01 - IRKI:Show umbo
02 - CİNSİYETİ:çift
04 - YAŞI:2012
05 - SAĞLIK DURUMU:süper
06 - BİLEZİK NO:TKF --
07 - FİYATI: Yeşil erkekli çift 250tl---Mavi erkekli çift 250tl--Yeşil gri çift 350tl
08 - GEÇERLİLİK TARİHİ:
09 - SATILAN / ALINACAK ŞEHİR:İstanbul
10 - GÖNDERİLEBİLİNECEK MESAFE:Otobüs alırsa her ile
11 - İRTİBAT TELEFONU 555 876 3934
12 - MAİL ADRESİ:
13 - TELEFONLAŞILABİLİNECEK ZAMAN DİLİMİ:
14 - AÇIKLAMALAR:Yeşil erkeği ve mavinin eşini Ankara'dan Gürkan Öztürk abiden satın aldım.2-3 ay sonrasındada diğer çifti Konya'dan Abdullah ADEMOĞLU beyden aldım.
Yeşil erkeğin babası 2012 de Türkiye 1.si veya 2.si seçildi diye göstermişti Gürkan abi gittiğimde belgesini.
Kuşlar 2012 eylül ekim ve aralık doğumlular.
Yeşil gri çift 2013 bilezikli Serkan SİPAHİ abimizden alalalı 3-4 ay oldu sanırım.
Evimin balkonunda üretebilirim diye yavruluktan alıp bütün bakımlarını yaptım.Eşleri değiştim şuan daha iyi anlaşıyorlar.
Usta bir üreticiye giderse kısa zamanda çok kaliteli yavrular alacağından eminim.Kuyruk yapıları vs çok düzgündür.
Tam üreme çağları olduğundan kısa sürede yavru alınacaktır.yeni bebeğim olduğundan sorun olmaya başlayınca fazla ilgi gösteremiyorum.
Yeşil gri çiftten daha önce yavru alınmış(bana gelmeden önce)
Tek çift alımlarda fiyatta indirim yapamayacağım,bu yüzden arayıp pazarlık etmeyiniz.
Gelip görülürse daha iyi anlayacaksınız kuşlarımın kalitesini.
Yeni bebeğim olduğu için elimdeki kuşları satmak zorunda kaldım.Ortalıkta uçuşan tüylerden rahatsız oldu.
Kuşlar şuan bir arkadaşımın kapalı çatısında salmadadırlar.
Alana şimdiden hayırlı olsun





02 - CİNSİYETİ:çift
04 - YAŞI:2012
05 - SAĞLIK DURUMU:süper
06 - BİLEZİK NO:TKF --
07 - FİYATI: Yeşil erkekli çift 250tl---Mavi erkekli çift 250tl--Yeşil gri çift 350tl
08 - GEÇERLİLİK TARİHİ:
09 - SATILAN / ALINACAK ŞEHİR:İstanbul
10 - GÖNDERİLEBİLİNECEK MESAFE:Otobüs alırsa her ile
11 - İRTİBAT TELEFONU 555 876 3934
12 - MAİL ADRESİ:
13 - TELEFONLAŞILABİLİNECEK ZAMAN DİLİMİ:
14 - AÇIKLAMALAR:Yeşil erkeği ve mavinin eşini Ankara'dan Gürkan Öztürk abiden satın aldım.2-3 ay sonrasındada diğer çifti Konya'dan Abdullah ADEMOĞLU beyden aldım.
Yeşil erkeğin babası 2012 de Türkiye 1.si veya 2.si seçildi diye göstermişti Gürkan abi gittiğimde belgesini.
Kuşlar 2012 eylül ekim ve aralık doğumlular.
Yeşil gri çift 2013 bilezikli Serkan SİPAHİ abimizden alalalı 3-4 ay oldu sanırım.
Evimin balkonunda üretebilirim diye yavruluktan alıp bütün bakımlarını yaptım.Eşleri değiştim şuan daha iyi anlaşıyorlar.
Usta bir üreticiye giderse kısa zamanda çok kaliteli yavrular alacağından eminim.Kuyruk yapıları vs çok düzgündür.
Tam üreme çağları olduğundan kısa sürede yavru alınacaktır.yeni bebeğim olduğundan sorun olmaya başlayınca fazla ilgi gösteremiyorum.
Yeşil gri çiftten daha önce yavru alınmış(bana gelmeden önce)
Tek çift alımlarda fiyatta indirim yapamayacağım,bu yüzden arayıp pazarlık etmeyiniz.
Gelip görülürse daha iyi anlayacaksınız kuşlarımın kalitesini.
Yeni bebeğim olduğu için elimdeki kuşları satmak zorunda kaldım.Ortalıkta uçuşan tüylerden rahatsız oldu.
Kuşlar şuan bir arkadaşımın kapalı çatısında salmadadırlar.
Alana şimdiden hayırlı olsun






