Kuşlarımdan kareler... (Atilla KARADAĞ)

Rivere

Üyemiz
Katılım
21 Ara 2012
Mesajlar
51
Konum
İstanbul
Adı
Cem ırmak
Soyadı
Bilmen
Atilla Bey,kuşlarınızın maşallahı var,çok ta güzel renklerde olmuşlar inşallah tüyleri kadar yavrularınız olur.Bu arada kanaryalarda güzeller cinsi konusunda malta ya benzettim ben ama yanılabilirimde.Sağlıkla kalın,sevgilerimle.
 

Atilla karadag

Uzman Üyemiz
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
426
Konum
elazığ
Adı
atilla
Soyadı
karadağ
Yasin YILMAZ..' Alıntı:
günlük resimlere bakıyorum çok güzeller maşallah...atilla mehmet bey diyecektin herhalde mehtap hanım demişsin... rotfl
ben ne dediğimi biliyor muyum :) olabilir :D özür dilereim mehmet bey.
Cem Irmak BİLMEN' Alıntı:
Atilla Bey,kuşlarınızın maşallahı var,çok ta güzel renklerde olmuşlar inşallah tüyleri kadar yavrularınız olur.Bu arada kanaryalarda güzeller cinsi konusunda malta ya benzettim ben ama yanılabilirimde.Sağlıkla kalın,sevgilerimle.
Cem bey iyi dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim, kanaryalarımın ikiside erkekmiş :D bende diyorum neden yuva yapmıyorlar :D bugün bir dişi aldım.
 

mehtapyılmaz

Uzman Üyemiz
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
1,484
Konum
Ankara
Adı
Mehtap
Soyadı
Yılmaz Maraşlıoğlu
Atilla KARADAĞ' Alıntı:
teşekkür ederim Recep bey.saolun Mehtap hanım :)
:) Atilla Bey afedersiniz ben konuyu görmemişim yoksa bu güzelliklere mutlaka yorum yazardım hepsine maşallah. Mehmet Yılmaz Beyle isim benzerliğimiz var karıştırmışsınız demek ki gevezeliğim sayesinde ismim aklınızda kalmış  :)
Bu arada şunu da söylemeden geçemeyeceğim Behsat Bey'den kuş alan pişman olmaz benimde ondan gelen kuşlarım var çokta memnunum ama tabiki ondan geldikten sonra bizimde harcadığımız emek gözardı edilemez kendiside asla böyle birşey düşünecek birisi değildir. Yapılan yoruma bende anlam veremedim  ::)