GÜZEL BİR BAKIM VE SONRASI

ercanyasar

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
380
Konum
istanbul
Adı
ercan
Soyadı
yasar
Eminönünden perişan halde ve tüyde aldığım dişimin son hali. Emek ve bakım sonucu gelinen sonuç.

Öncesi:





Sonrası :





iyi akşamlar
 

BACE

Takipçi Üyemiz
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
211
Konum
diyabakır
Adı
Deniz
Soyadı
Yılmaz
Maşallah abi :) Vallahi tosun maşallah :) abi kuşu tüyden nasil cikardin benim erkek 1.5 aydir cikamadi ya.s çok sicaktada degil
 

ercanyasar

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
380
Konum
istanbul
Adı
ercan
Soyadı
yasar
Deniz YILMAZ...' Alıntı:
Maşallah abi :) Vallahi tosun maşallah :) abi kuşu tüyden nasil cikardin benim erkek 1.5 aydir cikamadi ya.s çok sicaktada degil
sağolasın. ilk başta sadece düz yem verdim mama kullanmadım b vitamini verdim düzenli. tüyleri atınca da mama ve avi-vit takviyesi yaptım.
 

Kuscu-Murat

Uzman Üyemiz
Katılım
23 Nis 2013
Mesajlar
555
Konum
Almanya
Web sitesi
murat-tuna66.jimdo.com
Adı
Murat
Soyadı
Göcmen
Nerdeyse JUMBO olmu$  C:)

Kendini toparlamasi cok güzel, fakat dikkat edin, cünkü a$iri agirliginda kárindan fazla zarari vardir, ...

Güle güle besleyin  ;)
 

Zehra

Üyemiz
Katılım
5 Haz 2014
Mesajlar
33
Adı
Zehra
Soyadı
Aksoy
Ercan YAŞAR' Alıntı:
Eminönünden perişan halde ve tüyde aldığım dişimin son hali. Emek ve bakım sonucu gelinen sonuç.

Elinize,emeğinize sağlık, iyiki sadece bakıma bağlı sıkıntısı varmış da hastalık çıkmadı, ben ordan bir kere çok güzel ama ishal olduğu için satılamamış bir kuşu bilerek acıdığımdan satın aldım ama en fazla bir yıl kadar yaşatabildim. Artık o hastalıkta genetik esaslımıydı, viral miy di neydi bilmiyorum ama tedaviye rağmen en fazla bir yıl kadar yaşatabildim sonra öldü...


İkincisini de yolum yine Mısır çarşısına düştüğünde sağlıklı diye aldım ancak o da hasta oldu, antibiyotikleri bünyesi kaldırmadı, motor kontrol sistemini bozdu vs, hayvan daha da kötü oldu..


Ondan sonra bilinçlenmek adına muhabbetlerin saklama,besleme,bakım,üretim koşulları üzerine araştırma yaptıkça mısır çarşısında ki pet shopların ortamının hiç de sağlıklı olmadığını fark edeli beri, arasıra Eminönü'ne yolum düştüğünde saklama ortamları yine kötüyse hep belediyeye, hıfzı sıhhaya Pet shopların sertifikasyonu ve uygunluk standarları açısından denetlenmesi için şikayet ediyorum. Eğer hayvanları seviyorsak, onların iyiliği için yanlış gördüğümüz şeyleri ilgili kurumlara lütfen ihbar edelim..
 

Gökhan YILDIZLI

Uzman Üyemiz
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,998
Konum
ANKARA
Adı
Gökhan
Soyadı
YILDIZ
maşallah kuşa güzel bakmışsınız ama biraz fazla olmuş kuşu yağlandırmışsınız
 

oğuzkurt

Yeni Üyemiz
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
9
Adı
O
Soyadı
K
Benim kuş çok zayıf mamada yemiyor ne yapmalıyım

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

Kuscu-Murat

Uzman Üyemiz
Katılım
23 Nis 2013
Mesajlar
555
Konum
Almanya
Web sitesi
murat-tuna66.jimdo.com
Adı
Murat
Soyadı
Göcmen
Takviye olarak REYHAN OTU verebilirsiniz !

Taze olursa okadarda iyi olur  :)

Bir veya 2 yapragini bir suya tutup verdiginiz vakit, hem ku$un i$tahini acarsiniz, yemi rahat sindirmesinede sebep verir Reyhan bitkisi, sakinle$tirici etkisi ve güzel uyutur ku$unuzu, ...

Denemekte fayda var, ...

Kolay gelsin  ;)