anladığım kadarıyla yarım çay kaşığı 1 çift kuş için.teşekkürler.ben daha önce hiç kullanmadım.gerçekten kuşların üremesine çok faydası oluyor mu...siz kullanıyormusunuz...
çok teşekkürler Mert arkadaşım...bugün mamalarına karıştırıp vereceğim.4 çift kuşum zaten şu an aktif bakalım diğer çiftler de başlıyacak mı yumurtlamaya...onlar da kızıştı ama yumurtlamadılar...
yumurta+havuç+bebe bisküvisi+az miktar sıvılaştırılmış bal yada pekmez+nijer+bebe maması+kurutulmuş ekmek tozu+rendelenmiş kabak+toz vitamin+irmik+keçiboynozu tozu ----ben bu karışımı kullanıyorum. kuşlar beğenerek yiyorlar, hepsi şu an kızgın
kecı boynuzu tozunun bı artısı daha vardır hayvanı sıcak tutar genelde kıs aylarındakı uretımlerde tercıh edıyoruz.bence bu aylarda vermeyı kesmelısınız