yapılan eleştirilere kulak asın.
10- Unutmayalım ki forumun en saygı değer kullanıcıları insanlara en çok yardım eden, en güzel paylaşımları yapan kişilerdir.Bu tip kişileri kendinize örnek alın. (ve kesinlikle yapılan emeğe saygı duyun ki sizinkınede saygı duysunlar )
11- Forumda belli bir seviyeye ulaştığınızı düşünüp diğer insanları küçük düşürmeye çalışmayınız.
12- Forum İçerisinde yönetime yardımcı olmaya çalışın, onlarda bizim gibi insan, bazı detayları gözden kaçırabilirler . Onlara yardımcı olmak üyelerin görevlerinden biridir dikkat edelim ki forum sağlıklı olsun .
13- Mesaj yazacağımız her konuyu tamamen okuyun , konun ağırlığına göre mesaj yazın yada teşekkür edin. Unutmayalım ki bize komik gelen bir konu başkasını üzebilir o yüzden konuyu tam okuyarak , yorumlayıp , emin olup ona göre bir şeyler ekleyelim.
14- Forum'un yürümesi için konulan kurallara uyun. Bu tip etik ve ahlaki görgü kuralları aklınızdan hiç bir zaman çıkarmayın.Bu kurallar forumdaki her kuraldan önce gelir.
15- Bu Forum'umuz (Başka forum sitesiyle,derneklerle,kulüplerle,kamu ve sivil toplum kuruluşları) hakkında tartışma konusu olabilecek maksatlı yazılar ve konuları açan kişiler açmış oldukları konular silinir açan kişide sitemizden uzaklaştırılır üyeliği iptal olur
16- Forum'umuzda bulunan dernek ve kulüb üye arkadaşlarımızın diğer site müdavimleri ve üyelerinden hiçbir özel farkı bulunmamaktadır.birkaç gün veya birkaç ay sonra o arkadaşlarımızında dernek ve kulüp üyesi olabileceğini unutmayalım
17- Mümkün olduğu kadar başlıklar haricinde renkli yazı kullanmayalım.kullanan arkadaşlarımızı rencide etmeden özel mesaj yolu ile uyaralım.
18- Forum'umuzda sahte üyelik açmaya çalışan sahte isimle giren kişiler olabilir.bu kişiler tesbit edildiğinde üyelikleri iptal olur.
19- Forum'umuzda tartışma konusu olabilecek hertürlü yazı silinir.yazan kişiye ihtar verilir gerektiğinde üyeliği iptal olur.
20- Forum'umuzda jumbo show kuşu hariç İthal kuş satışı yasaklanmıştır.
21- Forum'umumuza üye arkadaşların kuşlarının ve kullanılmış üretim kafes dışında herhangi bir mlz için ticari ilan veremezler.
22- Forum'umuz muhabbet kuşu üreten arkadaşlar topluluğu çatısı altında kurulan bir sitedir.lütfen başka amaç.gaye için kullanmayalım.
Serkan KUCCUK' Alıntı:G Ü N C E L Kalması gereken bir konu.
Güncellenmeyeli baya olmuşSelahattin GÜÇLÜ' Alıntı:arkadaşlar bu konuyu arasıra gündeme getirelimki dostluklar kenetleşsin![]()
![]()
Selahattin GÜÇLÜ' Alıntı:Sevgili Üye
1- Forum'umuzda hiçbir koşul altında siyasi ve benzeri amaç gütmemektedir bu doğrultuda site içerisinde dil, din, ırk ve mezhep ayrımı yapan yazılar yazılamaz.
2- Kişiler özel de samimi dahi olsalar genel başlıklar altında konu açtıkları durumlarda muhatab oldukları kişilere sen ve ben gibi hitab edemezler.
3- Bilgisayar başındayım, istediğimi yapabilirim diye düşünmeyin.İnsanlara saygılı olunki sizede saygı ve sevgi duysunlar
4- Forumda Argo kelime kullanmayın ,kullananları uyarın. Çünkü burası ortak kullanılan bir alan ve cümlelerimiz bizim aynamızdır.
5- Hiç bir kurum, Dernek,Site, ve kişiler'i rencide edici yazılar yazılamaz.
6- Noktalama işaretlerine dikkat edin. Anlaşılan cümleler kurun.
