ensar
Takipçi Üyemiz
arkadaşlar öncelıkle herkese merhaba.
yenı kafes sıstemıne gecıyorum.yavrusu olan cıftlerımı bekledım yavrularını buyutmlerını aama sorun şu yıne çiftlesmeler basladı.erkekle dısıyı ayırmalımıyım yoksa yumurlamasını bekleyıp yumurtayı almalımıyım yenı kafes sıstemıne gecmek ıcın?
yenı kafes sıstemıne gecıyorum.yavrusu olan cıftlerımı bekledım yavrularını buyutmlerını aama sorun şu yıne çiftlesmeler basladı.erkekle dısıyı ayırmalımıyım yoksa yumurlamasını bekleyıp yumurtayı almalımıyım yenı kafes sıstemıne gecmek ıcın?

