GÖZ KENARINDA TÜY DÖKÜLMESİ

CaSuS

Takipçi Üyemiz
Katılım
2 Ağu 2010
Mesajlar
153
Konum
İstanbul
Adı
mehmet
Soyadı
guven
Selam arkadaşlar konuyu daha önce forumda görmüştüm fakat bulamadım o yüzden konuyu açmak zorunda kaldım. Kuşun sağ gözünün etrafındaki tüyler dükülmeye başlamış nedendir ve nasıl tedavi edilir. Saygılar


Hizliupload.com
 

Dağhan

Takipçi Üyemiz
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
101
Konum
İstanbul
Adı
Dağhan
Bilgim yok ama mevsim gereği bütün kuşlar kışlık tüylerini döküyor , iyi beslemek lazım
 

taner arslan

Takipçi Üyemiz
Katılım
3 Kas 2010
Mesajlar
203
Konum
bursa
Adı
taner
Soyadı
arslan
Arkadaşım bu bir çeşit nezle ilerleyen zamanlarda yaşarmaya ve şişmeye başlayacak.şimdiden göz için kullanılan teramisin mehem kullanırsan faydasını görürsün.her eczanede bulabilirsin.
 

ufuk_d

Yeni Üyemiz
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
11
Konum
izmir
Adı
ufuk
Soyadı
duran
herkese selamlar izmirden ufuk bende de iki adet bu şekilde kuş var bir tanesi dahada kötü oldu sormak istedigim Monodoks mu yoksa farklı bi ilaçla mı daha iyi tedavi edebilirim ve nasıl kullanacagım bilgi verirseniz sevinirim iyi üretimler
 

Tahir BAYAKI

Uzman Üyemiz
Katılım
18 Ara 2010
Mesajlar
1,011
Konum
İZMİR-Tire
Web sitesi
www.tirepetshop.com
Adı
Tahir
Soyadı
BAYAKI
Arkadaslar daha önce siteden bir arkadasın böyle bir kuşu vardı çok şükür iyileşmiş aynı kürü sizede önerebilirim, eczaneden FLAGYL tablet alın bir tabletini 4 de bölün suluga eritip koyun ve bunu 7 gün devam edin 7 günün sonunda 3 gün vitamin verin Allahın izniyle hiç birşeyleri kalmayacak..
 

seliko

Takipçi Üyemiz
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
201
Konum
ankara
Adı
selim
Soyadı
yılmaz
kardeş aynısı benim erkek kuşuda olmuştu monodoks diye bi ilaç satılıyor 4 lira civarı 2buçuk litre suya 1 tane atıp 4_5 gün boyunca suyuna karıstır ver düzelir benimki düzelmişti
 

Münah Öoğlu

Uzman Üyemiz
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
572
Konum
İSKENDERUN/HATAY
Adı
Münah
Soyadı
Özoğlu
Arkadaşlar paylaşımlarınız için teşekkürler.
Aynı rahatsızlıktan benimde bir kuşum var.Teramicin kullandım ama fayda etmedi.Geç te kalmış olabilirim.
Şimdi sizlerin önerileri doğrultusunda ilaç vereceğim.Umarım iyileşir.
 

Dağhan

Takipçi Üyemiz
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
101
Konum
İstanbul
Adı
Dağhan
Bulasıcı mıdır bu hastalık ?


Bir kusumda da var bu ara biraz toparlamış ama
 

mimoza

Yeni Üyemiz
Katılım
30 Kas 2010
Mesajlar
7
Konum
kocaeli
Adı
nebi
Soyadı
aksoy
ORNİMİX DS - TOZ kullanırsan kısa sürede düzelir güvercin ilacı satan yerlerde bulabilirsin