Eminönünden perişan halde ve tüyde aldığım dişimin son hali. Emek ve bakım sonucu gelinen sonuç.
Elinize,emeğinize sağlık, iyiki sadece bakıma bağlı sıkıntısı varmış da hastalık çıkmadı, ben ordan bir kere çok güzel ama ishal olduğu için satılamamış bir kuşu bilerek acıdığımdan satın aldım ama en fazla bir yıl kadar yaşatabildim. Artık o hastalıkta genetik esaslımıydı, viral miy di neydi bilmiyorum ama tedaviye rağmen en fazla bir yıl kadar yaşatabildim sonra öldü...
İkincisini de yolum yine Mısır çarşısına düştüğünde sağlıklı diye aldım ancak o da hasta oldu, antibiyotikleri bünyesi kaldırmadı, motor kontrol sistemini bozdu vs, hayvan daha da kötü oldu..
Ondan sonra bilinçlenmek adına muhabbetlerin saklama,besleme,bakım,üretim koşulları üzerine araştırma yaptıkça mısır çarşısında ki pet shopların ortamının hiç de sağlıklı olmadığını fark edeli beri, arasıra Eminönü'ne yolum düştüğünde saklama ortamları yine kötüyse hep belediyeye, hıfzı sıhhaya Pet shopların sertifikasyonu ve uygunluk standarları açısından denetlenmesi için şikayet ediyorum. Eğer hayvanları seviyorsak, onların iyiliği için yanlış gördüğümüz şeyleri ilgili kurumlara lütfen ihbar edelim..