Kuşlara Verdiğiniz Yemler

ERGÜNAHSAP

Uzman Üyemiz
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
6,097
Adı
Şahin
Soyadı
GÜNGÖR
Şimdiye kadar birçok yem markası kullandın ( Quiko, Wersele-Laga, Vivid vs.) Şuanda ise
Deli-nature kullanıyorum içlerinde hatta piyasadaki en iyisi diyebilirim
 

Sıddık

Uzman Üyemiz
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
3,277
Konum
Ankara
Adı
Sıddık
Soyadı
Yamaç
Şahin GÜNGÖR' Alıntı:
Şimdiye kadar birçok yem markası kullandın ( Quiko, Wersele-Laga, Vivid vs.) Şuanda ise
Deli-nature kullanıyorum içlerinde hatta piyasadaki en iyisi diyebilirim
Şahin abi bu yemi nerden ne kadara temin ediyorsunuz.slm
 

rabbani

Uzman Üyemiz
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
2,959
Konum
MALATYA
Adı
ÜNAL
Soyadı
YILMAZ
Vivid kullanıyorum...  karışık,beyaz darı ve ince yem ile 3 ünü harmanlıyorum servise hazır.
 

mazot

Yeni Üyemiz
Katılım
23 Eyl 2010
Mesajlar
21
Konum
hatay
Adı
mustafa
Soyadı
diker
ustam yem olayı kuşlardan kuşlara farklılık gösterir.üreticisinde bebek iken alışan ve seven bir yem türünü sende arayabilir o yüzden senin için en faydalı yem modelini kendin bulabilirsin.ben şahsen bir çok markasını denememe ragmen farklılıklar gördüm.en verimlisi kendiniz bir karışım yapmanızdır.ak darı sarı darı kırmızı darı nijer yulaf asfur vs vs ortalama bir ayarla kuşlarınızın sevdigi türden harman yapabilirsiniz.