Merhabalar abilerim benim çiftinin garip bir huyu var havucu rendeleyip koyunca yemiyorlar kafese asinca bitiriyorlar fakat alt tarafa eseledigi havuclar var acaba sadece issirip atiyor mu yoksa o ara eselerken yiyordami merak ettim saçma soru diyirsaniz kusura bakmayin kafana takildi

