Murat ODABAŞ
Üyemiz
Bonnie , Bravo , Viakraft
Hangisini Kullanıyorsunuz ve Daha Verimli Oluyor...
Hangisini Kullanıyorsunuz ve Daha Verimli Oluyor...
Şahin abi bu yemi nerden ne kadara temin ediyorsunuz.slmŞahin GÜNGÖR' Alıntı:Şimdiye kadar birçok yem markası kullandın ( Quiko, Wersele-Laga, Vivid vs.) Şuanda ise
Deli-nature kullanıyorum içlerinde hatta piyasadaki en iyisi diyebilirim
Bende aynı yemi kullanıyorum çok memnunum.Onur ÖZMAT' Alıntı:Wersela-Laga kullanıyor ve çok memnunum tavsiye ederim

