Mama Konusunda Merak

Mehmet Akif Arslan

Yeni Üyemiz
Katılım
29 Ocak 2014
Mesajlar
5
Konum
Çorum/Erzincan
Adı
Mehmet Akif
Soyadı
Arslan
Merhaba iyi geceler benim 3 tane muhabbet kuşum 1 kuşum konuşuyor diğer 2'si damızlık çift.Yakın zamanda bu foruma üye oldum araştırmalarım sonucunda Selehattin Güçlü abimizin mama tarifini yaptım ve dünden itibaren kuşlarıma havuçla nemlendirerek vermeye başladım.Bu verdiğim mamanın kuşlarıma sağlık yönünden çiftleşme ve yavrulama yönlerinden etkileri olurmu?.Yoksa normal kendi yedikleri tohumlar dahamı sağlıklıdır.Bu konudaki tecrübelerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum.Simdiden teşekkür ederim.
 

BACE

Takipçi Üyemiz
Katılım
18 Ocak 2014
Mesajlar
211
Konum
diyabakır
Adı
Deniz
Soyadı
Yılmaz
Mehmet Akif ARSLAN' Alıntı:
Merhaba iyi geceler benim 3 tane muhabbet kuşum 1 kuşum konuşuyor diğer 2'si damızlık çift.Yakın zamanda bu foruma üye oldum araştırmalarım sonucunda Selehattin Güçlü abimizin mama tarifini yaptım ve dünden itibaren kuşlarıma havuçla nemlendirerek vermeye başladım.Bu verdiğim mamanın kuşlarıma sağlık yönünden çiftleşme ve yavrulama yönlerinden etkileri olurmu?.Yoksa normal kendi yedikleri tohumlar dahamı sağlıklıdır.Bu konudaki tecrübelerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum.Simdiden teşekkür ederim.
abi telefondan giriyorumda sana zahmet olmasa mama tarifinin linkini verebilir misin acaba
 

emreediz

Takipçi Üyemiz
Katılım
6 Kas 2011
Mesajlar
224
Konum
bodrum
Adı
emre
Soyadı
ediz
kesinlikle mamanın çok faydası var kardeşim mamayı düzenli olarak kullan kuşdaki gelişimi göreceksin hatta kuşlarına yumurtlamadan önce mamasına yumurta kabuğu koy daha sağlam yumurta yapar.
 

alibeyk

Uzman Üyemiz
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
4,345
Konum
İstanbul
Adı
mert
Soyadı
aydın
Mehmet Akif ARSLAN' Alıntı:
Merhaba iyi geceler benim 3 tane muhabbet kuşum 1 kuşum konuşuyor diğer 2'si damızlık çift.Yakın zamanda bu foruma üye oldum araştırmalarım sonucunda Selehattin Güçlü abimizin mama tarifini yaptım ve dünden itibaren kuşlarıma havuçla nemlendirerek vermeye başladım.Bu verdiğim mamanın kuşlarıma sağlık yönünden çiftleşme ve yavrulama yönlerinden etkileri olurmu?.Yoksa normal kendi yedikleri tohumlar dahamı sağlıklıdır.Bu konudaki tecrübelerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum.Simdiden teşekkür ederim.
Mehmet bey
,bizim yorumlarımızdan ziyade
yapmış olduğunuz mamayı veya mamanın muhabbet kuşuna etkilerini
forumumuzdan veya netten okuyarak araştırma yapmanız daha mantıklıdır diye düşünüyorum
neden derseniz kımse yanlış anlamasın
bilen veya bilmeyen mama konusunda yorum yapacaktır
en iyisi forumumuzda mama konuları var onları okumanızı öneririm..
 

Mehmet Akif Arslan

Yeni Üyemiz
Katılım
29 Ocak 2014
Mesajlar
5
Konum
Çorum/Erzincan
Adı
Mehmet Akif
Soyadı
Arslan
Kuşlara mamayı veriyorum ama dışkıları değişti fazla miktarda sulu dışkı yapıyorlar dışkı normal kıvamında ama çok sulu acaba mama hayvanları bozdumu yoksa normal bir durumdur geçermi?Ben bu hazırladığım mamayı balkonda soğuk şekilde muhafaza ediyorum ve öyle veriyorum acaba içindeki yumurtadan dolayı bozuldumu mama tavsiyeleriniz ve görüşleriniz nelerdir?
 

alibeyk

Uzman Üyemiz
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
4,345
Konum
İstanbul
Adı
mert
Soyadı
aydın
Mehmet Akif ARSLAN' Alıntı:
Kuşlara mamayı veriyorum ama dışkıları değişti fazla miktarda sulu dışkı yapıyorlar dışkı normal kıvamında ama çok sulu acaba mama hayvanları bozdumu yoksa normal bir durumdur geçermi?Ben bu hazırladığım mamayı balkonda soğuk şekilde muhafaza ediyorum ve öyle veriyorum acaba içindeki yumurtadan dolayı bozuldumu mama tavsiyeleriniz ve görüşleriniz nelerdir?
mamada esas olan nemini ayarlamak
cıvık olmayacak, çokta katı olmayacak
dışkı normaldir