arkadaşlar.... dün mubişlerime yem almaya gittim... pet shop bana kabuksuz yem almamın daha iyi olacağını ve kabuksuz yemin daha iyi olduğunu söyledi.... bende aldım ama kabuksuz yem tek çeşit olduğu için içime sinmedi başka bir pet shop dan tekrar karışık yem aldım.... kabuksuz yemler hakkında sizlerin görüşleri nelerdir...

