Hangisini kullanmalıyım? Ya da ne almalıyım?

Uğur MOGAN

Uzman Üyemiz
Katılım
1 Eki 2012
Mesajlar
339
Konum
izmir
Adı
Uğur
Soyadı
MOGAN
Merhaba arkadaşlar.Malum kış geldi ve kuşları ısıtmamız gerekiyor.Bende bu konu hakkında diğer arkadaşlar gibi kararsız kaldım.İleride 150-200 takım kadar kuşu 60 m2 lik bir alanda bakacağım ve bu kuşları bir şekilde ısıtmam gerekecek.Isıtma için elimde bulunan malzemeler:

-Klima
-Soba
-Elektrikli soba
-Zaman ayarlı ısıtıcı
-Ufo

Bunlardan hangisini kullanmalıyım?Ya da bunların hiçbiri değilse ne almalıyım?

Birde arkadaşlar bu alanı hem ısıtıp hem nem oranını nasıl sabit tutucaz?Var mıdır bunun bir yolu?Yorumlarınızı bekliyorum. :)
 

beko_27

Uzman Üyemiz
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
433
Konum
gaziantep
Adı
BEKİR
Soyadı
ÇOLAK
en güzeliş klimadır bence hem diğerlerinden az yakıyor hemde nem ayarlama bile var.ayrıca istediğin sıcaklık ayarına getir açılıp kapansın istediğin sogukluga getir açılıp kapansın.sadece kış değil yazında ihtiyac oluyor.
 

speedy sarı

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Eyl 2012
Mesajlar
843
Konum
İSTANBUL
Adı
Uğur
Soyadı
SARI
Uğurcum zaman ayarlı, yada termostatlı ısıtıcılara yönelmen gerekli. Örneğin 30 dakika çalışıp 15 dakıka yada 30 dakıka duracak ve sonra tekrar çalışmaya başlayacak. Ufo, yağlı radyatör v.s.... Burdaki araştırmamızda ve üretimhanelerde gördüğüm yağlı radyatör fazlasıyla yakıyo. Ufo tercih edilen 1. ısıtıcı... Üretimhaneni hayırlısıyla kur senin için araştırmalar yapıcam... Söz :)
 

Uğur MOGAN

Uzman Üyemiz
Katılım
1 Eki 2012
Mesajlar
339
Konum
izmir
Adı
Uğur
Soyadı
MOGAN
Cok sagol adas. İns ben bir acayim bir üreteyim o zaman dile benden ne dilersen.
 

speedy sarı

Uzman Üyemiz
Katılım
25 Eyl 2012
Mesajlar
843
Konum
İSTANBUL
Adı
Uğur
Soyadı
SARI
Uğur MOGAN' Alıntı:
Cok sagol adas. İns ben bir acayim bir üreteyim o zaman dile benden ne dilersen.
Ne diliycem kardeşim benim... İnşallah birgün gelirde hayallerini gerçekleştirdiğini görürüm, hatırlıyomusun bir zamanlar konuşuyorduk derim. Bu beni yeterince mutlu eder...
 

Uğur MOGAN

Uzman Üyemiz
Katılım
1 Eki 2012
Mesajlar
339
Konum
izmir
Adı
Uğur
Soyadı
MOGAN
Uğur Süleyman SARI' Alıntı:
Ne diliycem kardeşim benim... İnşallah birgün gelirde hayallerini gerçekleştirdiğini görürüm, hatırlıyomusun bir zamanlar konuşuyorduk derim. Bu beni yeterince mutlu eder...
Cok sağ ol adaş. İnş o günleri görmek nasip olur.
 

rdemir

Uzman Üyemiz
Katılım
10 Şub 2012
Mesajlar
455
Konum
Gemlik
Web sitesi
kivgader.org
Adı
Remzi
Soyadı
Demir
Yeniden üretim yapacak olsam ve 100 üzeri takım düşünsem ihtşyacım klima olurdu bence.Ama Klimada tercihim inverter özellikli olan olurdu.Tüm gün çalışmada diğer klimalara göre %40 varan tasarruf sağlıyor.Ama klima kullanımı birde risk taşıyor.Filtrelerin hijyenine dikkat edilmezse yoğun solunum yolu hastalıklarına sebep olabiliryor.İnsanlar içinde hayvanlar içinde geçerli bir durum.
 

Uğur MOGAN

Uzman Üyemiz
Katılım
1 Eki 2012
Mesajlar
339
Konum
izmir
Adı
Uğur
Soyadı
MOGAN
O zaman kış icin termostatli ve az yakan ufoyu kullanayim hem nem oraninida pek etkilemiyormus. Yaz icinde kuslara yulaf ve bende birde ufak klimalardan onunda markası ufo onu kullanayim. Hava temizligi icin de ozon jeneratörü alirim. Böyle nasil olur sizce?
 

timucinuluer

Takipçi Üyemiz
Katılım
26 Kas 2012
Mesajlar
239
Konum
Akşehir
Adı
Timuçin
Soyadı
ULUER
allah kolaylık versin  bende yeni üretimhane kuruyorum şükürler olsun benim ki kaloriferli yoksa elektrikle uğraşmak çok zor olur
 

64bit

Uzman Üyemiz
Katılım
10 Kas 2012
Mesajlar
543
Konum
İstanbul
Adı
Tugay
Soyadı
Dereli
Eğer Ufo tarzı bişey alır da 7-24 çok yakar gibi endişeleriniz olursa sizin için belli dereceye ulaştığında kapanıp belli derecenin altına indiğinde ise yeniden ısıtmaya geçen ek devreler tasarlayabilirim . Amacım ticaret değil, elektronikten anlıyorsanız tasarımı gönderirirm kendiniz yaparsınız :) Benim için de pratik olur :)
 

levent33

Uzman Üyemiz
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
556
Konum
MERSİN
Adı
LEVENT
Soyadı
ULUCA
SLM UĞUR BEY ...
BEN BUHARLI ISITICI KULLANIYORUM DİREK PRİZE TAKILAN ZAMAN AYARLI CİHAZLAR VAR PİYASADA 15-20 TL ARASINDA ISITICIYI DİREK BU CİHAZA TAKIYORUM VE İSTEDİĞİM ZAMAN AÇILIP KAPANIYOR HEMDE NEM SAĞLIYORUM......
 

Uğur MOGAN

Uzman Üyemiz
Katılım
1 Eki 2012
Mesajlar
339
Konum
izmir
Adı
Uğur
Soyadı
MOGAN
Timuçin ULUER' Alıntı:
allah kolaylık versin  bende yeni üretimhane kuruyorum şükürler olsun benim ki kaloriferli yoksa elektrikle uğraşmak çok zor olur
İnş abi sende üretimhaneni ins hayırlısıyla kurarsın.
Tugay DERELİ' Alıntı:
Eğer Ufo tarzı bişey alır da 7-24 çok yakar gibi endişeleriniz olursa sizin için belli dereceye ulaştığında kapanıp belli derecenin altına indiğinde ise yeniden ısıtmaya geçen ek devreler tasarlayabilirim . Amacım ticaret değil, elektronikten anlıyorsanız tasarımı gönderirirm kendiniz yaparsınız :) Benim için de pratik olur :)
Cok sağol Tugay abi. :)
Levent ULUCA' Alıntı:
SLM UĞUR BEY ...
BEN BUHARLI ISITICI KULLANIYORUM DİREK PRİZE TAKILAN ZAMAN AYARLI CİHAZLAR VAR PİYASADA 15-20 TL ARASINDA ISITICIYI DİREK BU CİHAZA TAKIYORUM VE İSTEDİĞİM ZAMAN AÇILIP KAPANIYOR HEMDE NEM SAĞLIYORUM......
Cok sagol Levent abi. Cihazin fotosu varsa atabilir misin?