..kafesin dizaynı çok hoş..ferah ve geniş..fakat yuvalıklara birkaç delik açılsa daha iyi olurdu sanırım..özelliklede yazın çok sıkıntı yapar...onun dışında herşey kuşların muhabbetine kalmış.. Bol ve hayırlı üretimler..
herkese iyi dilekleri için teşekkür ederim.. yuvalıklara havalandırma açılacaktır merak edenler için söylemek istedim ve ayrıca üretim yapanlar için kafeslerden çok rahat oluyor herkese tavsiye ederim...