Hastalığı atlattıktan sonra üretime yeniden başladım.

Atilla karadag

Uzman Üyemiz
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
426
Konum
elazığ
Adı
atilla
Soyadı
karadağ
Arkadaşlar açtığım konulardada görmüş olabilirsiniz, konuları takip etmeyenler için tekrar söyleyeyim; sebebini hala anlamış olmadığım bir enfeksiyonu çok fazla kayıp vererek atlattıktan sonra kalan 3 takım kuşum ve yeni gelen 5 takım kuşumun resimlerini paylaşmak istedim, yeni aldığım kuşlarla ilgili yorumlarınızı bekliyorum, ben yeni kuşlardan umutluyum hatta 3 hazirandan beri üretime tekrar başladım, yuvaları tekrar taktım ve artık üretimhaneme dışarıdan değil kuş; malzeme bile koymayacağım. Yemi değiştirdim kafesleri malzemeleri yuvaları dezenfekte ettim, hazır su kullanmaya başladım, kuşlarıma bir süre bakım uyguladıktan sonra yeniden üretime başladım. umarım bu kez işler yolunda gider ve bir kez daha aynı üzüntüyü yaşamam, birde siz bakın bakalım nasıl kuşlar?
 

moordek

Takipçi Üyemiz
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
179
Konum
Bursa
Adı
Barış
Soyadı
Özdemir
maşallah allah nazar sakınsın...tüyleri kadar bol yavru yaparlar inşallah
 

ERGÜNAHSAP

Uzman Üyemiz
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
6,097
Adı
Şahin
Soyadı
GÜNGÖR
İnşaallah herşey gönlünüzce olur. Hayırlı üretimler
 

sezgin

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
2,913
Konum
istanbul
Adı
Sezgin
Soyadı
Anıl
İnşallah bu sefer sorunsuz olur HAyırlı üretimler dilerim
 

SAYLÜ

Uzman Üyemiz
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
416
Konum
izmir
Adı
ilyas
Soyadı
merdin
maşallah kuşlarınız çok güzel ama yeşil ağırlıklı gördüm bence biraz da renkli çiftler olursa daha iyi olur ticari düşünüyorsanız
 

Atilla karadag

Uzman Üyemiz
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
426
Konum
elazığ
Adı
atilla
Soyadı
karadağ
renkleri yeşil ama yavruları genelde farklı renklerde çıkıyormuş. olsun yeşil olsada ben seviyorum.