Kümes üretim malzemeleri

fatesan

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Ağu 2010
Mesajlar
526
Konum
istanbul
Adı
….
Soyadı
…..
Geçtiğimiz hafta itibariyle muhabbet kuşu üretimini sonlandırmış bulunuyorum.
Elimdeki kuşları sahiplendirdim ve elimde kalan malzemeleri öncelikli olarak toplu olarak satmak için bu ilanı açmış bulunuyorum.
Malzemelerin hepsi sağlam kullanılır durumda olup tek kötü taraflari kirli/pis olmaları alan arkadaş güzel bir temizlik dezenfekte yaparak kullanmalı.

2 adet 1 metrelik 5 kapılı (1 adet de büyük kapı ben yaptım) Salma tipi kafes :  ( sıfır fiyati 150 lira civarı)

8 adet 45 cm lik üretim kafesi. 3 yaylı bi tane akıllı yemlik kapısı. ( sıfır fiyati min 30 lira)

6 adet büyük boy beyaz renk plastik folluklu yuvalik. Kontraplak değildir malzemesi kalitelidir. ( sıfır fiyati min 30 35 lira civarı)

1 adet 7 dilim termostatli Koçtaş markası yağlı radyatör.

1 adet yem eleme makinası. Markalı bişey değil, marangoz yapımı ama standart bi ürün.

1 adet ahşap mazemeden led ışıklı stüdyo kafes.

1 adet yarışma kafesi.

Tüm kafesler için yeterli sayıda suluk, mamalik, devrilmez mamalik, akıllı yemlik.

Hepsi toplu halde 350 liraya verilecektir. Gerek alış fiyatının, gerek güncel fiyatlarının cok cok altında belki de 5te 6 da biri fiyatinadir.

Yukarıda söylediğim üzere tek kusurları pis olmaları, işlerin yoğunluğu sebebiyle temizlik yapamadım.

İletişim 05327385360

Şehir Dışı gönderim malzelerın çok büyük yer kaplaması sebebiyle uygun olmayacaktır. Bi dobloyla alıp gidebilirsiniz.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

LEPRAKORN

Site Moderatörü
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,533
Konum
AMASRA/BARTIN
Adı
ONUR
Soyadı
TATAROĞLU
Hayırlı alışverişler Fatih bey sizden güzel kuşlar almıştım yazık olmuş inşallah en kısa zamanda hobiye donersiniz
 

fatesan

Uzman Üyemiz
Katılım
12 Ağu 2010
Mesajlar
526
Konum
istanbul
Adı
….
Soyadı
…..
Onur TATAROĞLU' Alıntı:
Hayırlı alışverişler Fatih bey sizden güzel kuşlar almıştım yazık olmuş inşallah en kısa zamanda hobiye donersiniz
Teşekkürler onur bey.
Bakalım bi süre dinleneyim ilerde ne olur bakacağız.
Derler ya eline kuş pisligi deyen kolay kolay kurtulamaz bu işten die. Bizimki de o hesap olabilir :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi