Atilla karadag
Uzman Üyemiz
Arkadaşlar açtığım konulardada görmüş olabilirsiniz, konuları takip etmeyenler için tekrar söyleyeyim; sebebini hala anlamış olmadığım bir enfeksiyonu çok fazla kayıp vererek atlattıktan sonra kalan 3 takım kuşum ve yeni gelen 5 takım kuşumun resimlerini paylaşmak istedim, yeni aldığım kuşlarla ilgili yorumlarınızı bekliyorum, ben yeni kuşlardan umutluyum hatta 3 hazirandan beri üretime tekrar başladım, yuvaları tekrar taktım ve artık üretimhaneme dışarıdan değil kuş; malzeme bile koymayacağım. Yemi değiştirdim kafesleri malzemeleri yuvaları dezenfekte ettim, hazır su kullanmaya başladım, kuşlarıma bir süre bakım uyguladıktan sonra yeniden üretime başladım. umarım bu kez işler yolunda gider ve bir kez daha aynı üzüntüyü yaşamam, birde siz bakın bakalım nasıl kuşlar?