7- Açılan başlıklara boş mesajlar atmayın. Atılan boş mesajlar sadece mesaj sayınızı yükseltir kalitenizi belli etmez.
8- İnsanlarla polemiğe girmeyin. Tartışmayın demiyoruz tabii ki tartışacaksınız.Forum bunun için vardır.Tartışma kavgaya dönüştüğü anda yöneticilere başvurun.
9- İnsanların fikirlerine saygı duyunki sizinde fikirlerinize saygı duysunlar Size karşı yapılan eleştirilere kulak asın.
10- Unutmayalım ki forumun en saygı değer kullanıcıları insanlara en çok yardım eden, en güzel paylaşımları yapan kişilerdir.Bu tip kişileri kendinize örnek alın. (ve kesinlikle yapılan emeğe saygı duyun ki sizinkınede saygı duysunlar )
11- Forumda belli bir seviyeye ulaştığınızı düşünüp diğer insanları küçük düşürmeye çalışmayınız.
12- Forum İçerisinde yönetime yardımcı olmaya çalışın, onlarda bizim gibi insan, bazı detayları gözden kaçırabilirler . Onlara yardımcı olmak üyelerin görevlerinden biridir dikkat edelim ki forum sağlıklı olsun .
13- Mesaj yazacağımız her konuyu tamamen okuyun , konun ağırlığına göre mesaj yazın yada teşekkür edin. Unutmayalım ki bize komik gelen bir konu başkasını üzebilir o yüzden konuyu tam okuyarak , yorumlayıp , emin olup ona göre bir şeyler ekleyelim.
14- Forum'un yürümesi için konulan kurallara uyun. Bu tip etik ve ahlaki görgü kuralları aklınızdan hiç bir zaman çıkarmayın.Bu kurallar forumdaki her kuraldan önce gelir.
15- Bu Forum'umuz (Başka forum sitesiyle,derneklerle,kulüplerle,kamu ve sivil toplum kuruluşları) hakkında tartışma konusu olabilecek maksatlı yazılar ve konuları açan kişiler açmış oldukları konular silinir açan kişide sitemizden uzaklaştırılır üyeliği iptal olur
16- Forum'umuzda bulunan dernek ve kulüb üye arkadaşlarımızın diğer site müdavimleri ve üyelerinden hiçbir özel farkı bulunmamaktadır.birkaç gün veya birkaç ay sonra o arkadaşlarımızında dernek ve kulüp üyesi olabileceğini unutmayalım
17- Mümkün olduğu kadar başlıklar haricinde renkli yazı kullanmayalım.kullanan arkadaşlarımızı rencide etmeden özel mesaj yolu ile uyaralım.
18- Forum'umuzda sahte üyelik açmaya çalışan sahte isimle giren kişiler olabilir.bu kişiler tesbit edildiğinde üyelikleri iptal olur.
19- Forum'umuzda tartışma konusu olabilecek hertürlü yazı silinir.yazan kişiye ihtar verilir gerektiğinde üyeliği iptal olur.
20- Forum'umuzda jumbo show kuşu hariç İthal kuş satışı yasaklanmıştır.
21- Forum'umumuza üye arkadaşların kuşlarının ve kullanılmış üretim kafes dışında herhangi bir mlz için ticari ilan veremezler.
22- Forum'umuz muhabbet kuşu üreten arkadaşlar topluluğu çatısı altında kurulan bir sitedir.lütfen başka amaç.gaye için kullanmayalım.
[/color][/size][/b]
haberleri haber sitelerinden takip edelim.Günay DÖNMEZ' Alıntı:21.nci maddeyi pek önemseyen yok gibi, kel alaka konular açılıp duruyor ve sadece forumu kirletiyor...önemli olabilecek konuları anasayfadan kaybolmalarına sebep oluyor. Mesela haber okumak istesek gider gazete okuruz veya haber sitelerinde okuruz...zaten bildiğimiz haberleri bu sitede tekrar yayınlamaya gerek yok.
Selahattin GÜÇLÜ' Alıntı:Sevgili Üye
1- Forum'umuzda hiçbir koşul altında siyasi ve benzeri amaç gütmemektedir bu doğrultuda site içerisinde dil, din, ırk ve mezhep ayrımı yapan yazılar yazılamaz.
