Kafese kendir lifi koymak.

LiveYourLife07

Üyemiz
Katılım
10 Ara 2012
Mesajlar
28
Konum
Antalya
Adı
Ömer faruk
Soyadı
aydoğan
Merhaba 1 çift muhabbet kuşum var.İnternette yuvaya talaş koyulması gerektiğinin ve kuşlara yardım amaclı kafese kendir lifi konulmasını okudum.Bu doğrumudur.Koymamızda herhangi bi sakınca varmıdır.Elimdeki lifler uzun onları belirli boylarda keseyim mi.
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
bence  gerek yok ilk kez  sizden duyuyorum kendir lifini belki parazit içindir  ama onun içinde okaliptus u öneririm
 

levent33

Uzman Üyemiz
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
556
Konum
MERSİN
Adı
LEVENT
Soyadı
ULUCA
LİFLER KANARYA HİNT BÜLBÜLÜ V.B KUŞLARIN KAFESİNE KONUR
 

noizboys

Takipçi Üyemiz
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
129
Konum
konya
Adı
mehmet ali
Soyadı
eren
hiç gerek yok bırakın boş dursun talaş bile koymasanız olur
 

dakika06

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
803
Konum
ankara
Adı
serkan
Soyadı
sipahi
şimdi şöyle açıklayım bazı kuşlar yuvaya konulan talaşı kabul ediyor bazıları da kabul etmiyor talaşları agzına biriktirip yuvadan dışarı atıyor kuşların kabul ederse talaşı iyi olur eger etmez se kendisi yuvadan atar merak etme 
 

kayra

Uzman Üyemiz
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
670
Konum
ankara
Adı
BURAK
Soyadı
SİPAHİ
Serkan SİPAHİ.' Alıntı:
şimdi şöyle açıklayım bazı kuşlar yuvaya konulan talaşı kabul ediyor bazıları da kabul etmiyor talaşları agzına biriktirip yuvadan dışarı atıyor kuşların kabul ederse talaşı iyi olur eger etmez se kendisi yuvadan atar merak etme