Kuşum Paşa'dan görüntüler:)

slmylcn

Takipçi Üyemiz
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
241
Konum
BALIKESİR
Adı
selim
Soyadı
yalçın
Mehtap YILMAZ' Alıntı:
Maşallah paşaya eşşek sıpasıda diyor eşşek yaa:) Bizim çikoya çok benziyor bizimkide aynı böyle parmak düşmanı eşek herif diyordum kızınca bizimkide onu öğrendi:) www.muhabbetkusuureticileri.org/index.php/topic,23122.0.html
Mehtap hanım Çiko yu yeni görüyorum. Benim Paşanın aynısı nerdeyse kanatlarının arasındakı maviler,siyah çizgileri vs kardeş gibiler:) MAşallah
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
maşALLAH diyelim... yalnız tüm hayvanların yalnız beslenmemesi kanısındayım  düşünseniz ya yanlız yaşaması gerekseydi Yaradan saten yalnız yaratırdı!!!! bence azminden de dolayıda eşi hak ediyor :D
 

slmylcn

Takipçi Üyemiz
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
241
Konum
BALIKESİR
Adı
selim
Soyadı
yalçın
Karahan UZUN.' Alıntı:
maşALLAH diyelim... yalnız tüm hayvanların yalnız beslenmemesi kanısındayım  düşünseniz ya yanlız yaşaması gerekseydi Yaradan saten yalnız yaratırdı!!!! bence azminden de dolayıda eşi hak ediyor :D
Kesinlikle katiliyorum. Suan dort aylik egitimini tamamlasin 1 yasinda esine kavusacak. Onu cok seviyorum ve esinden mahrum birakmicam
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
EŞ DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ VAKİT İRTİBATA GEÇELİM BELKİ ELİMDE  ONA GÖRE BİR EŞ OLABİLİR NASİP KISMET GELİR İSTERSENİZ BİZDE VERİRİZ  :D :D :D  EH ERZURUMDAN KIZ  ALMAK ZORDUR :D :D
Selim YALÇIN' Alıntı:
Kesinlikle katiliyorum. Suan dort aylik egitimini tamamlasin 1 yasinda esine kavusacak. Onu cok seviyorum ve esinden mahrum birakmicam
 

slmylcn

Takipçi Üyemiz
Katılım
13 May 2013
Mesajlar
241
Konum
BALIKESİR
Adı
selim
Soyadı
yalçın
Karahan UZUN.' Alıntı:
EŞ DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ VAKİT İRTİBATA GEÇELİM BELKİ ELİMDE  ONA GÖRE BİR EŞ OLABİLİR NASİP KISMET GELİR İSTERSENİZ BİZDE VERİRİZ  :D :D :D  EH ERZURUMDAN KIZ  ALMAK ZORDUR :D :D
Simdilik ona sari fistik lutino düşünüyorum hayirlisi bakalim:). Erzurumdan elime gecmesi mumkun degil sanirim. Tesekkur ederim
 

mehtapyılmaz

Uzman Üyemiz
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
1,484
Konum
Ankara
Adı
Mehtap
Soyadı
Yılmaz Maraşlıoğlu
İnşallah istediğiniz gibi bir eşle eşleştirirsiniz. Bizde çikoya artık bir eş ayarlayalım diyoruz inşallah bizim çikomuz büyük 1.5 yaşında filan eş beğendirebilirsek bakacağız bir kız ona :)
 

karahanuzun

Uzman Üyemiz
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
2,050
Konum
İZMİT
Adı
Karahan
Soyadı
UZUN
  BAKALIM HİÇ BİR ŞEY İMKANSIZ DEĞİLDİR BİZLER YARDIM EDEMESEKTE Kİ MESAFE FARKI İLE ERZURUMDA  OLAN DOSTLARA SİZLERİ YÖNLENDİRİRİZ


Selim YALÇIN' Alıntı:
Simdilik ona sari fistik lutino düşünüyorum hayirlisi bakalim:). Erzurumdan elime gecmesi mumkun degil sanirim. Tesekkur ederim