KAFESLERDEN BOXLARA GEÇİŞİM...))

ismail yüce

Uzman Üyemiz
Katılım
7 Eki 2011
Mesajlar
429
Konum
istanbul
Adı
T C İsmail
Soyadı
YÜCE
..kafesin dizaynı çok hoş..ferah ve geniş..fakat yuvalıklara birkaç delik açılsa daha iyi olurdu sanırım..özelliklede yazın çok sıkıntı yapar...onun dışında herşey kuşların muhabbetine kalmış.. :)Bol ve hayırlı üretimler..
 

mmurat

Üyemiz
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
36
Konum
ankara
Adı
murat
Soyadı
tunç
herkese iyi dilekleri için teşekkür ederim.. yuvalıklara havalandırma açılacaktır merak edenler için söylemek istedim ve ayrıca üretim yapanlar için kafeslerden çok rahat oluyor herkese tavsiye ederim... :)