2- Kişiler özel de samimi dahi olsalar genel başlıklar altında konu açtıkları durumlarda muhatab oldukları kişilere sen ve ben gibi hitab edemezler.
3- Bilgisayar başındayım, istediğimi yapabilirim diye düşünmeyin.İnsanlara saygılı olunki sizede saygı ve sevgi duysunlar
4- Forumda Argo kelime kullanmayın ,kullananları uyarın. Çünkü burası ortak kullanılan bir alan ve cümlelerimiz bizim aynamızdır.
5- Hiç bir kurum, Dernek,Site, ve kişiler'i rencide edici yazılar yazılamaz.
6- Noktalama işaretlerine dikkat edin. Anlaşılan cümleler kurun.
7- Açılan başlıklara boş mesajlar atmayın. Atılan boş mesajlar sadece mesaj sayınızı yükseltir kalitenizi belli etmez.
8- İnsanlarla polemiğe girmeyin. Tartışmayın demiyoruz tabii ki tartışacaksınız.Forum bunun için vardır.Tartışma kavgaya dönüştüğü anda yöneticilere başvurun.
9- İnsanların fikirlerine saygı duyunki sizinde fikirlerinize saygı duysunlar Size karşı yapılan eleştirilere kulak asın.
10- Unutmayalım ki forumun en saygı değer kullanıcıları insanlara en çok yardım eden, en güzel paylaşımları yapan kişilerdir.Bu tip kişileri kendinize örnek alın. (ve kesinlikle yapılan emeğe saygı duyun ki sizinkınede saygı duysunlar )
11- Forumda belli bir seviyeye ulaştığınızı düşünüp diğer insanları küçük düşürmeye çalışmayınız.
12- Forum İçerisinde yönetime yardımcı olmaya çalışın, onlarda bizim gibi insan, bazı detayları gözden kaçırabilirler . Onlara yardımcı olmak üyelerin görevlerinden biridir dikkat edelim ki forum sağlıklı olsun .
13- Mesaj yazacağımız her konuyu tamamen okuyun , konun ağırlığına göre mesaj yazın yada teşekkür edin. Unutmayalım ki bize komik gelen bir konu başkasını üzebilir o yüzden konuyu tam okuyarak , yorumlayıp , emin olup ona göre bir şeyler ekleyelim.
14- Forum'un yürümesi için konulan kurallara uyun. Bu tip etik ve ahlaki görgü kuralları aklınızdan hiç bir zaman çıkarmayın.Bu kurallar forumdaki her kuraldan önce gelir.
15- Bu Forum'umuz (Başka forum sitesiyle,derneklerle,kulüplerle,kamu ve sivil toplum kuruluşları) hakkında tartışma konusu olabilecek maksatlı yazılar ve konuları açan kişiler açmış oldukları konular silinir açan kişide sitemizden uzaklaştırılır üyeliği iptal olur
16- Forum'umuzda bulunan dernek ve kulüb üye arkadaşlarımızın diğer site müdavimleri ve üyelerinden hiçbir özel farkı bulunmamaktadır.birkaç gün veya birkaç ay sonra o arkadaşlarımızında dernek ve kulüp üyesi olabileceğini unutmayalım
17- Mümkün olduğu kadar başlıklar haricinde renkli yazı kullanmayalım.kullanan arkadaşlarımızı rencide etmeden özel mesaj yolu ile uyaralım.
18- Forum'umuzda sahte üyelik açmaya çalışan sahte isimle giren kişiler olabilir.bu kişiler tesbit edildiğinde üyelikleri iptal olur.
19- Forum'umuzda tartışma konusu olabilecek hertürlü yazı silinir.yazan kişiye ihtar verilir gerektiğinde üyeliği iptal olur.
20- Forum'umuzda jumbo show kuşu hariç İthal kuş satışı yasaklanmıştır.
21- Forum'umumuza üye arkadaşların kuşlarının ve kullanılmış üretim kafes dışında herhangi bir mlz için ticari ilan veremezler.
22- Forum'umuz muhabbet kuşu üreten arkadaşlar topluluğu çatısı altında kurulan bir sitedir.lütfen başka amaç.gaye için kullanmayalım.

