hollanda da tanıdık jumbo üretimi yapan var mı?

Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
18
Konum
kdz.ereğli
Adı
şeref
Soyadı
GÖNÜLTAŞ
slm aleykum sevgili abilerim ve kardeşlerim. hollanda da tanıdık bir üretici var mı.  eylül ayında dayım hollandadan türkiyeye gelecek ve ben 2 çift jumbo yavru getirmesini istedim. herhangi bir petshoptan alacak ama kısırlaştırılmış olmasından korkuyorum. güvenilir bir üreticiyi veya petshop sahibini tanıyan var mı?
 

salihh

Uzman Üyemiz
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
2,387
Konum
antalya
Adı
salih
Soyadı
özkan
arkadaş Türkiye de yeterince jumbo üreten arkadaşlar var. Kuşları bakımlı ve güzel. Hem görerek ve seçerek alırsın.
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
18
Konum
kdz.ereğli
Adı
şeref
Soyadı
GÖNÜLTAŞ
evet dogru türkiye de jumbo üreticileri var. en ucuzu 150 tl den başlıyor üst sınır yok üstelik çoğu üretici ilk iki yavruyu satmıyor damızlık için ayırıyorlarmış. eee bende üretim yapıcam neden biz 3-4-5 ci yavruyu almak zorunda kalıyoruz. 150 tl az para değil 4 adet alsan 600 tl yapar...