2,5 aylıkken aldığım erkek kuş 7 aylık olunca yanına 7 aylık dişi aldım ve aynı kafeste 1 aydır beraberler.yumurta,mama,kızıştırıcı yem v.s. uygulamaları yapıyorum.ara sıra hafif itişmeleri oluyor.yuvalığa dişinin ilgisi pek yok.kafesleri ayırdım.15 gün mama v.s. uygulamalara devam edip birleştirmeyi düşünüyorum.umarım iyice kızışırlar ve yavrulama dönemleri başlar.
yanlış yolda mıyım acaba anlattığım kadarı ile?
tşk.......
yanlış yolda mıyım acaba anlattığım kadarı ile?
tşk.......

