Herkese selamlarımı gönderiyorum. Foruma kısa bir süre önce kayıt oldum. Kendim devlet memuruyum. Çocukluğumdan neredeyse otuz yaşıma kadar muhabbet kuşu besleyip, ürettim. (Tabi amatör olarak) Neredeyse insan gibi dost edindiğim, konuşturduğum ilk erkek muhabbet kuşum ölünce üzüntümden bu kuşlardan uzaklaşmaya karar vermiştim. O zamandan beridir muhabbet kuşu beslemiyorum.
Sekiz yıldır ise yorkshire ırk kanaryası besliyordum. Ancak besleyenler bilirler, kanaryalar kedi gibidir. Gönlü hoş tutulursa sadece şakır. Sizin arkadaşı değil, bakıcısı olduğunuzu düşünürler. Muhabbet kuşunun arkadaş olma hevesinin zerresi yoktur bu kuşlarda. Ben de sonunda doğru yolu bulup, yeniden bir çift yavru muhabbet kuşu satın aldım.
Ben muhabbet kuşundan ayrılalı beri bayağı bir değişiklik olmuş. Hobiciler ve üreticiler biraraya gelerek bilgilerini paylaşmaya ve daha bilinçli hobicilik yapmaya başlamışlar. Bu maksatla birçok siteler, dernekler kurmuşlar. İnternetten bu siteleri bir süredir inceliyorum. Bu konuda en seviyeli tartışmaların yapıldığını, gerçek bilginin paylaşıldığını, hobi yapılırken günün çoğu saatinde aklımıza bile gelmeyen ama bizim huzurumuz için canına mermi yiyen kahramanların şehadet şurubunu içtiğini ve vatan uğrunda canların söndüğünü farkedecek ve bu üzüntüyü paylaşacak kadar vatan sevgisini içinde hissedenlerin olduğunu görünce bu sitenin doğru site olduğuna karar verdim. İşte aranızdayım.
Şimdiden benden bilgilerinizi ve dostluğunuzu esirgemediğiniz için teşekkürlerimi sunarım.
Sekiz yıldır ise yorkshire ırk kanaryası besliyordum. Ancak besleyenler bilirler, kanaryalar kedi gibidir. Gönlü hoş tutulursa sadece şakır. Sizin arkadaşı değil, bakıcısı olduğunuzu düşünürler. Muhabbet kuşunun arkadaş olma hevesinin zerresi yoktur bu kuşlarda. Ben de sonunda doğru yolu bulup, yeniden bir çift yavru muhabbet kuşu satın aldım.
Ben muhabbet kuşundan ayrılalı beri bayağı bir değişiklik olmuş. Hobiciler ve üreticiler biraraya gelerek bilgilerini paylaşmaya ve daha bilinçli hobicilik yapmaya başlamışlar. Bu maksatla birçok siteler, dernekler kurmuşlar. İnternetten bu siteleri bir süredir inceliyorum. Bu konuda en seviyeli tartışmaların yapıldığını, gerçek bilginin paylaşıldığını, hobi yapılırken günün çoğu saatinde aklımıza bile gelmeyen ama bizim huzurumuz için canına mermi yiyen kahramanların şehadet şurubunu içtiğini ve vatan uğrunda canların söndüğünü farkedecek ve bu üzüntüyü paylaşacak kadar vatan sevgisini içinde hissedenlerin olduğunu görünce bu sitenin doğru site olduğuna karar verdim. İşte aranızdayım.
Şimdiden benden bilgilerinizi ve dostluğunuzu esirgemediğiniz için teşekkürlerimi sunarım.

